Το τελευταίο διάστημα η άνοδος των εγχώριων εταιριών αναψυκτικών είναι εντυπωσιακή, αφού καταφέρνουν να αυξάνουν τον όγκο των πωλήσεων τους αλλά και να διευρύνουν συνεχώς τα μερίδια αγοράς τους.
Στο πλαίσιο αυτό, αποφάσισε να «δοκιμάσει» τις δικές της δυνάμεις η ελληνική εταιρία Βίκος, γνωστή μέχρι σήμερα στον τομέα του εμφιαλωμένου νερού.
Η εταιρία ετοιμάζεται να εισέλθει στην αγορά των αναψυκτικών «ρίχνοντας» στην αγορά 7 νέους κωδικούς ανθρακούχων προϊόντων, υπό το brand name Βίκος.
Τα προϊόντα αυτά είναι πορτοκαλάδα, λεμονάδα, βυσσινάδα, γκαζόζα, cola, tonic και σόδα. Ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τα νέα προϊόντα είναι ότι παράγονται με φυσικό μεταλλικό νερό. Τα συγκεκριμένα προϊόντα θα βγαίνουν από τη μονάδα της εταιρείας, στο Καλπάκι Ιωαννίνων. Πρόκειται για εργοστάσιο, που κατασκευάστηκε το 2005, με προοπτική την παραγωγή και αναψυκτικών. Αποτελεί επένδυση 12,7 εκατομμυρίων ευρώ, και ήδη εκεί παράγονται αναψυκτικά ιδιωτικής ετικέτας, για αλυσίδες super market.Ο στόχος της Βίκος είναι να ενισχύσει τον τζίρο της σε πρώτη φάση και να πλασαριστεί στη συγκεκριμένη αγορά σε δεύτερη, επιδιώκοντας μερίδιο από 8 έως 10% στην επόμενη διετία. Επιπλέον, να επωφεληθεί της θερινής περιόδου, γι' αυτό και τα αναψυκτικά της θα κάνουν έντονη την παρουσία τους στα νησιά και τις υπόλοιπες τουριστικές περιοχές. Όπως μαθαίνουμε, οι πρώτες παραγγελίες έχουν ήδη γίνει.
Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. (ΒΙΚΟΣ Α.Ε.) ιδρύθηκε το 1990 και είναι από τις πλέον γνωστές εταιρείες στο χώρο των εμφιαλωμένων νερών. Πρόκειται για μια ελληνική εταιρεία που ξεκίνησε την παραγωγική της δραστηριότητα με την εμφιάλωση του Φυσικού Μεταλλικού Νερού «Βίκος» από την ομώνυμη πηγή, το οποίο διαθέτει από το 1992 στην Ελληνική αλλά και ξένη αγορά ενώ ταυτόχρονα αποτελεί τον βασικό προμηθευτή των μεγαλύτερων αλυσίδων super market.
Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό «Βίκος» της ομώνυμης πηγής, εμφιαλώνεται στην πηγή του, με υπερσύγχρονα μηχανήματα, χωρίς καμία παρέμβαση από ανθρώπινο χέρι σε όλη τη διαδικασία από την άντληση έως και την διάθεση του προϊόντος και χωρίς να υφίσταται καμία επεξεργασία.
Στο πλαίσιο αυτό, αποφάσισε να «δοκιμάσει» τις δικές της δυνάμεις η ελληνική εταιρία Βίκος, γνωστή μέχρι σήμερα στον τομέα του εμφιαλωμένου νερού.
Η εταιρία ετοιμάζεται να εισέλθει στην αγορά των αναψυκτικών «ρίχνοντας» στην αγορά 7 νέους κωδικούς ανθρακούχων προϊόντων, υπό το brand name Βίκος.
Τα προϊόντα αυτά είναι πορτοκαλάδα, λεμονάδα, βυσσινάδα, γκαζόζα, cola, tonic και σόδα. Ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τα νέα προϊόντα είναι ότι παράγονται με φυσικό μεταλλικό νερό. Τα συγκεκριμένα προϊόντα θα βγαίνουν από τη μονάδα της εταιρείας, στο Καλπάκι Ιωαννίνων. Πρόκειται για εργοστάσιο, που κατασκευάστηκε το 2005, με προοπτική την παραγωγή και αναψυκτικών. Αποτελεί επένδυση 12,7 εκατομμυρίων ευρώ, και ήδη εκεί παράγονται αναψυκτικά ιδιωτικής ετικέτας, για αλυσίδες super market.Ο στόχος της Βίκος είναι να ενισχύσει τον τζίρο της σε πρώτη φάση και να πλασαριστεί στη συγκεκριμένη αγορά σε δεύτερη, επιδιώκοντας μερίδιο από 8 έως 10% στην επόμενη διετία. Επιπλέον, να επωφεληθεί της θερινής περιόδου, γι' αυτό και τα αναψυκτικά της θα κάνουν έντονη την παρουσία τους στα νησιά και τις υπόλοιπες τουριστικές περιοχές. Όπως μαθαίνουμε, οι πρώτες παραγγελίες έχουν ήδη γίνει.
Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. (ΒΙΚΟΣ Α.Ε.) ιδρύθηκε το 1990 και είναι από τις πλέον γνωστές εταιρείες στο χώρο των εμφιαλωμένων νερών. Πρόκειται για μια ελληνική εταιρεία που ξεκίνησε την παραγωγική της δραστηριότητα με την εμφιάλωση του Φυσικού Μεταλλικού Νερού «Βίκος» από την ομώνυμη πηγή, το οποίο διαθέτει από το 1992 στην Ελληνική αλλά και ξένη αγορά ενώ ταυτόχρονα αποτελεί τον βασικό προμηθευτή των μεγαλύτερων αλυσίδων super market.
Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό «Βίκος» της ομώνυμης πηγής, εμφιαλώνεται στην πηγή του, με υπερσύγχρονα μηχανήματα, χωρίς καμία παρέμβαση από ανθρώπινο χέρι σε όλη τη διαδικασία από την άντληση έως και την διάθεση του προϊόντος και χωρίς να υφίσταται καμία επεξεργασία.