Σάββατο 29 Απριλίου 2023

Δολοφονία Καραϊβάζ: Συνελήφθησαν δύο αδέλφια, γιατί τον σκότωσαν. Σε ποια άλλη δολοφονία εμπλέκονται




Ποιοι συνελήφθησαν για τη δολοφονία του Γιώργου Καραϊβάζ;

Με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Τάκης Θεοδωρικάκος γνωστοποιεί πως η ΕΛ.ΑΣ προχώρησε σε δύο συλλήψεις για την υπόθεση της δολοφονίας του δημοσιογράφου, Γιώργου Καραϊβάζ.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, πρόκειται για δύο αδέλφια. Για τον έναν έχουν προκύψει στοιχεία και για εμπλοκή του στην υπόθεση δολοφονίας του πυγμάχου Χάρη Κοντογιώργη τον Δεκέμβριο του 2021 στο Γαλάτσι.

Ο κ. Θεοδωρικάκος για την υπόθεση ενημέρωσε κατά πληροφορίες τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη αλλά και την σύζυγο του δολοφονημένου δημοσιογράφου για τις εξελίξεις.

Όπως γράφει ο κ. Θεοδωρικάκος «είχαμε πει, από την πρώτη στιγμή, ότι θα κάνουμε τα πάντα για να εξιχνιαστεί η δολοφονία του Γιώργου Καραϊβάζ. Όσος χρόνος και αν χρειαστεί να περάσει».

Γνωστοποιεί δε πως «η Ελληνική Αστυνομία συνέλαβε δύο πρόσωπα -για τα οποία εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης- που εμπλέκονται στη δολοφονία του αδικοχαμένου δημοσιογράφου», ενώ καταφέρεται και εναντίον όσων όπως λέει «χρησιμοποίησαν αυτή την τραγική υπόθεση, για να συκοφαντήσουν το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, την Κυβέρνηση συνολικά και την Ελληνική Αστυνομία» σημειώνοντας πως «οφείλουν μία συγγνώμη».

Η ανάρτηση του Τάκη Θεοδωρικάκου:

«Είχαμε πει, από την πρώτη στιγμή, ότι θα κάνουμε τα πάντα για να εξιχνιαστεί η δολοφονία του Γιώργου Καραϊβάζ. Όσος χρόνος και αν χρειαστεί να περάσει. Πριν από λίγο η Ελληνική Αστυνομία συνέλαβε δύο πρόσωπα -για τα οποία εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης- που εμπλέκονται στη δολοφονία του αδικοχαμένου δημοσιογράφου.

Οι έρευνες της ΕΛ.ΑΣ. επιταχύνθηκαν το τελευταίο χρονικό διάστημα και είχαν αποτέλεσμα, που οδηγεί στην εξιχνίαση άλλης μίας δολοφονίας. Όσοι χρησιμοποίησαν αυτή την τραγική υπόθεση, για να συκοφαντήσουν το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, την Κυβέρνηση συνολικά και την Ελληνική Αστυνομία, οφείλουν μία συγγνώμη.

Συνεχίζουμε όλα όσα πρέπει για την πλήρη εξιχνίαση της υπόθεσης. Τον λόγο έχει πλέον η Δικαιοσύνη».





Το χρονικό της δολοφονίας

Ο Γιώργος Καραϊβάζ, δολοφονήθηκε το μεσημέρι της 9ης Απριλίου του 2021 έξω από το σπίτι του στον Άλιμο.

Ο δημοσιογράφος είχε μόλις επιστρέψει από τον τηλεοπτικό σταθμό Star στην Κηφισιά, όπου εργαζόταν, όταν οι δύο πληρωμένοι δολοφόνοι, εκτέλεσαν το συμβόλαιο θανάτου. Αφού πάρκαρε το αυτοκίνητο του δίπλα από ένα μικρό πάρκο, ο γνωστός αστυνομικός συντάκτης είδε το δίκυκλο των εκτελεστών να τον πλησιάζει.

Ο ένας από τους δύο άνδρες πυροβόλησε τον άτυχο δημοσιογράφο από κοντινή απόσταση τουλάχιστον 13 φορές, που είχε σιγαστήρα.

Η ανάρτηση της συζύγου του

Η Στάθα Αλεξανδροπούλου έκανε πριν από τρεις εβδομάδες, μια ανάρτηση στο Facebook για τα δύο χρόνια από τη δολοφονία του Γιώργου Καραϊβάζ και συγκίνησε με τα λόγια αγάπης προς τον αδικοχαμένο σύζυγό της. «Μάταια σε ψάχνω δεν μπορώ να σε βρω πουθενά και συνεχίζω μόνη μου να προσπαθώ να βρω τα αχνάρια που άφησες», γράφει χαρακτηριστικά.

Η ανάρτησή της:

«Σε λίγες ώρες συμπληρώνονται δυο χρόνια που μου λείπεις. Τι μου λείπει με ρωτούν ολοι.

»Μου λείπει η ζωή μου θέλω τη ζωή μου πίσω θέλω να ουρλιάξω και ομως σιωπώ Έχω να σ ακούσω να μου μιλάς δυο χρόνια, ψάχνω να σε βρω μέσα στα σύννεφα, πάνω στα κύματα, μέσα από το καθετί και ναι Γιώργο μου συνεχίζω, γελάω, τραγουδάω,που βρίσκω τη δύναμη αναρωτιέμαι, πως ξυπνάω, και παω στο γραφείο , πως κοιμάμαι χωρίς την αγκαλιά σου. Πως ζω χωρίς τα γλυκόλογα σου.

Κι όμως μπορώ, αναρωτιέμαι εάν είμαι άνθρωπος ή ρομπότ,η απουσία σου είναι βασανιστική και λέω δεν μπορεί κάποιος μου κάνει φάρσα ένα κακογουστο αστείο οτι ξαφνικά θα ανοίξεις την πόρτα και θα πεις ήρθα νανάκι μου.

Μήπως βλέπω εφιάλτη αλλά μάλλον ο εφιάλτης είναι η καθημερινότητα μου,η παρέα μου, που ήρθε τόσο βίαια στη ζωή μου όσο απότομα χάθηκε ο ήλιος από τη ματιά μου,τόσο βίαια σκοτείνιασαν όλα γύρω μου και εγώ εδώ να περιμένω να ανατείλει πάλι να ξημερώσει αλλά μάταια.


Θυμάσαι το πουλάκι που κελαηδούσε στη βεράντα μας δεν ξαναήρθε σα να έφυγε και αυτό λίγες μέρες μετά από εσένα Αναρωτιέμαι μερικές φορές εάν θα ξημερώσει πάλι για μένα, αν θα νοιωσω αληθινή χαρά αν θα νοιώσω άνθρωπος πάλι.

Λένε και άλλοι ότι τους λείπεις και όταν το ακούω θέλω να φωνάξω δεν ξέρετε τι θα πει μου λείπει. Θέλω να σου γράψω ένα στιχάκι από ενα τραγούδι, (έλα λίγο μόνο για λίγο).

»Μάταια σε ψάχνω δεν μπορώ να σε βρω πουθενά και συνεχίζω μόνη μου να προσπαθώ να βρω τα αχνάρια που άφησες. Σ αγαπώ και μου λείπεις και να σου πω κάτι δεν φέρθηκες καλά γιατί μου έλεγες αγάπη μου θα είμαστε μαζί για πάντα.

Θυμάσαι όταν δεν ξυπνούσα από τη νάρκωση στο χειρουργείο που μου κρατούσες το χέρι και μου έλεγες θα τα καταφέρουμε, τόσα έχουμε περάσει θα περάσει και αυτό και είχες δικιο πέρασε. Αυτό όμως Γιώργο μου δεν περνάει γιατί δεν περνάει γιατί δεν μπορείς να έρθεις πάλι σπιτι μας μου λείπεις σε θέλω δίπλα μου κοντα μου.

»Εφυγες νωρίς, εφυγες μόνος σου, μ άφησες, δεν είμαι, τόσο δυνατή και το ξέρεις, όμως τα καταφέρνω αλήθεια σου λέω προσπαθώ και τα καταφέρνω. Σ αγαπώ πολύ και μου λείπεις το νανάκι σου . Να πετάς ψηλά στους ουρανους αγάπη μου και εάν βρεθείς με τον μπαμπά μου πες του ποσό τον αγαπούσα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου