
Η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφία Ζαχαράκη υπέγραψε τέσσερις αποφάσεις για την ένταξη τεσσάρων προγραμμάτων / έργων στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του υπουργείου Παιδείας.
Οι αποφάσεις έχουν συνολικό κόστος 24,2 εκατομμύρια ευρώ και αφορούν στην τοποθέτηση lockers σε 4.200 σχολεία, στην προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού για το μάθημα της φυσικής αγωγής σε σε 4.550 σχολεία καθώς και στην προμήθεια υλικών για τα προγράμματα χειροτεχνίας και δημιουργίας λαχανόκηπων.
Αναλυτικά, τα τέσσερα προγράμματα για τα οποία υπέγραψε η υπουργός την ένταξη στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων είναι τα εξής: Πρόγραμμα – ΈργοΔαπάνηΠρομήθεια Ειδικού Εξοπλισμού για το πρόγραμμα «Λαχανόκηποι στα σχολεία: με κριτική σκέψη και όραμα, συνεργαζόμαστε, χαιρόμαστε δημιουργούμε»1.998.538«Πολιτιστική Παιδεία – Εργαστήρια Δημιουργίας και Χειροτεχνίας» σε Δημοτικά Σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της επικράτειας4.000.000Προμήθεια και Εγκατάσταση ατομικών θυρίδων (lockers) στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης8.499.975Πρόγραμμα ενίσχυσης της Φυσικής Αγωγής σε 4.550 Σχολικές μονάδες, της Υγιεινής Ζωής και της Αθλητικής Έμπνευσης στα Σχολεία «Εμπνέομαι – Αθλούμαι – ΕυΖώ»9.796.000
Σύνολο24.294.513
Λαχανόκηποι στα σχολεία
Το πρόγραμμα «Λαχανόκηποι στα σχολεία: με κριτική σκέψη και όραμα, συνεργαζόμαστε, χαιρόμαστε, δημιουργούμε» αποσκοπεί στην προετοιμασία των μαθητών να καταστούν ενεργοί πολίτες οι οποίοι θα συμβάλουν στην επίτευξη των 17 Στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης και στη δημιουργία ενός δίκαιου, ειρηνικού και βιώσιμου μέλλοντος. Η δημιουργία οργανωμένων χώρων καλλιέργειας λαχανικών και φυτών στο σχολικό περιβάλλον υποστηρίζει τη βιωματική μάθηση των μαθητών σχετικά με την οικολογική καλλιέργεια, τη διατροφή και τη σύνδεση της φύσης με την καθημερινότητά τους, ενώ με την καθημερινή φροντίδα των φυτών και την παρακολούθηση της ανάπτυξής τους, οι μαθητές μαθαίνουν τη σημασία της αειφορίας.
Το έργο, μεταξύ των άλλων, αποσκοπεί στην καλλιέργεια των συνεργατικών δεξιοτήτων των παιδιών και στην ενίσχυση της κουλτούρας της ομαδικότητας για την επίτευξη στόχων ενώ δίνεται η δυνατότητα ανάδειξης και άλλων ικανοτήτων ενισχύοντας την συμπεριληπτική εκπαιδευτική διαδικασία. Η ευαισθητοποίηση των παιδιών, ο εμπλουτισμός των γνώσεων τους σε πολύπλοκα περιβαλλοντικά προβλήματα, η ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων για την αναζήτηση λύσεων που υποστηρίζουν τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος, συμβάλλουν στην καλλιέργεια της κριτικής και δημιουργικής σκέψης τους, ώστε ως ενημερωμένοι και κριτικά σκεπτόμενοι ενεργοί πολίτες, να συμβάλλουν μελλοντικά στον μετριασμό των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου