
ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
ΔΕΥΤΕΡΑ 1η ΜΑΗ 11:00 π.μ.
ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Εργαζόμενες, εργαζόμενοι, νέες, νέοι,
Η εργατική τάξη, όλοι οι εργαζόμενοι, οι νέοι και οι νέες της χώρας μας με αισιοδοξία προχωράνε στο δρόμο που χάραξαν οι ήρωες-εργάτες του Σικάγο, οι 200 της Καισαριανής, οι χιλιάδες επώνυμοι και ανώνυμοι αγωνιστές που έπεσαν για το δίκιο της τάξης μας, για την απελευθέρωση από την καπιταλιστική εκμετάλλευση.


.jpg)
.png)



.jpg)








.jpeg)


.png)







.jpg)








.jpg)








