Η Δήμαρχος Μετσόβου, Μαρία-Χριστίνα Αβέρωφ, ξεσπάθωσε για την ανεξέλεγκτη επέκταση των ΑΠΕ στα ηπειρώτικα βουνά αλλά και για τις πληγές της κτηνοτροφίας στο πλαίσιο της επιτροπής για τη νέα ΚΑΠ.
Κρυφά, μέσα στη νύχτα, εκμεταλλευόμενοι το lockdown, έτσι μεταφέρουν τους παράνομους μετανάστες στη δομή στον Έβρο.
Όπως βλέπουμε στο παρακάτω ..βίντεο τα λεωφορεία μετέφεραν χθες, Τρίτη 12 Ιανουαρίου τους παράνομους μετανάστες στο ΚΥΤ Έβρου. Το λεωφορεία πήγαν στο ΚΥΤ, με σβηστά φώτα, στις 8 το βράδυ. Ουσιαστικά οι παράνομοι μετανάστες θα μείνουν για λίγες ημέρες στο ΚΥΤ Φυλακίου στον Έβρο και στη συνέχεια θα μεταφερθούν στη νέα δομή, όταν αυτή είναι έτοιμη.
Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης όλων των οχημάτων θα ισχύσει την Παρασκευή 22-03-2019 επί της οδού Μαρίκας Κοτοπούλη από την συμβολή της με την οδό Χρήστου Μακρή έως την
συμβολή της με την οδό Θεμιστοκλή Σοφούλη και από ώρα 7:30 π.μ έως το πέρας των εργασιών, διότι θα γίνουν τμηματικά εργασίες περιποίησης και κλαδέματος δέντρων .
Με τις επισκέψεις χθες το πρωί στο Δημοτικό Σχολείο και το Νηπιαγωγείο Κωστακιών ολοκληρώθηκε ο «Διάλογος με την Εκπαίδευση» που έχει ξεκινήσει η Δημοτική Αρχή, με στόχο
την επικοινωνία με τη σχολική κοινότητα και την βελτίωση της καθημερινότητας των σχολείων προς όφελος των μαθητών και των εκπαιδευτικών.
Για μια ακόμη χρονιά, το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Ιωαννιτών διοργάνωσε αποκριάτικη εκδήλωση σήμερα το μεσημέρι στην Κεντρική Πλατεία, την οποία παρακολούθησαν πλήθος Γιαννιωτών και επισκεπτών της πόλης.
Στην εκδήλωση που συνεχίζεται και αυτή την ώρα,συμμετέχουν και χορεύουν το παραδοσιακό γαϊτανάκι, οι παρακάτω σύλλογοι:
Την τρίτη κατά σειρά εκδήλωση στη μνήμη των Ευεργετών της πόλης των Ιωαννίνων οργάνωσε το απόγευμα της Πέμπτης 28 Φεβρουαρίου στον πολυχώρο «Δ. Χατζής» ο Δήμος Ιωαννιτών.
Μετά την Ελευθερία Μπάρκα, τον Κωνσταντίνο Ιωαννίδη την Αλεξάνδρα – Ελένη Γκαστή, τον Γεώργιο Μουλαϊμίδη, την Ευθαλία Σούρλα, την Περσεφόνη Κοτρότσιου, την Ελένη Κανδηλά
Εκ νέου υποψήφιος δήμαρχος Μετσόβου, θα είναι ο νυν δήμαρχος Κ. Τζαφέας, στις εκλογές του Μαΐου, διεκδικώντας την ψήφο των δημοτών για μία ακόμη δημοτική θητεία.
Η σχετική ανακοίνωση έγινε από τον ίδιο με δήλωσή του στην οποία αναφέρει, πως βασική προτεραιότητα είναι η συνέχιση του έργου της δημοτικής αρχής, η προώθηση και ανάδειξη νέων ανθρώπων για να ασχοληθούν με τα κοινά και η ολοκλήρωση των έργων που έχουν προγραμματιστεί και εγκριθεί. Αναλυτικά, ο κ. Τζαφέας αναφέρει: