Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2023

Είναι μαγικό αυτό που συμβαίνει με τα δικηγορικά γραφεία-εισπρακτικές…




Είναι μαγικό αυτό που συμβαίνει με τα δικηγορικά γραφεία-εισπρακτικές:

Από Konstantinos Dagkos

1. Μας μαθαίνουν νέες διαδικασίες:
“αν δεν πληρώσεις την πιστωτική μέχρι την Παρασκευή, θα δώσουμε την οφειλή στην εφορία”,
2. Μας μαθαίνουν ότι ο Εισαγγελέας λαμβάνει ενεργό ρόλο στην είσπραξη των οφειλών:
“Θα πάμε στον Εισαγγελέα Σερρών να σε καλέσει για να πληρώσεις”,
3. Μας μαθαίνουν αναγκαστική εκτέλεση:
“Θα έρθουμε αύριο με τον δικαστικό επιμελητή να σε βγάλουμε με πλειστηριασμό την ίδια στιγμή και να αλλάξουμε κλειδαριά”,
4. Είναι συνάδελφοι χαμηλών τόνων:
“εγώ δικηγόρος είμαι αλλά δεν σας λέω το όνομα μου γιατί δεν μου αρέσει να φαίνομαι”
5. Έχουν πλήρη επαφή με την σημερινή οικονομική πραγματικότητα:
“Βάλε 10.000 ευρώ μέχρι τις 2 το μεσημέρι σήμερα, και συζητάμε την ρύθμιση.”
6. Μιλούν πάντα με καλά λόγια για τους δικηγόρους: “Ο δικηγόρος σου είναι ένας άσχετος, δεν ξέρει τι του γίνεται.”
7. Ερμηνεύουν βαθιά επιστημονικά τις αποφάσεις: “Με την απόφαση του ΑΠ αύριο μπορούμε να μπούμε σπίτι σου”.
8. Έχουν αποκλειστικά δικαιώματα σε σχέση με όλους εμάς τους υπόλοιπους:
“μόνο εγώ μπορώ να ηχογραφήσω την συνομιλία μας, εσείς δεν μπορείτε”.
9. Γνωρίζουν την ύπαρξη πιστοποιητικών και βεβαιώσεων που δεν γνωρίζουν καν οι υπηρεσίες ότι υπάρχουν:
“πάρε μια βεβαίωση τήρησης της ρύθμισης του ν.3869/2010 από το Ειρηνοδικείο.”
10. Δίνουν πάντα κουράγιο στον οφειλέτη:
“Σας βλέπω σε λίγο καιρό να κοιμάστε στον δρόμο.”
Αγάπη μόνο για όλους αυτούς τους μικρούς αφανείς ήρωες των δικηγορικών γραφείων-εισπρακτικών!
Η απάντηση μου όταν μου λενε κατι τετοια που τους ξενερώνει άμεσα
-Είστε δικηγόρος κυριε;
– Είμαι απο δικηγορικό γραφείο
– Δικηγόρος είστε;
– Οχι είμαι συνεργάτης του γραφείου
– Α ευτυχώς γιατί προς στιγμή νόμιζα ότι μιλούσα σε δικηγόρο!
Τι λέγαμε;





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου