Κρίση την επόμενη διετία στην Ευρώπη με τη Γερμανία να είναι το μεγαλύτερο θύμα της, «βλέπει» η σύμβουλος επενδύσεων Gefira.
Η επόμενη κρίση είναι μόλις δύο χρόνια μακριά και η Γερμανία θα είναι το μεγαλύτερο θύμα της.
Οι οικονομίες αναπτύσσονται με γνώμονα το κεφάλαιο και την εργασία.
Η νομισματική πολιτική της ΕΚΤ παρέχει σήμερα στη γερμανική οικονομία επαρκή κεφάλαια, αλλά η χώρα αντιμετωπίζει καταστροφική έλλειψη νέων, αναφέρει σε ανάλυσή της η Gefira.
Και συνεχίζει η σύμβουλος επενδύσεων:
«Δεδομένου ότι ο γερμανικός πληθυσμός μειώνεται σε μια περίοδο ειρήνης, πριν από τα τέλη του αιώνα θα απομείνουν μόνο 22 εκατομμύρια γηγενείς Γερμανοί.
»Επί του παρόντος, ο ενεργός πληθυσμός έχει ήδη αρχίσει να συρρικνώνεται.
»Η πτώση αυτή εξακολουθεί να είναι συγκρατημένη σε σύγκριση με αυτά που θα προκύψουν όμως μετά το 2020.
»Η εξαφάνιση του έθνους που μόλις ξεκίνησε θα έχει καταστροφικές συνέπειες.
»Άλλωστε, η γερμανική κυβέρνηση κατέγραψε πέρυσι μεγάλο πλεόνασμα στον προϋπολογισμό της, ένα σημάδι ότι οι αρχές δεν επιθυμούν ή δεν μπορούν να επενδύσουν στη χώρα τους.
»Η Γερμανία στερείται επαγγελματιών στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, των εργαζομένων στις οδοποιίες και των εκπαιδευτικών, αλλά η κατανομή περισσότερων φόρων σε αυτόν τον τομέα δεν έχει νόημα, διότι απλά δεν υπάρχουν διαθέσιμα άτομα.
»Για το λόγο αυτό, τα εργοτάξια οδοποιίας έχουν σταματήσει και η συντήρηση των οδών αναβάλλεται.
»Για να βρει καταναλωτές και εργάτες, η γερμανική βιομηχανία επενδύει σε νέα εργοστάσια στο εξωτερικό».
Μεταξύ άλλων η Gefira αναφέρει:
«Στο παρελθόν, η γερμανική οικονομία ήταν σε θέση να προσελκύσει εργαζόμενους από τη Νότια Ευρώπη, την Ιταλία για όλους τους πρακτικούς σκοπούς, αλλά και αυτές οι πηγές εργασίας έχουν μειωθεί.
»Η Πολωνία έχει γίνει τώρα μια μεγάλη πηγή ανθρώπων στη Δύση, αλλά οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να επενδύουν με βάση αυτήν την προοπτική.
»Η συρρίκνωση της βάσης των καταναλωτών επηρεάζει αρνητικά και την αυτοκινητοβιομηχανία.
»Αυτό διορθώνεται παρέχοντας στους μετανάστες εργασία, αλλά η κερδοφορία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας εξαρτάται από την Κίνα.
»Όπως σωστά αντιλήφθηκε ο Πρόεδρος Tραμπ, οι πωλήσεις αυτοκινήτων στη Γερμανία είναι μεταφορά γνώσεων.
»Μέσα σε λίγα χρόνια, οι Κινέζοι, θα αναπτύξουν τη δική τους αυτοκινητοβιομηχανία.
»Επίσης, η γερμανική κοινωνία είναι όπως οι περισσότερες από τις δυτικές κοινότητες. Υπερχρεωμένη.
»Η αυξανόμενη συνταξιοδοτική δαπάνη καθιστά το γερμανικό χρέος μακροπρόθεσμα μη βιώσιμο.
»Η γερμανική οικονομία αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα με την ιαπωνική οικονομία, η οποία δεν έχει αναπτυχθεί για είκοσι χρόνια.
»Η Ιαπωνία, η Ιταλία και η Ισπανία (η τρίτη, η ένατη και η δέκατη τέταρτη οικονομία του κόσμου) αντιμετωπίζουν τον δημογραφικό χειμώνα με όλα τα σχετικά προβλήματα.
»Η Γερμανία, η τέταρτη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, είναι η επόμενη στη σειρά.
