Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2022

Ο Σταρ του NBA Κάιρι Ίρβινγκ αρνήθηκε συμβόλαιο 100 εκατομμυρίων επειδή του ζήτησαν να εμβολιαστεί





Ο Κάιρι Ίρβινγκ, των Μπρούκλιν Νετς, αρνήθηκε την τετραετή επέκταση του συμβολαίου του πριν από τη σεζόν 2021-22, επειδή επέλεξε να μην λάβει το εμβόλιο για τον COVID-19, αναφέρει το ESPN .

«Έχασα τέσσερα χρόνια, 100 και κάτι εκατομμύρια επειδή αποφάσισα να μην εμβολιαστώ, αυτή ήταν η απόφαση μου», δήλωσε ο Ίρβινγκ «[Πάρτε αυτό το συμβόλαιο, εμβολιαστείτε ή μην εμβολιαστείτε και θα κριθεί εάν θα είστε σε αυτό το πρωτάθλημα, εάν θα είστε σε αυτήν την ομάδα, οπότε έπρεπε να αντιμετωπίσω αυτή την απώλεια της δουλειάς μου για την απόφαση μου να μην εμβολιαστώ».
Ο Sean Marks (Γενικός Διευθυντής των Μπρούκλιν Νετς) παραδέχτηκε ότι ήταν τελικά η εντολή εμβολιασμού, σε συνδυασμό με την αντιεμβολιαστική στάση του Irving, που εμπόδισαν περαιτέρω συζητήσεις.

«Λοιπόν, πριν από δύο καλοκαίρια, άρχισαν οι εντολές σε όλη την πόλη, σε όλη την πολιτεία», είπε ο Marks. «Επομένως, από τη στιγμή που ήρθαν οι εντολές για τα εμβόλια και ξέραμε πώς αυτό θα επηρέαζε τον [Ίρβινγκ] να παίζει εντός έδρας αγώνες, τότε ήταν που σταμάτησαν οι συνομιλίες για το συμβόλαιο. Οπότε δεν χρειάστηκε να κάνουμε συμφωνία, «Ξέραμε ότι δεν θα την δεχτεί».

Ο Ίρβινγκ είπε για την στάση της ομάδας; «Καταλαβαίνω τη θέση τους, τη σεβάστηκα, αλλά δεν καταλαβαίνω πως το ότι αποφάσισα να μην κάνω το εμβόλιο έγινε στίγμα για την καριέρα μου. Στήριξα απλά την απόφασή μου, να γίνω η φωνή για όσους δεν είχαν φωνή και να μείνω σταθερός σε κάτι που ήταν μεγαλύτερο και πιο σημαντικό από μένα», είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου