Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023

Εθνική τραγωδία ξημερώνει στα Τέμπη – Αγανακτισμένος ο κόσμος αναζητά τους υπεύθυνους!





Τραγικό δυστύχημα με σύγκρουση τρένων συνέβη το βράδυ της Τρίτης έξω από τα Τέμπη. Επιβατική αμαξοστοιχία συγκρούστηκε με εμπορική και τα βαγόνια τυλίχτηκαν στις φλόγες. Για νεκρούς και σοβαρά τραματισμένους επιβάτες, εγκαυματίες και ακρωτηριασμένους μιλούν οι Αρχές..

Ο εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας ανέφερε: «Εχθές, λίγο πριν τα μεσάνυχτα, το Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος ενημερώθηκε για σιδηροδρομικό ατύχημα με πυρκαγιά στην είσοδο της κοιλάδας των Τεμπών. Το περιστατικό αφορά σύγκρουση εμπορικής με επιβατική αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Ο επιβεβαιωμένος αριθμός των νεκρών μέχρι αυτή την ώρα ειναι 26 και 85 τραυματίες! Οι σοροί των νεκρών έχουν μεταφερθεί στα νοσοκομεία της Λάρισσας για αναγνώριση και ταυτοποίηση…


Ο πραγματικός αριθμός των νεκρών και τραυματιών ακόμη είναι άγνωστος… δυστυχώς οι πληροφορίες αναφέρουν πως οι νεκροί είναι πολλοί περισσότεροι!
Πολλές οι ευθύνες!

Εξαφανισμένοι η HellenicTrain (πρώην ΤΡΕΝΟΣΕ). Καμία ενημερωση σε συγγενείς και δημοσιογράφους. Αυτόματος τηλεφωνητής ενημερώνει ότι τα τηλέφωνα λειτουργούν από τις 8 το πρωί…

Μία νεαρή επιβάτιδα της αμαξοστοιχίας που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα και συγκρούστηκε με άλλη στο ύψος των Τεμπών αναφέρει: «Είχαμε σταματήσει, θα είχαμε μία ώρα καθυστέρηση γιατί ήταν μπροστά άλλο τρένο»

Απίστευτη καταγγελία επιβάτη: Έλεγαν στον ασύρματο «πάμε και όπου βγει»!

Μόλις την περασμένη Παρασκευή σε αμαξοστοιχία της Hellenic Train, η οποία βρισκόταν εν κινήσει προσεγγίζοντας τον σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, ξέσπασε φωτιά. Οι καταγγελιες για το επίπεδο συντήρησης των τρένων ήταν γνωστές σε ολους!



Τραγική ειρωνία… λίγες ώρες πριν τη τραγωδία – ρεπορτάζ της εφημερίδας έθνος αναφέρει την κακή συντήρηση των τρένων – με τίτλο “Καταρρέουν οι σιδηροδρομικές υποδομές: Ακινητοποιήθηκε τρένο Intercity γιατί έπεσε καλώδιο πάνω στην αμαξοστοιχία”!

Εντονα σημάδια κατάρρευσης εμφανίζουν οι σιδηροδρομικές μεταφορές σε όλα τα επίπεδα καθώς τον τελευταίο καιρό είναι καθημερινές οι βλάβες που ακινητοποιούν αμαξοστοιχίες σε διάφορα σημεία του δικτύου και γεννούν σοβαρά ερωτηματικά για την ποιότητα της συντήρησης στα τρένα, ενώ την Τρίτη καλώδιο ηλεκτροκίνησης κόπηκε και έπεσε πάνω σε αμαξοστοιχία (Intercity 56), στην οποία επέβαιναν 450 επιβάτες!

Investigate Europe: Η Hellenic Train είχε παραλάβει προβληματικά τρένα απο την Ελβετία και τα παρουσίαζε σαν καινούρια!

Το 2020.mag είχε αναφέρει στις 18.02.2022, Ρεπορτάζ του Investigate Europe, πως προβληματικές αμαξοστοιχίες που οι Ελβετικοί Σιδηρόδρομοι έστειλαν πριν χρόνια για “παλιοσίδερα”, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα παρουσιάζει ως τα «νέα τρένα που θα βελτιώσουν την άνεση, την ασφάλεια και την ταχύτητα στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη».


«Πριν από είκοσι χρόνια, ο ελβετικός Τύπος ονόμασε το τρένο ETR 470 -που εξυπηρετούσε τη διαδρομή Μιλάνο-Ελβετία- «Pannenzug», που σημαίνει «τραίνο βλάβης». Είναι το ίδιο τρένο που φαίρνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2022 στην Ελλάδα, διαφημίζοντάς το ως τη “νέα εποχή των ελληνικών σιδηροδρόμων” … «Μείνετε μακριά από αυτά τα τρένα», λένε στελέχη που τα γνωρίζουν από πρώτο χέρι. Γιατί, λοιπόν, αυτά τα τρένα -που έχουν βάλει επανειλημμένα σε κίνδυνο τους επιβάτες στο παρελθόν- μπορούν ακόμα να κάνουν διαδρομές;», είχε αναφέρει μεταξύ άλλων, η έρευνα του Investigate Europe!

Ενώ πριν άπο ένα χρόνο ειχε παραιτηθεί ο υπεύθυνος ασφαλείας του δικτύου λόγω ελλιπούς συντήρησης του δικτύου!



Καταγγελια του Ζαραλικου λιγες μερες πριν την τραγωδία απο το ιδιο δρομολογιο της Hellenic Train δείχνει το μπάχαλο που υπήρχε!



anazitiseis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου