«Έπεσαν» Facebook, Instagram, WhatsApp: Tο μεγαλύτερο, «κρασάρισμα» από την ημέρα της ίδρυσής του βίωσε τη Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021 το Facebook, καθώς και οι υπόλοιπες πλατφόρμες που βρίσκονται υπό την ιδιοκτησία του.
Το μεγάλο «blackout» του Facebook, παρέσυρε και τις υπόλοιπες πλατφόρμες που βρίσκονται υπό την ιδιοκτησία του. Όπως για παράδειγμα το Instagram, το WhatsApp και το Messenger.
Από τη 01:00 μετά τα μεσάνυχτα, ξεκίνησε η σταδιακή επαναφορά του Facebook στις οθόνες κινητών και υπολογιστών στους χρήστες.
Να σημειωθεί ότι η επαναφορά του Facebook συνοδεύεται από αρκετά προβλήματα, τα οποία οι τεχνικοί της εταιρείας καταβάλουν αγώνα δρόμου για να τα λύσουν.
Ωστόσο, σοβαρότερα προβλήματα συνεχίζουν και αντιμετωπίζουν τα άλλα μέσα κοινωνικές δικτύωσης της εταιρείας.
«Σκοτάδι» από το απόγευμα
Facebook, Instagram και WhatsApp «έπεσαν» λίγο μετά τις 18:30 της Δευτέρας. Εκεί, ξεκίνησαν τα πρώτα προβλήματα, με τους χρήστες που επιχείρησαν να μπουν στα παραπάνω social media για να δουν τις ενημερώσεις ή τα μηνύματά τους στο Messenger. Ωστόσο, βρέθηκαν αντιμέτωποι με το μήνυμα: «Δεν είναι δυνατή η πρόσβαση σε αυτό τον ιστότοπο» και κάπου εκεί, ξεκίνησε το χάος!
Φόβοι για χακάρισμα
Μέχρι τη στιγμή της επίλυσης του προβλήματος, είχαν εκφραστεί φόβοιγια το μεγαλύτερο χακάρισμα στην ιστορία του ίντερνετ, με την ιστοσελίδα privacyaffairs.com, να αναφέρει ότι σε δημοφιλές φόρουμ που σχετίζεται με την ηλεκτρονική «πειρατεία» έχουν τεθεί προς πώληση ιδιωτικές και προσωπικές πληροφορίες πάνω 1,5 δισεκατομμυρίων χρηστών του Facebook.
Στροφή στο twitter
Όπως ήταν λογικό, άπαντες στράφηκαν αμέσως στο… μοναδικό μέσο, το οποίο λειτουργούσε, που δεν ήταν άλλο από το Twitter!
Τόσο οι χρήστες, όσο και το ίδιο το Facebook ξεκίνησαν να… twittάρουν ασταμάτητα. Λίγα λεπτά αφότου έπεσε το Facebook και τα υπόλοιπα social media τα hashtags #instagramdown και #facebookdown εκτοξεύτηκαν στην κορυφή των trends παγκοσμίως.
Μάλιστα, αυτό χρησιμοποίησαν και οι ίδιες οι εταιρείες που αντιμετώπιζαν πρόβλημα, ώστε να απευθυνθούν στους χρήστες τους.
«Γνωρίζουμε ότι ορισμένοι χρήστες αντιμετωπίζουν πρόβλημα πρόσβασης στις εφαρμογές και τα προϊόντα μας. Δουλεύουμε για να επαναφέρουμε τα πράγματα στο φυσιολογικό το συντομότερο δυνατό και ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία» έγραψε πρώτος ο υπεύθυνος επικοινωνίας του Facebook στο… Twitter.
Ανάλογο μήνυμα ακολούθησε και από το ίδιο το Facebook λίγο αργότερα, ενώ και οι λογαριασμοί των Instagram και WhatsApp ζήτησαν «υπομονή» από τους χρήστες τους.
Από την πλευρά του, το Twitter βρήκε την ευκαιρία να… τρολάρει ανηλεώς την κατάσταση και να «υποδεχτεί» όλους αυτούς τους χρήστες που… έμειναν άστεγοι και έψαχνα μια «διαδικτυακή στέγη».
«Γειά κυριολεκτικά σε όλους» έγραψε και… με τρεις λέξεις «πετσόκοψε» όλους τους αντιπάλους του.
Το μεγάλο «blackout» του Facebook, παρέσυρε και τις υπόλοιπες πλατφόρμες που βρίσκονται υπό την ιδιοκτησία του. Όπως για παράδειγμα το Instagram, το WhatsApp και το Messenger.
Από τη 01:00 μετά τα μεσάνυχτα, ξεκίνησε η σταδιακή επαναφορά του Facebook στις οθόνες κινητών και υπολογιστών στους χρήστες.
Να σημειωθεί ότι η επαναφορά του Facebook συνοδεύεται από αρκετά προβλήματα, τα οποία οι τεχνικοί της εταιρείας καταβάλουν αγώνα δρόμου για να τα λύσουν.
Ωστόσο, σοβαρότερα προβλήματα συνεχίζουν και αντιμετωπίζουν τα άλλα μέσα κοινωνικές δικτύωσης της εταιρείας.
«Σκοτάδι» από το απόγευμα
Facebook, Instagram και WhatsApp «έπεσαν» λίγο μετά τις 18:30 της Δευτέρας. Εκεί, ξεκίνησαν τα πρώτα προβλήματα, με τους χρήστες που επιχείρησαν να μπουν στα παραπάνω social media για να δουν τις ενημερώσεις ή τα μηνύματά τους στο Messenger. Ωστόσο, βρέθηκαν αντιμέτωποι με το μήνυμα: «Δεν είναι δυνατή η πρόσβαση σε αυτό τον ιστότοπο» και κάπου εκεί, ξεκίνησε το χάος!
Φόβοι για χακάρισμα
Μέχρι τη στιγμή της επίλυσης του προβλήματος, είχαν εκφραστεί φόβοιγια το μεγαλύτερο χακάρισμα στην ιστορία του ίντερνετ, με την ιστοσελίδα privacyaffairs.com, να αναφέρει ότι σε δημοφιλές φόρουμ που σχετίζεται με την ηλεκτρονική «πειρατεία» έχουν τεθεί προς πώληση ιδιωτικές και προσωπικές πληροφορίες πάνω 1,5 δισεκατομμυρίων χρηστών του Facebook.
Στροφή στο twitter
Όπως ήταν λογικό, άπαντες στράφηκαν αμέσως στο… μοναδικό μέσο, το οποίο λειτουργούσε, που δεν ήταν άλλο από το Twitter!
Τόσο οι χρήστες, όσο και το ίδιο το Facebook ξεκίνησαν να… twittάρουν ασταμάτητα. Λίγα λεπτά αφότου έπεσε το Facebook και τα υπόλοιπα social media τα hashtags #instagramdown και #facebookdown εκτοξεύτηκαν στην κορυφή των trends παγκοσμίως.
Μάλιστα, αυτό χρησιμοποίησαν και οι ίδιες οι εταιρείες που αντιμετώπιζαν πρόβλημα, ώστε να απευθυνθούν στους χρήστες τους.
«Γνωρίζουμε ότι ορισμένοι χρήστες αντιμετωπίζουν πρόβλημα πρόσβασης στις εφαρμογές και τα προϊόντα μας. Δουλεύουμε για να επαναφέρουμε τα πράγματα στο φυσιολογικό το συντομότερο δυνατό και ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία» έγραψε πρώτος ο υπεύθυνος επικοινωνίας του Facebook στο… Twitter.
Ανάλογο μήνυμα ακολούθησε και από το ίδιο το Facebook λίγο αργότερα, ενώ και οι λογαριασμοί των Instagram και WhatsApp ζήτησαν «υπομονή» από τους χρήστες τους.
Από την πλευρά του, το Twitter βρήκε την ευκαιρία να… τρολάρει ανηλεώς την κατάσταση και να «υποδεχτεί» όλους αυτούς τους χρήστες που… έμειναν άστεγοι και έψαχνα μια «διαδικτυακή στέγη».
«Γειά κυριολεκτικά σε όλους» έγραψε και… με τρεις λέξεις «πετσόκοψε» όλους τους αντιπάλους του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου