ΔΙΑΒΆΣΤΕ ΑΚΌΜΗ
- ΑΘΛΗΤΙΚΆ
- ΑΠΟΨΕΙΣ
- ΑΡΤΑ
- ΑΡΧΙΚΉ
- ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
- ΒΊΝΤΕΟ
- ΔΗΜΟ ΔΕΛΒΙΝΑΚΙΟΥ
- ΔΗΜΟΣ
- ΔΗΜΟΣ Β.ΤΖΟΥΜΕΡΚΩΝ
- ΔΗΜΟΣ Γ.ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ
- ΔΗΜΟΣ ΔΩΔΩΝΗΣ
- ΔΗΜΟΣ ΖΑΓΟΡΙΟΥ
- ΔΗΜΟΣ ΖΙΤΣΑΣ
- ΔΗΜΟΣ ΚΟΝΙΤΣΑΣ
- ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΣΟΒΟΥ
- ΔΗΜΟΣ ΠΩΓΩΝΙΟΥ
- ΔΗΜΟΣ ΣΟΥΛΙΟΥ
- ΔΗΜΟΣ ΤΖΟΥΜΕΡΚΩΝ
- ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
- Δήμου Κ. Τζουμέρκων
- ΔΙΑΚΟΠΕΣ
- ΔΙΕΘΝΗ
- Ε.Ε
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
- ΕΚΔΗΛΩΣΗ
- ΕΚΛΟΓΕΣ 2015
- ΕΚΛΟΓΕΣ 2019
- ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
- ΕΚΛΟΓΕΣ 2024
- ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
- ΕΛΛΑΔΑ
- ΕΛΛΑΔΑ.
- ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ
- ΖΩΔΙΑ
- ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ
- ΗΠΕΙΡΟ
- ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
- Ι
- ΙΩΑΝΝΙΝΑ
- ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ
- ΚΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ
- ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΖΟΥΜΕΡΚΑ
- ΚΟΙΝΟΝΙΑ
- Ο ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΑΣ
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ
- ΠΕΡΙΕΡΓΑ
- ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ
- ΠΡΕΒΕΖΑ
- ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
- ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
- ΠΩΛΕΙΤΑΙ
- ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
- ΣΥΝΤΑΓΕΣ
- ΤΟΠΙΚΑ
- ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
- ΥΓΕΙΑ
- ΦΑΡΜΑΚΟΓΛΩΣΣΑ
- ΦΩΤΟ
- ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
Σάββατο 4 Μαρτίου 2023
Εδώ τι έχει γίνει;; Η ΕΕ είχε παραπέμψει την Ελλάδα και για την ασφάλεια των πτήσεων
Η Επιτροπή αποφάσισε την Παρασκευή 15 Ιουλίου να παραπέμψει την Ελλάδα, τη Μάλτα και τη Σλοβακία στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) επειδή δεν παρέχουν και δεν λειτουργούν υπηρεσίες ζεύξης δεδομένων για όλους τους φορείς εκμετάλλευσης κατάλληλα εξοπλισμένων αεροσκαφών που πετούν στον εναέριο χώρο ευθύνης τους.
Η προθεσμία που είχαν λάβει οι πάροχοι υπηρεσιών εναέριας κυκλοφορίας για τη λειτουργία των υπηρεσιών ζεύξης δεδομένων έχει λήξει και η έλλειψη εξοπλισμού σε ορισμένα κέντρα ελέγχου εμποδίζει ουσιαστικά τους φορείς εκμετάλλευσης αεροσκαφών, οι οποίοι όφειλαν επίσης να εξοπλιστούν με την τεχνολογία αυτή, να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες ζεύξης δεδομένων.
Η Επιτροπή κίνησε διαδικασία επί παραβάσει τον Μάιο του 2020 και απέστειλε αιτιολογημένες γνώμες τον Ιούλιο του 2021. Δεδομένου ότι τα εν λόγω κράτη μέλη εξακολουθούν να παραβιάζουν τον κανονισμό, η Επιτροπή αποφάσισε τώρα να παραπέμψει τις υποθέσεις στο Δικαστήριο.
Τι είναι τα συστήματα ζεύξης δεδομένων που οδήγησαν την Ελλάδα στο Δικαστήριο της ΕΕ
Τα συστήματα ζεύξης δεδομένων χρησιμοποιούνται για την αποστολή πληροφοριών μεταξύ αεροσκαφών και ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και συμπληρώνουν τις παραδοσιακές φωνητικές επικοινωνίες που χρησιμοποιούνται μεταξύ του πιλοτηρίου και των κέντρων ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας.
Η ανάπτυξη αυτής της διαλειτουργικής τεχνολογίας στην Ευρώπη είναι απαραίτητη για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των επικοινωνιών μεταξύ των πιλότων και των ελεγκτών, αυξάνοντας έτσι την ικανότητα και την ασφάλεια του ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας.
Κάθε κράτος μέλος υποχρεούται από τον εκτελεστικό κανονισμό (ΕΚ) 29/2009, σε συνδυασμό με το άρθρο 4 παράγραφος 3 της ΣΕΕ, να λάβει μέτρα ώστε οι πάροχοι υπηρεσιών εναέριας κυκλοφορίας να είναι σε θέση να παρέχουν και να λειτουργούν τέτοιες υπηρεσίες ζεύξης δεδομένων.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου