Τα έργα που ξεκίνησαν από το 2010 με προοπτική να ολοκληρωθούν το 2013, βρισκόμαστε στα τέλη περίπου του 2016 και προχωρούν με επιμέρους προβλήματα και η ολοκληρωμένη παράδοση του άξονα παραμένει ασαφής.
Με την παραχώρηση όμως του αεροδρομίου του Ακτίου στην Fraport το οποίο αποτελεί ένα από τα δεκατέσσερα περιφερειακά αεροδρόμια "η ώρα της Fraport" πλησιάζει που θα τα αναλάβει για τα επόμενα 40 χρόνια.
Έτσι, εταιρίες αυτού του βεληνεκούς όπου επενδύουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, δεν θα ασχοληθούν ιδιαίτερα με εργολαβίες και δημόσιο...
Θεωρούμε σχεδόν βέβαια ότι από την ώρα που θα περάσει το αεροδρόμιο του Ακτίου στην εταιρία θα γίνουν τα αδύνατα - δυνατά για την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου Άκτιο - Αμβρακία το οποίο θα εξυπηρετεί την απευθείας σύνδεση του Άκτιου, της Πρέβεζας, της Βόνιτσας και της Αμφιλοχίας με την Ιόνια Οδό ενώ θα φέρει πολύ πιο κοντά στην Ιόνια όλη τη δυτική ακτή, και τα νησιά του Ιονίου, με μεγάλη κερδισμένη τη Λευκάδα αλλά και την Πρέβεζα που θα δουν την χρονοαπόσταση από τα μεγάλα αστικά κέντρα να μειώνεται δραματικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου