.jpg)
Μπορεί να έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από το δεύτερο κύμα κακοκαιρίας που έπληξε την Θεσσαλία, όμως οι κάτοικοι εξακολουθούν να βρίσκονται στο μηδέν και να μετρούν τις πληγές τους, έχοντας δεχτεί το «χτύπημα» τόσο του Daniel όσο και του Elias.
Οι πλημμυροπαθείς στο Νέο Δέλτα, της Μαγνησίας αισθάνονται στο έλεος του Θεού, αφού οι περισσότεροι δεν έχουν πάρει ούτε ευρώ για αποζημίωση και ζουν με το συσσίτιο της Μητρόπολης και τη βοήθεια των εθελοντών.







%20(1).jpg)





.jpeg)


.jpg)







%20(1).jpg)

.jpg)












.webp)