»Την ίδια ώρα, οι ακαδημαϊκοί εξακολουθούν να είναι τυφλοί σε αυτό που οι δημοσιογράφοι μπορούν εύκολα να δουν, μετά από 200 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης».
Οι οικονομίες αναπτύσσονται με γνώμονα το κεφάλαιο και την εργασία.
Η νομισματική πολιτική της ΕΚΤ παρέχει σήμερα στη γερμανική οικονομία επαρκή κεφάλαια, αλλά η χώρα αντιμετωπίζει καταστροφική έλλειψη νέων, αναφέρει σε ανάλυσή της η Gefira.
Και συνεχίζει η σύμβουλος επενδύσεων:
«Δεδομένου ότι ο γερμανικός πληθυσμός μειώνεται σε μια περίοδο ειρήνης, πριν από τα τέλη του αιώνα θα απομείνουν μόνο 22 εκατομμύρια γηγενείς Γερμανοί.
»Επί του παρόντος, ο ενεργός πληθυσμός έχει ήδη αρχίσει να συρρικνώνεται.
»Η πτώση αυτή εξακολουθεί να είναι συγκρατημένη σε σύγκριση με αυτά που θα προκύψουν όμως μετά το 2020.
»Η εξαφάνιση του έθνους που μόλις ξεκίνησε θα έχει καταστροφικές συνέπειες.
»Άλλωστε, η γερμανική κυβέρνηση κατέγραψε πέρυσι μεγάλο πλεόνασμα στον προϋπολογισμό της, ένα σημάδι ότι οι αρχές δεν επιθυμούν ή δεν μπορούν να επενδύσουν στη χώρα τους.
»Η Γερμανία στερείται επαγγελματιών στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, των εργαζομένων στις οδοποιίες και των εκπαιδευτικών, αλλά η κατανομή περισσότερων φόρων σε αυτόν τον τομέα δεν έχει νόημα, διότι απλά δεν υπάρχουν διαθέσιμα άτομα.
»Για το λόγο αυτό, τα εργοτάξια οδοποιίας έχουν σταματήσει και η συντήρηση των οδών αναβάλλεται.
»Για να βρει καταναλωτές και εργάτες, η γερμανική βιομηχανία επενδύει σε νέα εργοστάσια στο εξωτερικό».
Μεταξύ άλλων η Gefira αναφέρει:
«Στο παρελθόν, η γερμανική οικονομία ήταν σε θέση να προσελκύσει εργαζόμενους από τη Νότια Ευρώπη, την Ιταλία για όλους τους πρακτικούς σκοπούς, αλλά και αυτές οι πηγές εργασίας έχουν μειωθεί.
»Η Πολωνία έχει γίνει τώρα μια μεγάλη πηγή ανθρώπων στη Δύση, αλλά οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να επενδύουν με βάση αυτήν την προοπτική.
»Η συρρίκνωση της βάσης των καταναλωτών επηρεάζει αρνητικά και την αυτοκινητοβιομηχανία.
»Αυτό διορθώνεται παρέχοντας στους μετανάστες εργασία, αλλά η κερδοφορία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας εξαρτάται από την Κίνα.
»Όπως σωστά αντιλήφθηκε ο Πρόεδρος Tραμπ, οι πωλήσεις αυτοκινήτων στη Γερμανία είναι μεταφορά γνώσεων.
»Μέσα σε λίγα χρόνια, οι Κινέζοι, θα αναπτύξουν τη δική τους αυτοκινητοβιομηχανία.
»Επίσης, η γερμανική κοινωνία είναι όπως οι περισσότερες από τις δυτικές κοινότητες. Υπερχρεωμένη.
»Η αυξανόμενη συνταξιοδοτική δαπάνη καθιστά το γερμανικό χρέος μακροπρόθεσμα μη βιώσιμο.
»Η γερμανική οικονομία αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα με την ιαπωνική οικονομία, η οποία δεν έχει αναπτυχθεί για είκοσι χρόνια.
»Η Ιαπωνία, η Ιταλία και η Ισπανία (η τρίτη, η ένατη και η δέκατη τέταρτη οικονομία του κόσμου) αντιμετωπίζουν τον δημογραφικό χειμώνα με όλα τα σχετικά προβλήματα.
»Η Γερμανία, η τέταρτη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, είναι η επόμενη στη σειρά.
»Την ίδια ώρα, οι ακαδημαϊκοί εξακολουθούν να είναι τυφλοί σε αυτό που οι δημοσιογράφοι μπορούν εύκολα να δουν, μετά από 200 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου