Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2022

Λοβέρδος Στελακάτος: Η ντροπή του τόπου μας και του λαού μας, λέγεται Ελληνική δικαιοσύνη!




Απο Λοβέρδο Στελακάτο

Τούτη τη φυλάκιση που δέχτηκα πριν λίγο, από την ντροπή του τόπου μας και του λαού μας, που λέγεται Ελληνική δικαιοσύνη την αφιερώνω στη μνήμη του πατέρα μου που έφυγε από τη ζωή την Δευτέρα, να ναι περήφανη η ψυχή του.

Πριν από λίγο δέχτηκα απο τους δικαστές του δικαστικού μεγάρου Ηγουμενίτσας 6 μήνες φυλάκισης με 3 χρόνια αναστολή για δυσφήμιση διευθυντή των πολυεθνικών ιχθυοκαλλιεργειών Andromeda group, America capital και Mubadala που ταΐζουν τόνους καρκίνου φορμόλης τους λαούς της γης και τα παιδιά μας.
Στο δικαστήριο αυτό είχα αθωώθει πριν περίπου 3 χρόνια σε 5 κατηγορίες. Οι πολυεθνικές πήγαν την δική στον Άρειο Πάγο και ζήτησαν την επιστροφή της ώστε να ξαναγίνει. Ο Άρειος Πάγος δέχτηκε από τις πέντε κατηγορίες να γυρίσει και δικαστεί ξανά η μια κατηγορία για τη δυσφήμιση διευθυντή. Απίστευτο.

Με το ζόρι ποινικός λοιπόν κύριοι.

Κανένα πρόβλημα και κανένας φόβος όπως το δήλωσα και στους δικαστές σήμερα απέναντι στις στημένες φυλακές σας που δεν τρομάζουν.

Χρήστος ο ποινικός λοιπόν από το κουκλοθετρο σας δικαιοσύνης και εταιριών χωρίς να έχω να ντραπώ για τίποτα.

Πληρώνω της αλήθειας μου και της γνώσης μου τον φόρο σε αυτόν τον τόπο, όπως κάθε πολίτης που παλεύει για αυτή κοινωνία και τη μάνα φύση.

Ο διευθυντής σήμερα δήλωσε μου εμπιστεύονται τα λεφτά τους οι Αμερικανοί επενδυτές και κάνω σωστά τη δουλειά μου.

Αυτό το κατάλαβαν όλοι σήμερα διευθύντα.

Η δική κράτησε αν και πλημμέλημα από τις 11 το πρωί μέχρι της 4 και 25 το μεσημερι. Απίστευτο.

Την Τετάρτη δικάζομαι σε 3 δικαστήρια σε μια μέρα από τη μαφία της ιχθυοκαλλιέργειας, όπου θα βγάλω από το Σάββατο όλα τα στοιχεία να καμαρώσετε τους δολοφόνους του τόπου μας.

Παίρνω τον δρόμο της επιστροφής κάνοντας αλλα 500 χιλ μαζί με άλλα 500 εχτές να αγκαλιάσω αγαπημένα πρόσωπα να φύγει από πάνω μου η αηδία που γεμίζει τα μάτια μου μέσα στα δικαστικά έδρανα.

Δίπλα μου σε κάθε χιλιόμετρο σε κάθε βήμα μου και μέσα στη καρδιά μου νιώθω όλο τον κόσμο που με έχει στηρίξει. Δεν πρόκειται να πουλήσω ποτέ και αυτό το απέδειξα όταν οι εταιρίες τόλμησαν και επικοινώνησαν με τη δικηγόρο μου να τα βρούμε.

Δεν προδίδω τη γνώση και τα παιδιά μας ούτε με όλο το χρυσάφι της γης.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου