
Η Διοικούσα Επιτροπή Ιωαννίνων της ΝΔ βράβευσε στα γραφεία της τους παγκόσμιους πρωταθλητές του Ναυτικού Ομίλου Ιωαννίνων, τους πρωταθλητές Ευρώπης για το έτος 2022 και τον προπονητή τους. Με την παρουσία μελών της ΔΕΕΠ η πρόεδρος Λένα Σταμάτη παρέδωσε το βραβείο στην πρόεδρο του Ν.Ο.Ι. Μάρθα Παλαιοπάνου




.jpg)
.jpg)













.jpg)
















%20(1)%20(2).jpg)


