
Αναφερόμενος στις επιθέσεις του ΝΑΤΟ στη Γιουγκοσλαβία πριν από 24 χρόνια ο πρόεδρος της Σερβίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς σε ομιλία που εκφώνησε σε εκδήλωση μνήμης στην πόλη Σόμπορ, όπου το 1999 έπεσε η πρώτη βόμβα, είπε ότι αυτές προκάλεσαν τον θάνατο του διεθνούς δικαίου και μάλιστα μίλησε για δυνάμεις της «Νέας Τάξης Πραγμάτων» που θέλουν να κυριαρχήσουν πάνω σε όλες τις χώρες και τις ζωές όλων!
«Πριν από 24 χρόνια, το σύγχρονο διεθνές δίκαιο απεβίωσε και θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν πρόκειται για μια ήσσονος σημασίας γραφειοκρατική διατύπωση, αλλά κάτι πολύ περισσότερο», είπε ο Βούτσιτς.




















.jpg)


.png)



.jpg)


.jpeg)



%20(1).jpg)






.jpg)


