Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2022

IΝΚΑ: Επικοινωνιακό «τέχνασμα» του Γεωργιάδη το «καλάθι της φτώχειας»




Επικοινωνιακό «τέχνασμα» του Γεωργιάδη χαρακτηρίζει το «καλάθι της φτώχειας», ο ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας, με ανακοίνωση του.

Ο ΙΝΚΑ ΠΑΡΌΤΙ σημειώνει ότι δεν γνωρίζει «εάν πρέπει να πάρουμε θέση για τις δήθεν ...εξαγγελίες του υπουργείου ανάπτυξης και επενδύσεων σχετικά με το Καλάθι της νοικοκυράς», ωστόσο σημειώνει:

Θεωρούμε πως είναι ένα επικοινωνιακό τέχνασμα του υπουργού με εκπροσώπους των super market’s χωρίς λόγο χωρίς ουσία αφού είδη οι τιμές των προϊόντων είναι ήδη υψηλές.

Ερωτούν οι πολίτες καταναλωτές θα πέσουν οι τιμές των προϊόντων στο καλάθι της φτώχειας;

Όχι ξεκάθαρα Όχι, άρα προς τι όλα αυτά;


Αντί λοιπόν να πάρει θέση για την ουσιαστική μείωση των τιμών μέσω του ειδικού φόρου κατανάλωσης καυσίμων εφευρίσκει τρόπους για δήθεν συμφωνίες συγκράτησης των τιμών.

Επί της ουσίας ένα μηδέν ένα τίποτα.

Μα είδη στα S/M υπάρχουν και λειτουργούν οι προσφορές, τι θα αλλάξει με το νέο καθεστώς επαιτείας;


Άλλα προϊόντα θα είναι στο Καλάθι της φτώχειας και άλλες οι προσφορές του μείον 20, 30, 40, 50 %;

Ερώτηση προς τον κύριο υπουργό ανάπτυξης και επενδύσεων γιατί μόνο στα S/M και όχι στην υπόλοιπη αγορά;

DILER;

Δήλωσε παράλληλα πως η μείωση των ποσοτήτων στις συσκευασίες προϊόντων είναι παράνομες.

Τόσους μήνες που υπάρχει αυτή η εξαπάτηση των πολιτών Καταναλωτών τι έχει κάνει το υπουργείο ανάπτυξης και επενδύσεων;

Πόσα πρόστιμα έχει επιβάλλει το υπουργείο του για αυτές τις περιπτώσεις και παράνομες πράξεις ;




fonaklas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου