Τρίτη 9 Ιουλίου 2019

ΜΑΡΙΑ ΤΣΟΛΑΚΗ : Με την ολοκλήρωση των εθνικών εκλογών της 7ης Ιουλίου, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά και από τα βάθη της καρδιάς μου, τους χιλιάδες συμπολίτες μου, που με τίμησαν με την ψήφο τους.


Σε μια πραγματικά πολύ σύντομη προεκλογική περίοδο, μαζί με τους συνεργάτες μου, είχα την ευκαιρία να συναντήσω πολίτες και εκπροσώπους φορέων και οργανισμών και να συζητήσω μαζί τους για το μέλλον του τόπου μας.



Σε αυτόν τον αγώνα, είχα από την πρώτη στιγμή τη στήριξη της οικογένειας μου, των συνεργατών μου και πολλών φίλων μου, τους οποίους επίσης θέλω να ευχαριστήσω για τον καθαρό και τίμιο 
αγώνα που έκαναν, για να γνωρίσουν καλύτερα οι κάτοικοι του νομού μας τις θέσεις μου και τις απόψεις μου για την αναπτυξιακή πορεία της Χώρας μας και των ανθρώπων της.

Το βράδυ της 7ης Ιουλίου, ο λαός της χώρας μας επέλεξε τη Νέα Δημοκρατία ως το κόμμα που αναλαμβάνει με πολύ καθαρό τρόπο τη διακυβέρνηση της χώρας και τον Κυριάκο Μητσοτάκη για Πρωθυπουργό. Πιστεύω ακράδαντα πως με τη Νέα Δημοκρατία στα «ηνία» της πατρίδας μας, η Ελλάδα μας θα καταφέρει να ξεπεράσει τα πολλά εμπόδια και το επόμενο διάστημα θα προχωρήσει σε μια αναπτυξιακή πορεία, για ένα στέρεο και ευοίωνο μέλλον για όλους μας.
Θέλω να συγχαρώ όλους τους άξιους εκλεγέντες Βουλευτές του Νομού μας ,στους οποίους εύχομαι καλή δύναμη και ευδόκιμη θητεία.
Σας ευχαριστώ όλες και όλους. Ο αγώνας συνεχίζεται στη βάση των ίδιων Αρχών και Αξιών που με διέπουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου