Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

Οι πιο κοινές δικαιολογίες που συνηθίζουν να λένε οι άνδρες όταν θέλουν να απατήσουν!






Ο γάμος, ειδικά για τους άνδρες, έχει δύο βασικά βήματα. Πρώτα πρέπει να πάρεις τη μεγάλη απόφαση να παντρευτείς και μετά να έχεις τα νεύρα να τον διατηρήσεις.



Κάποιοι άνδρες, παρόλο που κατάφεραν να περάσουν τις άνω δοκιμασίες, δε δυσκολεύονται να συνάψουν ερωτική σχέση -ελεύθερη ή όχι- με άλλες γυναίκες. Φυσικά για να το πετύχουν αυτό λένε μερικά πολύ συγκεκριμένα ψέματα.

Ποια είναι αυτά;

«Ο γάμος μου περνάει κρίση»
«Δεν χωρίζω για τα παιδιά»
«Δεν έχουμε χωρίσει επειδή έχουμε κοινή περιουσία»
«Φταίει η πεθερά μου»
«Έχω χωρίσει»
«Παντρεύτηκα πολύ μικρός. Όλοι κάνουμε λάθη»
«Αν την αφήσω, είμαι σίγουρος πως θα αυτοκτονήσει»
«Ποτέ δεν με έκανε να νιώσω όπως εσύ. Πού ήσουν;»
«Είναι καλή γυναίκα και μητέρα, αλλά απέτυχε στο να είναι καλή στο κρεβάτι»
«Την αγαπώ και τη σέβομαι, αλλά είμαι τρελός για σένα»
«Το επόμενο διάστημα θα φύγω από το σπίτι»




ratpack.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου