Τρίτη 9 Ιουλίου 2019

Δήλωση της Σοφίας Τζαρούχη για το εκλογικό αποτέλεσμα της 7ης Ιουλίου



Ευχαριστώ από καρδιάς τους χιλιάδες πολίτες στο Νομό Ιωαννίνων που με τίμησαν με την ψήφο τους στο τοπικό ψηφοδέλτιο της Ν.Δ. στις βουλευτικές εκλογές της 7ης Ιουλίου.



 Στην εξαιρετικά σύντομη προεκλογική περίοδο των μόλις 18 ημερών έδωσα μια καθαρή πολιτική μάχη και διήγαγα έναν τίμιο προεκλογικό αγώνα με αξίες και αρχές πολιτικού πολιτισμού απέναντι σε ανθυποψήφιους και συνυποψήφιους. 

Επισκέφτηκα όλους τους δήμους του Νομού, άκουσα από τους πολίτες τα προβλήματα, τις ιδέες και τις απόψεις τους σε μια σειρά από ζητήματα, συζήτησα μαζί τους το προεκλογικό πρόγραμμα της Ν.Δ. και τους κατέθεσα τις δικές μου συγκεκριμένες προτάσεις για το παρόν και το μέλλον αυτού του τόπου.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλω να δώσω στους συνεργάτες μου και τους εθελοντές τους οποίους είχα διαρκώς δίπλα μου και με στήριζαν σε κάθε μου βήμα στον προεκλογικό αγώνα που πραγματοποιήσαμε.

Συγχαρητήρια στους συνυποψηφίους μου και ευχές για καλή επιτυχία στους
εκλεγέντες βουλευτές.

Οι πολίτες έκαναν πράξη την πολιτική αλλαγή και πλέον με Πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τη συμβολή όλων μας, ξεκινάει για τον τόπο και τη χώρα μια νέα εποχή ανασυγκρότησης, δημιουργίας και ανάπτυξης. 

Η μακρόχρονη και πολυεπίπεδη προσφορά μου στο Νομό Ιωαννίνων συνεχίζεται.

Ήμουν, είμαι, και θα συνεχίσω να είμαι εδώ, παρούσα στις μάχες που έρχονται για ένα καλύτερο αύριο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου