Μετά από δύο μήνες χωρίς καφέ, χωρίς bars, χωρίς εστίαση έφτασε η ώρα την περασμένη Δευτέρα να ανοίξουν ξανά τα αγαπημένα μας μαγαζιά.
Η αλήθεια είναι ότι λόγω καιρικών συνθηκών αλλά και της ..κατάστασης δεν ξεχυθήκαμε στα μαγαζιά αλλά η κίνηση ήταν αυξημένη.
Αα ιδιότυπα εγκαίνια ήταν κάτι το μοναδικό και για αυτό αποφασίσαμε να ρωτήσουμε μερικούς ιδιοκτήτες μαγαζιών εστίασης για το πώς κύλησε. Άλλωστε δεν συμβαίνει συχνά να κάνουν opening τόσα υπέροχα μαγαζιά ταυτόχρονα.
Η πρώτη μας στάση έγινε στο Χαλάνδρι και συγκεκριμένα στο 9βήτα. Ένα από τα πιο αγαπημένα μου bars όπου βρήκα τον Κωνσταντίνο Βασιλακόπουλο και τον ρώτησα πώς πέρασε στο μαγαζί αυτή η πρώτη εβδομάδα λειτουργίας. “Η πρώτη εβδομάδα άρχισε λίγο “περίεργα”, με σχετική κακοκαιρία. Βέβαια ο κόσμος περίμενε πως και πως το άνοιγμα των μαγαζιών, οπότε μας τίμησε με την παρουσία του από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του καταστήματος. Σίγουρα ήταν λίγο φοβισμένος και κάπως διστακτικός στην αρχή, αλλά βλέποντας την εφαρμογή των μέτρων από μεριάς μας, άρχισε να νιώθει πιο άνετα όσο περνούσαν οι μέρες. Προφανώς θα χρειαστεί χρόνος ακόμα, άλλα πιστεύω ότι όσο νιώθουν ασφαλείς θα χαλαρώνουν μέρα με την μέρα”.
“Σαν επιχείρηση τηρούμε απόλυτα τόσο τα υγειονομικά όσο και τα μέτρα αποστάσεων. Προσπαθούμε να μειώνουμε τις κοινές επιφάνειες όπως καταλόγους και flyers, γι’ αυτό και έχουμε δημιουργήσει ένα QR που περιλαμβάνει τους καταλόγους μας, ώστε ο κάθε φιλοξενούμενος να μπορεί να διαβάσει στο κινητό του το μενού. Φυσικά απολυμαίνονται όλες οι επιφάνειες πριν και αφού σερβιριστεί ο κόσμος. Τέλος υπάρχουν αντισηπτικά σε κάθε χώρο του καταστήματος. Stay safe and drink Rhum”.
Επόμενη στάση στο κέντρο όπου συνάντησα τον Νίκο Γερανάκη, έναν εκ των ιδιοκτητών του Peek a bloom στη στοά της Λέκκα και του Mind the Cup στο Περιστέρι. “Η πρώτη βδομάδα ήταν αρκετά απρόβλεπτη λόγω της παραμέτρου του καιρού. Οι έντονες καταιγίδες απέτρεψαν πολύ κόσμο από το να βγει έξω από το σπίτι του”.
“Ο κόσμος αποφεύγει το συνωστισμό και προτιμάει να απολαύσει τον καφέ του ή το ποτό του σε εξωτερικούς χώρους. Οι περισσότεροι πελάτες συμμορφώνονται απόλυτα με τις οδηγίες που έχουν δοθεί σε όλο τον κόσμο από τους γιατρούς. Αυτό που έχει αλλάξει και είναι ιδιαίτερα εμφανές είναι ο αριθμός των πελατών που εξυπηρετεί κάθε μαγαζί λόγω της μείωσης των τραπεζιών. Επίσης οι περισσότεροι πελάτες είναι ιδιαίτερα απαιτητικοί ως προς τους κανόνες υγιεινής που πρέπει να εφαρμόζει το εκάστοτε μαγαζί”.
Κάτι που παρατηρήσαμε και μας επιβεβαιώνει ο Νίκος είναι ότι σε αυτή την επανέναρξη νικητές βγαίνουν τα μαγαζιά της γειτονιάς, ενώ στο κέντρο η κίνηση είναι πεσμένη ακόμα. “Υπάρχει τεράστια διαφορά στην κίνηση που υπάρχει στα μαγαζιά του κέντρου και του Περιστερίου και υπάρχει μια και μόνο εξήγηση. Ο κόσμος αποφεύγει σε μεγάλο βαθμο τη χρήση των μαζικών μέσων μεταφοράς και ιδιαίτερα του Μετρό. Επίσης δεν έχουν επανέλθει όλοι οι υπάλληλοι στον τόπο εργασίας τους. Πολλοί εργάζονται μέσω της τηλεργασίας ως αποτέλεσμα αποφεύγουν οποιαδήποτε μετακίνηση στο κέντρο της Αθήνας”.
Τέλος ανηφόρισα προς το Μέγαρο Μουσικής όπου συνάντησα τον Κώστα και τον Πάνο στο υπέροχο και ανανεωμένο Lot 51. “Ήταν μια δύσκολη εβδομάδα, καθώς πέρα του κορονοϊού, δεν βοήθησαν και οι καιρικές συνθήκες. Οι νεότεροι είναι φοβισμένοι σε φυσιολογικά επίπεδα όμως, σε αντίθεση με τους μεγαλύτερους όπου είναι αρκετά φοβισμένοι. Η χρήση μάσκας και γαντιών έχει γίνει καθημερινή συνήθεια στους ανθρώπους που εργάζονται στην επιχείρηση μας, ενώ επιβάλλεται και η συχνή χρήση αντισηπτικού, σίγουρα οι αποστάσεις είναι μια μεγάλη διαφορά στην αμεσότητα που προσέφερε ένα μαγαζί εστίασης, όμως τηρούνται στο έπακρο για το καλό όλων μας”.
Εμείς επισκεφτήκαμε τα αγαπημένα μας bars και καφέ που τόσο μας είχαν λείψει. Ήπιαμε τα ποτά μας, τους καφέδες μας και απολαύσαμε αυτό που ποτέ δεν φανταζόμασταν ότι θα μας έλειπε τόσο. Σειρά έχουν τώρα τα εστιατόρια τα οποία και θα επισκεφτούμε σύντομα.
oneman
Αα ιδιότυπα εγκαίνια ήταν κάτι το μοναδικό και για αυτό αποφασίσαμε να ρωτήσουμε μερικούς ιδιοκτήτες μαγαζιών εστίασης για το πώς κύλησε. Άλλωστε δεν συμβαίνει συχνά να κάνουν opening τόσα υπέροχα μαγαζιά ταυτόχρονα.
Η πρώτη μας στάση έγινε στο Χαλάνδρι και συγκεκριμένα στο 9βήτα. Ένα από τα πιο αγαπημένα μου bars όπου βρήκα τον Κωνσταντίνο Βασιλακόπουλο και τον ρώτησα πώς πέρασε στο μαγαζί αυτή η πρώτη εβδομάδα λειτουργίας. “Η πρώτη εβδομάδα άρχισε λίγο “περίεργα”, με σχετική κακοκαιρία. Βέβαια ο κόσμος περίμενε πως και πως το άνοιγμα των μαγαζιών, οπότε μας τίμησε με την παρουσία του από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του καταστήματος. Σίγουρα ήταν λίγο φοβισμένος και κάπως διστακτικός στην αρχή, αλλά βλέποντας την εφαρμογή των μέτρων από μεριάς μας, άρχισε να νιώθει πιο άνετα όσο περνούσαν οι μέρες. Προφανώς θα χρειαστεί χρόνος ακόμα, άλλα πιστεύω ότι όσο νιώθουν ασφαλείς θα χαλαρώνουν μέρα με την μέρα”.
“Σαν επιχείρηση τηρούμε απόλυτα τόσο τα υγειονομικά όσο και τα μέτρα αποστάσεων. Προσπαθούμε να μειώνουμε τις κοινές επιφάνειες όπως καταλόγους και flyers, γι’ αυτό και έχουμε δημιουργήσει ένα QR που περιλαμβάνει τους καταλόγους μας, ώστε ο κάθε φιλοξενούμενος να μπορεί να διαβάσει στο κινητό του το μενού. Φυσικά απολυμαίνονται όλες οι επιφάνειες πριν και αφού σερβιριστεί ο κόσμος. Τέλος υπάρχουν αντισηπτικά σε κάθε χώρο του καταστήματος. Stay safe and drink Rhum”.
Επόμενη στάση στο κέντρο όπου συνάντησα τον Νίκο Γερανάκη, έναν εκ των ιδιοκτητών του Peek a bloom στη στοά της Λέκκα και του Mind the Cup στο Περιστέρι. “Η πρώτη βδομάδα ήταν αρκετά απρόβλεπτη λόγω της παραμέτρου του καιρού. Οι έντονες καταιγίδες απέτρεψαν πολύ κόσμο από το να βγει έξω από το σπίτι του”.
“Ο κόσμος αποφεύγει το συνωστισμό και προτιμάει να απολαύσει τον καφέ του ή το ποτό του σε εξωτερικούς χώρους. Οι περισσότεροι πελάτες συμμορφώνονται απόλυτα με τις οδηγίες που έχουν δοθεί σε όλο τον κόσμο από τους γιατρούς. Αυτό που έχει αλλάξει και είναι ιδιαίτερα εμφανές είναι ο αριθμός των πελατών που εξυπηρετεί κάθε μαγαζί λόγω της μείωσης των τραπεζιών. Επίσης οι περισσότεροι πελάτες είναι ιδιαίτερα απαιτητικοί ως προς τους κανόνες υγιεινής που πρέπει να εφαρμόζει το εκάστοτε μαγαζί”.
Κάτι που παρατηρήσαμε και μας επιβεβαιώνει ο Νίκος είναι ότι σε αυτή την επανέναρξη νικητές βγαίνουν τα μαγαζιά της γειτονιάς, ενώ στο κέντρο η κίνηση είναι πεσμένη ακόμα. “Υπάρχει τεράστια διαφορά στην κίνηση που υπάρχει στα μαγαζιά του κέντρου και του Περιστερίου και υπάρχει μια και μόνο εξήγηση. Ο κόσμος αποφεύγει σε μεγάλο βαθμο τη χρήση των μαζικών μέσων μεταφοράς και ιδιαίτερα του Μετρό. Επίσης δεν έχουν επανέλθει όλοι οι υπάλληλοι στον τόπο εργασίας τους. Πολλοί εργάζονται μέσω της τηλεργασίας ως αποτέλεσμα αποφεύγουν οποιαδήποτε μετακίνηση στο κέντρο της Αθήνας”.
Τέλος ανηφόρισα προς το Μέγαρο Μουσικής όπου συνάντησα τον Κώστα και τον Πάνο στο υπέροχο και ανανεωμένο Lot 51. “Ήταν μια δύσκολη εβδομάδα, καθώς πέρα του κορονοϊού, δεν βοήθησαν και οι καιρικές συνθήκες. Οι νεότεροι είναι φοβισμένοι σε φυσιολογικά επίπεδα όμως, σε αντίθεση με τους μεγαλύτερους όπου είναι αρκετά φοβισμένοι. Η χρήση μάσκας και γαντιών έχει γίνει καθημερινή συνήθεια στους ανθρώπους που εργάζονται στην επιχείρηση μας, ενώ επιβάλλεται και η συχνή χρήση αντισηπτικού, σίγουρα οι αποστάσεις είναι μια μεγάλη διαφορά στην αμεσότητα που προσέφερε ένα μαγαζί εστίασης, όμως τηρούνται στο έπακρο για το καλό όλων μας”.
Εμείς επισκεφτήκαμε τα αγαπημένα μας bars και καφέ που τόσο μας είχαν λείψει. Ήπιαμε τα ποτά μας, τους καφέδες μας και απολαύσαμε αυτό που ποτέ δεν φανταζόμασταν ότι θα μας έλειπε τόσο. Σειρά έχουν τώρα τα εστιατόρια τα οποία και θα επισκεφτούμε σύντομα.
oneman
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου