Σειρά από μεγάλα έργα αναμένεται να προστεθούν στην ήδη μεγάλη λίστα των διαγωνισμών για κατασκευαστικά project το επόμενο χρονικό διάστημα.
Στην κορυφή της λίστας είναι το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης, που θα γίνει η πρώτη επέκταση της Αττικής Οδού, ύστερα από 20 και πλέον χρόνια.
Το έργο προετοιμάζεται ...από το υπουργείο Υποδομών και στόχος είναι να βγει στον αέρα μέχρι τις αρχές του 2022. Το κόστος του υπολογίζεται περίπου σε 300 εκατ. ευρώ και θα αποτελέσει τον μήλον της έριδος για τους μεγάλους ομίλους.
Ακόμα ένα οδικό έργο που θα δημοπρατηθεί είναι η περίφημη παράκαμψη Χαλκίδας. Η προετοιμασία του έργου έχει περάσει από δύσκολη διαπραγμάτευση με τους Jaspers καθώς οι καθημερινές ροές είναι οριακές σύμφωνα με τα όσα γίνονται αποδεκτά. Το μεγάλο οδικό έργο της Εύβοιας εκτιμάται ότι θα δημοπρατηθεί το επόμενο 12μηνο.
Φεύγοντας από τα οδικά έργα, ένα project που εποφθαλμιούν οι μεγάλες τεχνικές είναι το διπλό σδιτ απορριμμάτων της Αττικής. Έργο υπερ-απαραίτητο για την βιώσιμη διαχείριση των απορριμμάτων της πρωτεύουσας, είναι βέβαιο ότι θα τραβήξει και το ενδιαφέρον ευρωπαϊκών ομίλων. Το κόστος του ξεπερνά τα 600 εκατ. ευρώ και θα αποτελέσει το μεγαλύτερο έργο του είδους του στη χώρα μας. Ο διαγωνισμός αναμένεται εντός του 2021.
Το Θριάσιο ΙΙ επίσης αποτελεί ένα από τα νέα μεγάλα στοιχήματα. Αν και δεν πρόκειται για έργο μεγάλου προϋπολογισμού, είναι ένα έργο με εξαιρετικά μεγάλη προστιθέμενη αξία για αυτόν ο οποίος θα καταφέρει να γίνει ανάδοχος. Θα δημοπρατηθεί ως ΣΔΙΤ και θα τραβήξει το ενδιαφέρον των κολοσσών των μεταφορών.
Τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα φυσικά έχουν την τιμητική τους. Μέσα στους επόμενους μήνες σχεδιάζεται η έναρξη από την ΕΡΓΟΣΕ του πακέτου έργων 3,3 δισ.ευρώ που περιλαμβάνει την νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Καβάλα-Ξάνθη, την επέκταση προς Ραφήνα και Λαύριο και την σύνδεση με τα λιμάνια της Πάτρας και της Θεσσαλονίκης.
Στα έργα Μετρό περιμένουμε μετά την δημοπράτηση της επέκτασης της γραμμής 2 προς Ίλιον. Με κόστος 400 εκατ.ευρώ θα καλύψει πυκνοκατοικημένες περιοχές και θα διαθέτει 3 σταθμούς: Παλατιανή, Ίλιον, Άγιος Νικόλαος. Το έργο θα δημοπρατήσει η Αττικό Μετρό μέσα στο επόμενο 12μηνο και θα αποτελέσει πεδίο μάχης για τους τεχνικούς ομίλους.
Στα μεγάλα κτιριακά έργα-ΣΔΙΤ που έχουμε δει να βγαίνουν, τους επόμενους μήνες θα προστεθούν τα 12 δικαστικά μέγαρα και το νέο κτίριο της Γενικής Γραμματείας Υποδομών στην Πειραιώς. Πιθανόν σε αυτά να προστεθεί και το φιλόδοξο project του Κυβερνητικού Πάρκου στην περιοχή της Δάφνης-Υμηττού που αυτή την εποχή ξεκινά η ωρίμανση του.
Ξεκινήσαμε με οδικά έργα και θα κλείσουμε με αυτά. Σε πορεία δημοπράτησης είναι και το έργο Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος στο ανατολικό τμήμα του ΒΟΑΚ. Αυτή την εποχή ωριμάζει μελετητικά και προετοιμάζεται από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η προκήρυξη του διαγωνισμού. Το έργο έχει κόστος 150 εκατ. ευρώ και θα καλυφθεί από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.
Ακόμα ένα οδικό έργο που θα δημοπρατηθεί είναι η περίφημη παράκαμψη Χαλκίδας. Η προετοιμασία του έργου έχει περάσει από δύσκολη διαπραγμάτευση με τους Jaspers καθώς οι καθημερινές ροές είναι οριακές σύμφωνα με τα όσα γίνονται αποδεκτά. Το μεγάλο οδικό έργο της Εύβοιας εκτιμάται ότι θα δημοπρατηθεί το επόμενο 12μηνο.
Φεύγοντας από τα οδικά έργα, ένα project που εποφθαλμιούν οι μεγάλες τεχνικές είναι το διπλό σδιτ απορριμμάτων της Αττικής. Έργο υπερ-απαραίτητο για την βιώσιμη διαχείριση των απορριμμάτων της πρωτεύουσας, είναι βέβαιο ότι θα τραβήξει και το ενδιαφέρον ευρωπαϊκών ομίλων. Το κόστος του ξεπερνά τα 600 εκατ. ευρώ και θα αποτελέσει το μεγαλύτερο έργο του είδους του στη χώρα μας. Ο διαγωνισμός αναμένεται εντός του 2021.
Το Θριάσιο ΙΙ επίσης αποτελεί ένα από τα νέα μεγάλα στοιχήματα. Αν και δεν πρόκειται για έργο μεγάλου προϋπολογισμού, είναι ένα έργο με εξαιρετικά μεγάλη προστιθέμενη αξία για αυτόν ο οποίος θα καταφέρει να γίνει ανάδοχος. Θα δημοπρατηθεί ως ΣΔΙΤ και θα τραβήξει το ενδιαφέρον των κολοσσών των μεταφορών.
Τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα φυσικά έχουν την τιμητική τους. Μέσα στους επόμενους μήνες σχεδιάζεται η έναρξη από την ΕΡΓΟΣΕ του πακέτου έργων 3,3 δισ.ευρώ που περιλαμβάνει την νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Καβάλα-Ξάνθη, την επέκταση προς Ραφήνα και Λαύριο και την σύνδεση με τα λιμάνια της Πάτρας και της Θεσσαλονίκης.
Στα έργα Μετρό περιμένουμε μετά την δημοπράτηση της επέκτασης της γραμμής 2 προς Ίλιον. Με κόστος 400 εκατ.ευρώ θα καλύψει πυκνοκατοικημένες περιοχές και θα διαθέτει 3 σταθμούς: Παλατιανή, Ίλιον, Άγιος Νικόλαος. Το έργο θα δημοπρατήσει η Αττικό Μετρό μέσα στο επόμενο 12μηνο και θα αποτελέσει πεδίο μάχης για τους τεχνικούς ομίλους.
Στα μεγάλα κτιριακά έργα-ΣΔΙΤ που έχουμε δει να βγαίνουν, τους επόμενους μήνες θα προστεθούν τα 12 δικαστικά μέγαρα και το νέο κτίριο της Γενικής Γραμματείας Υποδομών στην Πειραιώς. Πιθανόν σε αυτά να προστεθεί και το φιλόδοξο project του Κυβερνητικού Πάρκου στην περιοχή της Δάφνης-Υμηττού που αυτή την εποχή ξεκινά η ωρίμανση του.
Ξεκινήσαμε με οδικά έργα και θα κλείσουμε με αυτά. Σε πορεία δημοπράτησης είναι και το έργο Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος στο ανατολικό τμήμα του ΒΟΑΚ. Αυτή την εποχή ωριμάζει μελετητικά και προετοιμάζεται από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η προκήρυξη του διαγωνισμού. Το έργο έχει κόστος 150 εκατ. ευρώ και θα καλυφθεί από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.
News247.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου