Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2023

«Μοιράστηκα τον σύζυγό μου με 16 γυναίκες φέτος και το απολαμβάνω»




Η Χάνε Μπρουκς έκανε την εξομολόγηση της σε ένα βίντεο στο Instagram και προκάλεσε έντονες αντιδράσεις. Χρήστης της είπε ότι σύντομα θα οδεύσει προς το διαζύγιο. «Έχω μοιραστεί τον σύζυγό μου με 16 άτομα μέχρι στιγμής... φέτος», δήλωσε η δημιουργός περιεχομένου σχετικά με τις εμπειρίες της ερωτικά τρίγωνα.



«Αν μου έλεγες πριν από 12 μήνες ότι επρόκειτο να μοιραστώ τον σύζυγό μου με πολλές γυναίκες, δεν θα το πίστευα», είπε η Μπρουκς και εξήγησε ότι η απόφαση αυτή ήταν σχετικά πρόσφατη.Η ξανθιά καλλονή δεν αποκάλυψε πόσο καιρό είναι παντρεμένη, αλλά παραδέχτηκε ότι πάντα πήγαινε με τον σύζυγό της στην κρεβατοκάμαρα όταν ήταν παρούσες οι άλλες γυναίκες.

«Το αστείο με αυτό είναι ότι εγώ είμαι αυτή που έχω εμμονή. Ο σύζυγός μου πάντα πιστεύει ότι είναι άνετος. Είμαι σίγουρη ότι απολαμβάνω τα κορίτσια περισσότερο από ό,τι ο σύζυγός μου. Απλώς έρχεται για τη βόλτα», πρόσθεσε η Χάνε Μπρουκς.

Πηγή: Instagram / honey brooks
«Μαγνητοσκοπούμε τις ερωτικές συνερεύσεις»

Μάλιστα ανέφερε ότι με τον σύζυγο της καταγράφουν τις ερωτικές εμπειρίες τους για να μπορούν αργότερα να τις ξαναδούν. «Είχαμε κάποια που δεν έχουμε γυρίσει γιατί είμαστε μόνο εμείς στο στοιχείο μας. Αλλά μαγνητοσκοπούμε τα περισσότερα από αυτά, κάτι που είναι πολύ ωραίο γιατί μπορούμε να το μοιραστούμε και μετά να το παρακολουθούμε ξανά και ξανά», είπε η Μπρους.

Παράλληλα εξήγησε ότι δεν σκοπεύει να σταματήσει να προσκαλεί άλλα άτομα στην κρεβατοκάμαρα τους και λέει ότι πάντα είναι σε αναζήτηση της επόμενης γυναίκας που θα πάει με αυτήν και τον σύζυγό της.


Πηγή: Instagram / honey brooks

Η ομολογία της Αυστραλιανής προκάλεσε αναταραχή, με τους χρήστες στο Instagram να διχάζονται για αυτή την ανορθόδοξη «συνήθεια» του ζευγαριού.
Αρκετές γυναίκες έλεγαν ότι επίσης δεν το είχαν μετανιώσει όταν αποφάσισαν να έχουν «ανοιχτούς» γάμους. «Το λαχταρώ πολύ. Νόμιζα ότι ήμουν η μόνη», έγραψε μία από τις γυναίκες.

Εν τω μεταξύ, ένας άνδρας ανέφερε ότι και εκείνος ήταν υπέρ αυτής της «συνήθειας». «Αυτό είναι συναρπαστικό: πριν από μια δεκαετία θα ήμουν αρκετά μοναχικός στην αντίθεσή μου σε αυτήν την ιδέα. Αυτές τις μέρες θα παντρευόμουν μία πορνοστάρ. Η αγάπη και το σεξ δεν είναι το ίδιο και χρειάστηκε μια καταστροφική σχέση με μία νάρκισσο για να μου το δείξει αυτό», εξήγησε ο άνδρας.

Πηγή: Instagram / honey brooks

Και πρόσθεσε: «Αυτό που νόμιζα ότι ήταν αγάπη ήταν απλώς σεξ μαζί της και ένα μέσο για να με χειραγωγήσει. Μπράβο σας εφόσον εκκινείτε από ένα θετικό μέρος. Μακάρι ο γάμος σας να ευημερήσει» πρόσθεσε ο άντρας.

Ωστόσο, άλλοι έκριναν την Μπρουκς και χαρακτήρισαν άσχημη την πρακτική της ίδιας και του συζύγου της. «Θυμάστε πότε ένας γάμος σήμαινε κάτι στην πραγματικότητα», ανέφερε ένας από τους χρήστες. «Συντονιστείτε την επόμενη χρονιά για τα πρόσφατα βίντεο με τον χωρισμό της», είπε ένας άλλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου