Η Υπηρεσία Πρασίνου του
Δήμου και η Πυροσβεστική στάθηκαν και φέτος συνεπείς με το ραντεβού τους και το
πρωί του Σαββάτου προχώρησαν στον καθαρισμό της φωλιάς των πελαργών στο Τζαμί
της Καλούτσιανης.
Η Πυροσβεστική με το ειδικό γερανοφόρο όχημα προχώρησε σε μία διαφορετική




.jpg)





.jpeg)








%20(1).jpg)








.jpg)


.jpg)










