Θυμάστε την υπόθεση στο Μάτι; όπου οι κύριοι Τσουβάλας και Κολοκούρης παραπέμφθηκαν στην δικαιοσύνη, ως επιχειρησιακά υπεύθυνοι της τραγωδίας. Η Ν.Δ. τότε τους αποκατέστησε και αναβάθμισε…»!
Το ίδιο συνέβει και τώρα, μετά την τραγωδία των Τεμπών, ο ΟΣΕ αναβάθμισε στη Λάρισα σταθμάρχη ο οποίος μπλέκεται σε υπόθεση πλαστογραφίας σε άλλο σιδηροδρομικό δυστύχημα που είχε γίνει το 2022 στη Λάρισα με έναν νεκρό.
Ένα τέτοιο “μπουμπούκι” δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεκμετάλευτο η ΝΔ, η οποία ξεκάθαρα πλέον λειτουργεί ως μαφία.
Πρόκειται για σταθμάρχη ο οποίος μετά την προφυλάκιση για το δυστύχημα των Τεμπών του μέχρι τότε προϊστάμενου Επιθεώρησης του ΟΣΕ της Λάρισας Δημήτρη Νικολάου, ανέλαβε χρέη προϊσταμένου Επιθεώρησης. Παρά το γεγονός ότι ήταν ήδη ερευνώμενος από την Δικαιοσύνη μετά από μήνυση που είχε καταθέσει ο οδηγός της αμαξοστοιχίας σε δυστύχημα που έγινε στη Λάρισα τον Ιούνιο του 2022 και στοίχισε τη ζωή σε έναν 34χρονο οδηγό ΙΧ.
Πρόκειται για το μηχανοδηγό, στον οποίο προσπάθησαν να μεταθέσουν τις ευθύνες για το δυστύχημα του 2022 νοθεύοντας έγγραφα όπως είχε καταγγείλει σε επιστολή της προς τη Hellenic Train η Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού Έλξης τον Οκτώβριο του 2022.
Μάλιστα, σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας Δημοκρατία, ο αναβαθμισμένος τη συνέχεια σταθμάρχης πρωταγωνιστεί σε συνομιλίες με άλλη σταθμάρχη, στην οποία επισημαίνει πως θα το συγκαλύψουν λέγοντας «πώς θα το πνίξουμε εκεί πέρα», και «κόψε το άλλο» ή «κάνε μαμουνιά».
Ο διάλογος της συγκάλυψης που δημοσίευσε η εφημερίδα Δημοκρατία:
Σταθμάρχης που προήχθη: Αμάν! Αυτή δεν δούλευε η διάβαση. Έχεις δώσει υπόδειγμα;
Απογευματινή σταθμάρχης: Τι υπόδειγμα να δώσω;
Σταθμάρχης που προήχθη: Οτι δεν δούλευε η διάβαση.
Απογευματινή σταθμάρχης: Γιατί… που… δεν μου το είπε κανείς εμένα.
Σταθμάρχης που προήχθη: Μμμμ… το ξέχασα να στο πω εγώ.
Απογευματινή σταθμάρχης: Εμ…
Σταθμάρχης που προήχθη: Ομπό… Το ‘χα γράψει εκεί πάνω στο… τέτοιο…
Απογευματινή σταθμάρχης: Δεν είναι πουθενά γραμμένο.
Σταθμάρχης που προήχθη: Αλλά πες ότι πήρε από Βόλο. Δεν θα πήρε υπόδειγμα αυτός από τον Βόλο ότι δεν δουλεύει η διάβαση;
Απογευματινή σταθμάρχης : Πρέπει να πήρε υπόδειγμα. Ο Βόλος είναι κλειστός, ρε.
Σταθμάρχης που προήχθη: Ναι, ρε παιδάκι μου, αλλά το πρωί το δίνε η Βάη. Το δίναμε από το πρωί, ρε, σου λέω.
Απογευματινή σταθμάρχης: Α… το δίνατε από το πρωί;
Σταθμάρχης που προήχθη: Τα χαρτιά από το πρωί, ναι. Έχουμε δηλώσει και βλάβη και τέτοια.
Απογευματινή σταθμάρχης: Ααα δεν ξέρω.
Σταθμάρχης που προήχθη: Έλα να σου τα… κάτσε να σου πω πώς θα το πνίξουμε εκεί πέρα.
Απογευματινή σταθμάρχης: Για πες πώς, πώς το κάνουμε.
Με απλά λόγια, στη διάβαση δεν λειτουργούσαν οι μπάρες οι οποίες θα απέτρεπαν το δυστύχημα, ενώ παράλληλα δεν είχαν ληφθεί ούτε τα απαιτούμενα προσωρινά μέτρα προστασίας. Το φύλλο πορείας που παραδόθηκε στον μηχανοδηγό είχε φωτογραφήσει κατά την παράδοση, για καλή του τύχη, ο προϊστάμενος της αμαξοστοιχίας Αλέξανδρος Κοντογεωργίου.
Αφέθηκε ελεύθερος για τα Τέμπη απολογήθηκε για άλλο δυστύχημα
Σε ότι αφορά τον κ. Νικολάου, μόλις πριν λίγες μέρες πέρασε το κατώφλι του ανακριτή προκειμένου να απολογηθεί για την υπόθεση της νόθευσης στο δυστύχημα του 2022. Ο κ. Νικολάου αφέθηκε ελεύθερος με τον περιοριστικό όρο της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα αφέθηκαν ο 63χρονος Επιθεωρητής του ΟΣΕ, σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας Ελευθερία. Με τον ίδιο όρο αφέθηκε ελεύθερη και η σταθμάρχης της απογευματινής βάρδιας που εμπλέκεται.
Ο κ. Νικολάου αρνήθηκε την κατηγορία της ηθικής αυτουργίας σε πλαστογραφία, ενώ η Σταθμάρχης αρνήθηκε την κατηγορία της πλαστογραφίας (κατάρτιση και νόθευση εγγράφου).
Σε κάθε περίπτωση, όλα αυτά δείχνουν μια «μανιέρα» συγκάλυψης στον ΟΣΕ σε ότι αφορά τις ευθύνες μετά από δυστυχήματα. Δεδομένων των όσων έχουν συμβεί στο δυστύχημα των Τεμπών, όλα αυτά αποκτούν ιδιαίτερη σημασία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου