Τετάρτη 26 Μαρτίου 2025

Τηλεφωνήματα και SMS της Εφορίας για χρέη




Ξεκινούν οι εισπρακτικές ομάδες της ΑΑΔΕ τηλεφωνική επικοινωνία με 60.000 περίπου πολίτες για να θυμίσουν τις οφειλές και τις οικονομικές υποχρεώσεις όσων τις αμελούν ή εμφανίζονται για πρώτη φορά να καθυστερούν την τακτοποίησή τους.

Τηλεφωνήματα θα γίνουν κυρίως σε όσους εμφανίζουν για πρώτη φορά ληξιπρόθεσμες οφειλές και πρόκειται να μπουν στο στόχαστρο του ελεγκτικού μηχανισμού.
Παράλληλα, η Αρχή θα ενεργοποιήσει νέα «ξυπνητήρια» τα οποία θα ειδοποιούν εγκαίρως τους φορολογούμενους να τακτοποιήσουν τις εκκρεμότητές τους στην Εφορία.

Το νέο σύστημα έγκαιρης ειδοποίησης θα απευθύνεται κυρίως σε όσους αφήνουν για την τελευταία στιγμή την πληρωμή κάποιου φόρου ή δόσης ρύθμισης ή την υποβολή κάποιας δήλωσης.

Με σειρά αναδυόμενων ηλεκτρονικών μηνυμάτων (pop-ups), η ΑΑΔΕ θα προειδοποιεί τους υπόχρεους για τις ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις τους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αποφύγουν πρόστιμα και προσαυξήσεις.

Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο της ΑΑΔΕ για το 2025, οι ειδοποιήσεις θα αφορούν:

Προσεχείς ημερομηνίες λήξης φορολογικών υποχρεώσεων.

Υπολειπόμενες δόσεις από ρυθμίσεις οφειλών.

Εκκρεμότητες σχετικά με την υποβολή δηλώσεων.

Μηνύματα ενημέρωσης για τυχόν επιστροφές φόρων.

Τα αναδυόμενα ηλεκτρονικά μηνύματα θα εμφανίζονται σε υπολογιστές, laptops και κινητά τηλέφωνα, είτε αυτόματα είτε μετά από σχετική ενέργεια του χρήστη.

Το προωθούμενο σύστημα αποτελεί μέρος της στρατηγικής της ΑΑΔΕ για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της φορολογικής διοίκησης και την ενίσχυση της φορολογικής συμμόρφωσης μέσω τεχνολογικών λύσεων. Η εφαρμογή του συστήματος έγκαιρης ειδοποίησης εκτιμάται ότι θα περιορίσει τις καθυστερήσεις στις πληρωμές και θα συμβάλει στη μείωση των ληξιπρόθεσμων οφειλών που έχουν αυξηθεί στα 108,5 δισ. ευρώ και των συνακόλουθων προστίμων, καθώς οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον έναν επιπλέον μηχανισμό υπενθύμισης των υποχρεώσεών τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου