Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2022

Διέρρευσαν 249 σελίδες αρχείων της προπαγανδιστικής εκστρατείας των εμβολίων απο το υπουργείο υγείας των ΗΠΑ και το CDC!




Ο ιστότοπος Judicial Watch, είχε καταθέσει αγωγή κατά του Υπουργείου Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών σύμφωνα με τον Νόμο για την Ελευθερία της Πληροφορίας τον Σεπτέμβριο του 2021, ζητώντας όλα τα αρχεία που σχετίζονται με τον COVID-19.

Στις 4 Οκτωβρίου ανακοίνωσε, ότι παρέλαβε 249 σελίδες αρχείων από το υπουργείο που περιγράφουν λεπτομερώς τα εκτεταμένα σχέδια της προπαγανδιστικής εκστρατείας των μέσων ενημέρωσης για την προώθηση του εμβολίου COVID-19.

Ένα έγγραφο απο τα αρχεία που κυκλοφόρησε είχε τίτλο, « Σχέδιο PEC (Public Education Campaign) 19 Απριλίου – 31 Μαΐου 2021 » περιείχε τα ακόλουθα σημεία:Πακέτο χρημάτων για την εκστρατεία εμβολιασμού σε όλους τους φορείς της ψυχαγωγίας.
Πακέτο χρημάτων για την εκστρατεία εμβολιασμού σε όλες τις εταιρείες μέσων μαζικής ενημέρωσης και ξεχωριστό πακέτο στους παραγωγούς εκπομπών.
Πακέτο χρημάτων για την εκστρατεία εμβολιασμού σε μεγάλους παραγωγούς πολιτιστικών εκδηλώσεων
Ζήτησε να δημιουργηθούν βίντεο με ερωτήσεις και απαντήσεις του υπουργείου με μαύρους γιατρούς να συζητούν τα εμβόλια, πώς λειτουργούν και γιατί το κοινό πρέπει να εμβολιαστεί.

Όπως περιέγραψε ο συντάκτης του Judicial Watch, Tom Fitton, «αυτά τα αρχεία δείχνουν μια ανησυχητική μαζική εκστρατεία της κυβέρνησης Μπάιντεν για την προπαγάνδα και την πολιτικοποίηση του αμφιλεγόμενου εμβολίου για τον COVID. Φαίνεται σαν ολόκληρη η βιομηχανία του θεάματος να ήταν πράκτορας της κυβέρνησης!».

Κάποιες άλλες κινήσεις ήταν οι εξής:Ζήτησε συνεργασία με τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων με αλγόριθμους που θα στοχεύουν στο κοινό.
Ζήτησε περιεχόμενο βίντεο από συγγραφείς κωμωδιών του Χόλιγουντ.
Συνεργάστηκε με το YouTube κάνοντας μια προσφορά χρημάτων για τους εμβολιασμούς που απευθύνονται σε νέους.
Συνεργάστηκε με το Instagram για να δημιουργήσει μια σειρά σχετικά με την εκστρατεία των εμβολίων (ο μεγαλύτερος λογαριασμός μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, 387 εκατομμύρια ακόλουθοι)
Συνεργάστηκε με το TikTok, το Snapchat και Instagram για να δημιουργήσει βίντεο με ανθρώπους που εμβολιάζονται
Ζήτησε συνεργασία με το Christian Broadcast Network και τους χριστιανούς ευαγγελιστές.
Συνεργάστηκε με τις σημαντικότερες ζωντανές τηλεοπτικές ψυχαγωγικές εκπομπές με σκοπό να εμφανίζονται οικοδεσπότες να εμβολιάζονται στον αέρα (π.χ. οι καλεσμένοι του The Voice).
Ζήτησε απο τις πρωινές και καθημερινές τηλεοπτικές εκπομπές να παρουσιάζουν ειδικές στιγμές εμβολιασμού με καθημερινούς Αμερικανούς πολίτες.
Συγκάλεσε μια συντακτική συνάντηση με τους εκδότες καθολικών εφημερίδων και ενημερωτικών δελτίων σε όλη τη χώρα.
Τοποθέτησε έναν αξιόπιστο αγγελιοφόρο σε εκπομπές όπως, στο Joe Rogan Show and Barstool Sports με σκοπό να προπαγανδίσει τον εμβολιασμό.
Συνεργαστείτε με influencers για να δημιουργήσουν περιεχόμενο με το ταλέντο τους και να το κυκλοφορήσουν μέσω των καναλιών τους.
Το Υπουργείου Υγείας και το CDC πλήρωσαν κωμικούς και σεναριογράφους για να κοροϊδεύουν τους ανεμβολίαστους.

Τα έγγραφα επιβεβαιώνουν ότι το Υπουργείου Υγείας και το CDC πλήρωναν stand-up κωμικούς για να κοροϊδεύουν τους “αντιεμβολιαστές” στα κωμικά show τους. Οι σεναριογράφοι και οι εταιρείες παραγωγής βίντεο δωροδοκήθηκαν επίσης για να προωθήσουν την προπαγάνδα των εμβολίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια έδωσαν στο CDC για προπαγάνδα και χρησιμοποίησαν αυτά τα χρήματα για να πληρώσουν συγγραφείς του Χόλιγουντ και άλλους παράγοντες επιρροής, φροντίζοντας να προωθήσουν όλοι τα εμβόλια. Αυτό επιβεβαιώνει ότι το Χόλιγουντ δεν είναι τίποτα άλλο απο ένα εργαλείο προπαγάνδας, κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη όταν μαζικά προωθούν τις αμβλώσεις και την εντομοφαγία για παράδειγμα.

Φυσικά όλα αυτα τα χρήματα ήταν των φορολογουμένων, που χρησιμοποιήθηκαν για την δική τους πλύση εγκεφάλου με μια τεράστια, συντονισμένη εκστρατεία παραπληροφόρησης για τα εμβόλια, αφού έκτοτε έχει αποδειχθεί πως ότι είπαν για τα εμβόλια ήταν όλα ψέματα. Αυτό διοργανώθηκε από το Υπουργείο Υγείας και το CDC (που σκοπός του δεν είναι αυτός). Ταυτόχρονα, οι μεγάλες κοινωνικές πλατφόρμες στόχευαν όποιον διαφωνούσε με την προπαγάνδα, αποκαλώντας ότι αυτοί παραπληροφορούν, παρόλο που αποδείχθηκε πως έλεγαν την αλήθεια.

Όταν συνειδητοποιήσει κάποιος την έκταση αυτής της προπαγάνδας, γίνεται προφανές ότι ποτέ δεν αφορούσε την δημόσια υγεία. Υπήρχε ένα πολύ μεγαλύτερο κίνητρο πίσω απο την πλύση εγκεφάλου και μια μεγάλη δύναμη που ανάγκασε όλες τις κυβερνήσεις και τους γιατρούς να ακολουθήσουν ακριβώς την ίδια εκστρατεία σε όλο το κόσμο.




anazitiseis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου