Τρίτη 27 Αυγούστου 2019

Ένα περιστατικό με πολλά ερωτηματικά έφερε στο φως ένας τροχονομικός έλεγχος ασθενοφόρου κοντά στο Νοσοκομείο Χατζηκώστα των Ιωαννίνων...


Το σήμα για έλεγχο αστυνομικών της τροχαίας Ιωαννίνων σε ασθενοφόρο κοντά στο Νοσοκομείο Χατζηκώστα , ήταν η αιτία να βγει στην επιφάνεια , ένα ακόμη περιστατικό μαϊμού ασθενοφόρου ιδιωτικής εταιρείας , που σύμφωνα με καταγγελίες ορισμένες φέρονται να παρανομούν συστηματικά.




Ο οδηγός του ασθενοφόρου δεν σταμάτησε στο σήμα της τροχαίας για να αποφύγει τον έλεγχο με αποτέλεσμα οι αστυνομικοί να το ακινητοποιήσουν μετά από καταδίωξη και στον έλεγχο να διαπιστώθηκε ότι το όχημα έφερε πλαστές πινακίδες χωρείς να έχει άδεια να κυκλοφορεί ...

Σήμερα, με το ισχύον καθεστώς, τα ιδιωτικά ασθενοφόρα – που έχουν μόνο οι ιδιωτικές κλινικές, τα διαγνωστικά και οι ασφαλιστικές εταιρείες- παίρνουν την άδειά τους από το ΕΚΑΒ, το οποίο και πιστοποιεί ότι αυτά διαθέτουν στο εσωτερικό τους (στην καμπίνα) τον απαιτούμενο εξοπλισμό –φιάλες οξυγόνου, φάρμακα κ.λπ.- για τη σωστή και ασφαλή διακομιδή των ασθενών.

Για το περιστατικό στα Γιάννενα εγείρονται πάρα πολλά ερωτηματικά γιατί ?

1) Είναι αλήθεια ότι τα δυο ασθενοφόρα ΔΕΝ ανήκουν σε κλινική?

2) Είναι αλήθεια ότι η Άδεια κυκλοφορίας του ενός έχει εκδοθεί σε ναυαγοσωστική εταιρεία με έδρα Αίγιο?

3) Το δεύτερο που χρησιμοποιεί τις ίδιες πινακίδες με το πρώτο σημαίνει οτι:

Α. Δεν έχει περάσει από τον αυστηρό τεχνικό έλεγχο του υπουργείου μεταφορών που πιστοποιεί ότι η μετασκευή του οχήματος από φορτηγό σε ασθενοφόρο πληροί τις απαιτούμενες προδιαγραφές.

Β. Δεν έχει περάσει από τον πετούμενου έλεγχο του ΕΚΑΒ που ελέγχει αν το όχημα ειναι επαρκώς εξοπλισμένο να μεταφέρει ασθενείς.

Γ. Δεν έχει γίνει κανένας ελεγχος ΚΤΕΟ στο όχημα .

Δ. είναι ένα όχημα που μεταφέρει ασθενείς χωρίς να ειναι ασφαλισμένο ?


Αληθευει οτι ο ιδιοκτήτης της εταιρείας οδηγούσε ο ίδιος το 2° ασθενοφόρο παρά το γεγονός ότι οι προδιαγραφές του ΕΚΑΒ επιβάλουν πλήρωμα δυο ατόμων και μάλιστα

<< ...Το προσωπικό που στελεχώνει τα εν λόγω ασθενοφόρα  πρέπει,τουλάχιστον το να από τα δυο άτομα ,να έχει το τυπικό προσόν της ειδικότητας Αδιάσωστη - Πλήρωμα Ασθενοφόρου. Ομοίως διαθέτει  πιστοποίηση του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων Επαγγελματικού Προσανατολισμού και άδεια άσκησης επαγγέλματος .>>??

Ε. Βρέθηκε μπλοκ αποδείξεων ή άλλο παραστατικό που να καλύπτει την είσπαρξη κομίστρου?? 

Ζ. Η είσπραξη κομίστρου δεν απαγορεύεται ρητώς για τα ασθενοφόρα βάσει του ΦΕΚ Αρ. Φύλλου 1328 / 30 Μαΐου 2013 ?

4) Για το υποτιθέμενο νόμιμο ασθενοφόρο εγείρονται τα εξής ερωτήματα : 

Α. Πως εγκρίνεται σε μια ναυαγοσωστική εταιρεία να έχει ασθενοφόρο όχημα πράγμα που δεν προβλέπεται σε κανένα σχετικό νόμο από το 1991 και καμία υπουργική απόφαση μέχρι και την τελευταία ΦΕΚ Αρ. Φύλλου 1328 / 30 Μαΐου 2013 ?

Β. Πως αυτό το όχημα βρίσκεται ενοικιασμένο (ή με ποια σχεση) σε μεγάλη  πολυεθνική εταιρεία που διατηρεί εργοτάξια στα βουνά της περιοχής των Ιωαννίνων και μάλιστα εποχή που η απαιτήσεις για ναυαγοσώστες και διασώστες ειναι αυξημένες σε μεγάλο βαθμό ?

Γ. Οφείλει η κάθε εταιρεία που αναλαμβάνει μεγάλα έργα και της επιβάλλεται η παρουσία ασθενοφόρου σε εργοτάξια να ελέγχει την ΠΛΗΡΗ  νομιμότητα των οχημάτων που απασχολεί είτε ιδιόκτητα είτε μέσω συνεργαζόμενων εταιρειών ή να επιλέγει την πιο φθηνή λύση αδιαφορώντας για νόμους και προδιαγραφές του Ελληνικού Κράτους ??


Δ. Μπορεί μια πολυεθνική να υπογράφει σύμβαση με μια εταιρία ναυαγωσωστική για την κάλυψη των ατυχημάτων που τυχόν συμβούν σε ένα εργοτάξιο?

Στον οδηγό του ασθενοφόρου επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο ενώ η υπόθεση ερευνάται.

Διερευνώνται και άλλες περιπτώσεις ασθενοφόρων κλινικών και δραστηριοποιούνται στην περιοχή των Ιωαννίνων....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου