Η Honda ανακοίνωσε ένα νέο σχεδιασμό αερόσακων συνοδηγού, με στόχο τη μείωση των τροχαίων/θανατηφόρων ατυχημάτων μετά από μετωπικές συγκρούσεις.
Η δημιουργία και εξέλιξη τους έγινε με την καθοδήγηση των μηχανικών της εταιρίας στο κέντρο R&D της Honda στο Οχάιο των ΗΠΑ και της Autoliv.
Η Honda ανακοίνωσε την δημιουργία μιας πρωτοποριακής νέας τεχνολογίας αερόσακων συνοδηγού, που έχει σχεδιαστεί για την καλύτερη προστασία των επιβατών σε ένα ευρύ φάσμα μετωπικών συγκρούσεων. Οι νέοι αερόσακοι είναι κατασκευασμένοι να προστατεύουν τον συνοδηγό στην πλειονότητα των πλαγιομετωπικών ή γωνιακών χτυπημάτων μεταξύ δύο οχημάτων ή οχήματος και άλλου αντικειμένου. Η Honda σχεδιάζει να ξεκινήσει την τοποθέτησή τους σε νέα μοντέλα οχημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2020. Ο σχεδιασμός, η εξέλιξη και οι δοκιμές του νέου αερόσακου έγιναν από τους μηχανικούς της Honda R&D Americas Inc. στο Οχάιο σε συνεργασία με την Autoliv, έναν από τους προμηθευτές συστημάτων ασφαλείας της εταιρείας.
Ο νέος σχεδιασμός βασίζεται στη δέσμευση της Honda για την ανάπτυξη τεχνολογιών, που προστατεύουν καλύτερα τους επιβαίνοντες των αυτοκινήτων σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών σύγκρουσης. Το 2017, πάνω από 37.000 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στις ΗΠΑ, ως αποτέλεσμα των τροχαίων ατυχημάτων, σύμφωνα με στοιχεία της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφάλειας της Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA).
Νέος σχεδιασμός αερόσακου
Ο αερόσακος επόμενης γενιάς της Honda έχει σχεδιαστεί για να μειώνει τις πιθανότητες τραυματισμών που μπορεί να προκύψουν σε μια ευρύτερη ποικιλία μετωπικών συγκρούσεων. Είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικός στα πλαγιομετωπικά χτυπήματα στα οποία οι πλευρικές δυνάμεις μπορούν να προκαλέσουν σοβαρό χτύπημα στο κεφάλι του συνεπιβάτη, αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα σοβαρού τραυματισμού.
Σε αντίθεση με τα συμβατικά συστήματα αερόσακων που βασίζονται σε ένα και μόνο φουσκωτό διαμέρισμα, το νέο σύστημα χρησιμοποιεί τέσσερα βασικά στοιχεία: Τρία διαμερίσματα με αέρα (ένα κεντρικό και δύο πλευρικούς θαλάμους που προεξέχουν προς τα έξω) και ένα κομμάτι υφάσματος, το οποίο τα συνδέει. Με την σχεδίαση αυτή ο αερόσακος καλύπτει μεγαλύτερη επιφάνεια στο ταμπλό και συγκρατεί καλύτερα το κεφάλι του επιβάτη μειώνοντας την σφοδρότητα της σύγκρουσης. Λειτουργώντας σαν… γάντι του μπέιζμπολ, το κεντρικό κομμάτι, «κρατά» και συγκρατεί το κεφάλι του συνοδηγού, κρατώντας το σταθερό (ανάμεσα στα δύο πλευρικά τμήματα) για να μην μετακινηθεί βίαια (δεξιά, αριστερά, εμπρός ή πίσω) ελαττώνοντας τις πιθανότητες τραυματισμού.
Η Honda επίσης εργάζεται για την ανάπτυξη και εξέλιξη συστημάτων παθητικής αλλά και ενεργητικής ασφάλειας, τα οποία μπορούν να μειώσουν την σφοδρότητα μιας σύγκρουσης ή να οδηγήσουν στην αποφυγή της. Εκτός από τα συστήματα παθητικής ασφάλειας, όπως οι αερόσακοι, οι ζώνες ασφαλείας και οι ενισχύσεις στην δομή του αμαξώματος, η εταιρία αναπτύσσει συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης των οδηγών. Σήμερα, περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια οχήματα στις δρόμους των ΗΠΑ χρησιμοποιούν αυτές τις τεχνολογίες, οι οποίες είναι πλέον τυποποιημένες ή διαθέσιμες σε όλα τα μοντέλα Honda. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί να καθιερώσει αυτή την σειρά τεχνολογιών σε όλα σχεδόν τα οχήματά της έως το 2022.
fonaklas
Σε αντίθεση με τα συμβατικά συστήματα αερόσακων που βασίζονται σε ένα και μόνο φουσκωτό διαμέρισμα, το νέο σύστημα χρησιμοποιεί τέσσερα βασικά στοιχεία: Τρία διαμερίσματα με αέρα (ένα κεντρικό και δύο πλευρικούς θαλάμους που προεξέχουν προς τα έξω) και ένα κομμάτι υφάσματος, το οποίο τα συνδέει. Με την σχεδίαση αυτή ο αερόσακος καλύπτει μεγαλύτερη επιφάνεια στο ταμπλό και συγκρατεί καλύτερα το κεφάλι του επιβάτη μειώνοντας την σφοδρότητα της σύγκρουσης. Λειτουργώντας σαν… γάντι του μπέιζμπολ, το κεντρικό κομμάτι, «κρατά» και συγκρατεί το κεφάλι του συνοδηγού, κρατώντας το σταθερό (ανάμεσα στα δύο πλευρικά τμήματα) για να μην μετακινηθεί βίαια (δεξιά, αριστερά, εμπρός ή πίσω) ελαττώνοντας τις πιθανότητες τραυματισμού.
Η Honda επίσης εργάζεται για την ανάπτυξη και εξέλιξη συστημάτων παθητικής αλλά και ενεργητικής ασφάλειας, τα οποία μπορούν να μειώσουν την σφοδρότητα μιας σύγκρουσης ή να οδηγήσουν στην αποφυγή της. Εκτός από τα συστήματα παθητικής ασφάλειας, όπως οι αερόσακοι, οι ζώνες ασφαλείας και οι ενισχύσεις στην δομή του αμαξώματος, η εταιρία αναπτύσσει συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης των οδηγών. Σήμερα, περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια οχήματα στις δρόμους των ΗΠΑ χρησιμοποιούν αυτές τις τεχνολογίες, οι οποίες είναι πλέον τυποποιημένες ή διαθέσιμες σε όλα τα μοντέλα Honda. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί να καθιερώσει αυτή την σειρά τεχνολογιών σε όλα σχεδόν τα οχήματά της έως το 2022.
fonaklas
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου