Νέες αποκαλύψεις για τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη βλέπουν τον φως της δημοσιότητας.
Ο 59χρονος, ο οποίος παραμένει στη φυλακή ως ένα από τα υπεύθυνα πρόσωπα για τη μοιραία...σύγκρουση στα Τέμπη, που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο 57 ανθρώπων, έκανε πρακτική εξάσκηση σε χαλασμένους πίνακες.
Συγκεκριμένα, ο σταθμάρχης φέρεται να εκπαιδεύτηκε μαζί με άλλον έναν συνάδελφό του σε δύο συγκεκριμένους σταθμούς, στο Λιτόχωρο και την Καλαμπάκα.
Ωστόσο, όπως αναφέρθηκε στο σχετικό ρεπορτάζ, ο πίνακας ελέγχου στο Λιτόχωρο είναι χαλασμένος, ενώ στην Καλαμπάκα δεν υπάρχει πίνακας ελέγχου, επειδή αποτελεί τερματικό σταθμό και σταθμό αφετηρίας.
Όπως αναφέρθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega το βράδυ της Κυριακής (19/3), προβληματισμό προκαλεί επίσης η πληροφορία ότι ο 59χρονος είχε συμπληρώσει μόνο 144 ώρες θεωρητικής εξάσκησης από τον δεύτερο κύκλο της εκπαίδευσής του, από τις 177 που απαιτούνταν.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα για τον Φεβρουάριο, ο 59χρονος έκανε 14 υπηρεσίες στην Καλαμπάκα, όπου -όπως αναφέρθηκε- δεν υπάρχει πίνακας ελέγχου.
Στη συνέχεια έκανε άλλες δύο υπηρεσίες στους Νέους Πόρους μαζί με έναν άλλο συνάδελφό του, με τις βάρδιες τους να είναι πρωινές. Τη μοιραία βάρδια της 28ης Φεβρουαρίου ο 59χρονος ήταν μόνος του, καθώς οι συνάδελφοί του αποχώρησαν νωρίτερα από τη βάρδια τους.
Ο 59χρονος, ο οποίος παραμένει στη φυλακή ως ένα από τα υπεύθυνα πρόσωπα για τη μοιραία...σύγκρουση στα Τέμπη, που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο 57 ανθρώπων, έκανε πρακτική εξάσκηση σε χαλασμένους πίνακες.
Συγκεκριμένα, ο σταθμάρχης φέρεται να εκπαιδεύτηκε μαζί με άλλον έναν συνάδελφό του σε δύο συγκεκριμένους σταθμούς, στο Λιτόχωρο και την Καλαμπάκα.
Ωστόσο, όπως αναφέρθηκε στο σχετικό ρεπορτάζ, ο πίνακας ελέγχου στο Λιτόχωρο είναι χαλασμένος, ενώ στην Καλαμπάκα δεν υπάρχει πίνακας ελέγχου, επειδή αποτελεί τερματικό σταθμό και σταθμό αφετηρίας.
Όπως αναφέρθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega το βράδυ της Κυριακής (19/3), προβληματισμό προκαλεί επίσης η πληροφορία ότι ο 59χρονος είχε συμπληρώσει μόνο 144 ώρες θεωρητικής εξάσκησης από τον δεύτερο κύκλο της εκπαίδευσής του, από τις 177 που απαιτούνταν.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα για τον Φεβρουάριο, ο 59χρονος έκανε 14 υπηρεσίες στην Καλαμπάκα, όπου -όπως αναφέρθηκε- δεν υπάρχει πίνακας ελέγχου.
Στη συνέχεια έκανε άλλες δύο υπηρεσίες στους Νέους Πόρους μαζί με έναν άλλο συνάδελφό του, με τις βάρδιες τους να είναι πρωινές. Τη μοιραία βάρδια της 28ης Φεβρουαρίου ο 59χρονος ήταν μόνος του, καθώς οι συνάδελφοί του αποχώρησαν νωρίτερα από τη βάρδια τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου