Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2020

Ένωση Στρατιωτικών Ηπείρου για νυχτερινή αποζημίωση: Δεν χαρίζουμε








Διαβάστε την ανακοίνωση ΣΧΕΤ : α. Ν.4472/2017 άρθρο 127  β. Ν.4270/2014 άρθρο 143

1. Με την παρούσα αναφέρω ότι δεν μου έχουν καταβληθεί μέχρι σήμερα τα ποσά που αντιστοιχούν στην αποζημίωση νυχτερινής εργασίας του (α) σχετικού τόσο για το παρελθόν έτος 2019 όσο και για το τρέχον

Λάμπρου Tuning Solutions Συνεργείο αυτοκινήτων - 5ο χλμ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ - ΚΟΝΙΤΣΑΣ Ιωάννινα《 SERVICE 》MERCEDES BENZ ~ SMART ~ BMW ~ VW ~ AUDI ~ SEAT ~ SKODA ~ OPEL ~ CINTROEN ~ PEUGEOT ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΑ ΓΚΑΜΑ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ - ΤΗΛ : 2651 060690


 έτος 2020, λόγω και της παράλειψης της κανονιστικώς δρώσας διοίκησης να εκδώσει την προβλεπόμενη στις διατάξεις αυτές Κοινή Υπουργική Απόφαση, με αποτέλεσμα να έχω υποστεί ισόποση ζημία.

2. Το ποσό αυτό, το οποίο προκύπτει από την ωριαία αποζημίωση που προβλέπει η ανωτέρω διάταξη πολλαπλασιαζόμενη με τον αριθμό ωρών νυχτερινής απασχόλησής μου κατά τα έτη 2019 και 2020, οφείλει να μου καταβάλει το Ελληνικό Δημόσιο σύμφωνα με τα ανωτέρω, προς τούτο και αιτούμαι την καταβολή του διά της παρούσας, η οποία επέχει και θέση αίτησης για την διακοπή της παραγραφής σύμφωνα με το (β) σχετικό.

3. Περαιτέρω, αιτούμαι όπως μου χορηγήσετε βεβαίωση από την οποία να προκύπτουν οι ώρες νυχτερινής μου εργασίας ανά μήνα, κατά το χρονικό διάστημα 1.1.2019 έως 31.12.2019. Τα ανωτέρω στοιχεία αιτούμαι προκειμένου να ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματά μου ενώπιον των αρμόδιων Δικαστηρίων για την διεκδίκηση των ανωτέρω αξιώσεων που απορρέουν από το (α) σχετικό, αντίστοιχη δε βεβαίωση προτίθεμαι να αιτηθώ και για το τρέχον έτος, με τη συμπλήρωσή του.

4. Παρακαλώ για τις ενέργειές σας.


espeep.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου