Πώς επιλέγουμε μια επίσκεψη σε ένα Μουσείο;
Πώς προετοιμάζουμε την τάξη για μια επίσκεψη σε ένα Μουσείο ή πολιτιστικό χώρο;
Τι ακολουθεί μετά το Μουσείο;
Η επίσκεψη σε ένα Μουσείο προσφέρει δυνατότητες και δημιουργικούς τρόπους επίτευξης στόχων του αναλυτικού προγράμματος.
Με μεθοδολογίες και τεχνικές που συμβάλλουν στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας, της κριτικής στάσης, της παρατηρητικότητας, της μνήμης, της φαντασίας των μαθητών μια επίσκεψη σε ένα Μουσείο έχει τη δυνατότητα να μετατραπεί σε μια δυναμική πορεία βιωματικής και ανακαλυπτικής μάθησης.
Στο σεμινάριο αυτό θα δοθούν ιδέες που θα βοηθήσουν στη σωστή προετοιμασία μιας επίσκεψης σε ένα Μουσείο.
Στόχοι:
Εξοικείωση με τις βασικές αρχές της Μουσειακής αγωγής
Εξοικείωση με δραστηριότητες Μουσειακής Αγωγής στην τάξη
Σχεδιασμός δραστηριοτήτων εκπαιδευτικών προγραμμάτων
Θεματικές ενότητες
Θεωρητικό μέρος
Τι είναι Μουσείο;
Τι είναι η Μουσειακή Αγωγή και Μουσειοπαιδαγωγική
Σχέσεις Μουσείου-Σχολείου
Βιωματικό Μέρος
Βιωματικές δραστηριότητες και παιχνίδια προετοιμασίας μιας επίσκεψης σε ένα Μουσείο (πριν, κατά τη διάρκεια και μετά)
Επιμορφωτές: Ευαγγελία Κανταρτζή, Κώστας Στοφόρος, Άλκηστις Γεωργούλη
Ημερομηνία Διεξαγωγής : Σάββατο 5 Νοεμβρίου
Διάρκεια 17:00-20:00
Κόστος συμμετοχής: 25 ευρώ, 20 ευρώ φοιτητές και άνεργοι
Δίνεται: Φάκελος, υλικό, Βεβαίωση
Τοποθεσία: ΚΔΑΠ Ρόδα, Δωδώνης 35
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου