Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Γιάννενα: Αντίστροφη μέτρηση για τη λειτουργία





Έξι σχεδόν μήνες μετά την τοποθέτησή τους αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία τα υπόγεια συστήματα κάδων απορριμμάτων στην πόλη των Ιωαννίνων και στο Πέραμα.

Η ενημερωτική καμπάνια, που ήταν και η αιτία της καθυστέρησης, έχει ήδη ξεκινήσει κατά το ήμισυ, με τους κατοίκους του δήμου να λαμβάνουν το σχετικό ενημερωτικό φυλλάδιο μέσω των λογαριασμών της ΔΕΥΑΙ.

Στο φυλλάδιο δίνονται αναλυτικές οδηγίες για τον τρόπο ορθής χρήσης των κάδων, καθώς και τα αντικείμενα που μπορούν να απορρίπτονται, χωρίς να δημιουργείται πρόβλημα. Εντός των ημερών θα υπάρχει ανάλογο spot, που θα προβληθεί στην τηλεόραση, ώστε αμέσως μετά να τεθούν σε πλήρη λειτουργία.


«Εκτιμώ πως αυτό πρέπει να γίνει μέχρι το τέλος Απριλίου. Δεν μπορούμε να καθυστερήσουμε άλλο», τόνισε στον Η.Α. ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας Δημήτρης Κατηρτσίδης.
ΟΙ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΕΣ
Από τους εννέα συνολικά υπόγειους κάδους που έχει προμηθευτεί ο δήμος Ιωαννιτών, αυτή τη στιγμή έχουν τοποθετηθεί οι επτά (δύο στην Χ. Τρικούπη και από ένας σε Ακαδημία, περιφέρεια, Πυρσινέλλα, 28ης Οκτωβρίου και Πέραμα).
Σε εκκρεμότητα παραμένει η τοποθέτηση του υπόγειου συστήματος στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως, έξω από το Κάστρο, με την ελπίδα να μην αποκαλυφθούν αρχαιολογικά ευρήματα στο σημείο της εκσκαφής, ενώ το ένατο σύστημα δε θα τοποθετηθεί τελικά στον πεζόδρομο στα Μπεζεστένια (επί της Κουντουριώτη), αλλά στην οδό Κάνιγγος, κοντά στη συμβολή της με την Αβέρωφ.
ΠΡΟΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ
Στο μεταξύ, από την αντιδημαρχία Καθαριότητας γίνεται αυτή την περίοδο ένας σχεδιασμός για την κατανομή του προσωπικού, που θα προσληφθεί το επόμενο διάστημα μέσω του προγράμματος κοινωφελούς απασχόλησης.
Συνολικά, στην υπηρεσία καθαριότητας θα απασχοληθούν με οκτάμηνες συμβάσεις 52 άτομα, εκ των οποίων ένας εργάτης καθαριότητας, 45 βοηθοί εργασιών καθαριότητας, τέσσερις οδηγοί, ένας διοικητικός και ένας μηχανικός περιβάλλοντος.
Η πρόταση που κατέθεσε και προς τον δήμαρχο ο Δ. Κατηρτσίδης, είναι να γίνει άμεσα ο διαχωρισμός τους ανά δημοτική ενότητα και ανά τομέα εργασίας, έτσι ώστε να μη φτάνει καθημερινά ένας μεγάλος αριθμός στο εργοτάξιο και από εκεί να πρέπει να γίνεται ο καταμερισμός των εργασιών.
«Μπορούμε να συγκροτήσουμε συνεργεία για την αφισορύπανση, για τις δημοτικές τουαλέτες, για το πλύσιμο των κάδων, για τη συγκέντρωση ογκωδών αντικειμένων, για τον καθαρισμό των φρεατίων», εξήγεί ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας.





agon.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου