Μια απίστευτη καταγγελία βλέπει το φως του … διαδικτύου τις τελευταίες ώρες και ήρθε να προστεθεί σε άλλες που έχουν καταγραφεί τις τελευταίες ημέρες, για δήθεν “αντικειμενικές” μετρήσεις από γνωστές δημοσκοπικές εταιρείες – “βίζιτες”,. Μάλιστα είναι έντονες οι πληροφορίες στα δημοσιογραφικά πηγαδάκια που αναφέρουν ότι αυτή η καταιγίδα δημοσκοπήσεων ( σχεδόν μερα παρά μερα και μια ) σε μια μη εκλογική περίοδο ( Σεπτεμβριος του 2019 ) αλλά σε μια περίοδο φορτισμένη από δικαστικές εκκρεμότητες με κορυφαία την αναμονή της ετυμηγορίας του ΣτΕ για τη συνταγματικότητα του νόμου για τις άδειες, έχουν ως μοναδικό στόχο τη δημιουργία “κλίματος” και ως χορηγό γνώστες εταιρείες διαχείρισης διαφημιστικών κονδυλίων …
Το τελευταιο λοιπόν περιστατικό που καταγγέλθηκε στο facebook περιγράφει ως εξής την … τραυματική εμπειρία του πολίτη :
”Πριν λίγα λεπτά,στο σταθερό τηλέφωνο του σπιτιού μου,δεχτηκα τηλεφώνημα με ηχογραφημένο μήνυμα εταιρείας πολιτικής δημοσκόπησης.Αν συγκράτησα καλά το όνομα της εταιρείας ήταν …. Δεχτηκα να απαντήσω και προχώρησα μέχρι την τελευταία ερώτηση που είχε έξη υποερωτησεις με την τελευταία αν νομίζω ότι πρέπει να γίνουν εκλογές ή όχι.Απαντησα σε όλες τις ερωτήσεις με απόλυτα σαφή τρόπο για το τι ψήφισα στις εκλογές της 20/9/2015,στο δημοψήφισμα,τι θα ψηφίσω,ποιο κόμμα θα είναι πρώτο (μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ -ΝΔ), ποιος ο καλύτερος πρωθυπουργός κλπ.Στην τελευταία λοιπόν ερώτηση ακύρωσε την συμμετοχή μου με το πρόσχημα ότι δεν απαντούσα ενώ απάντησα δύο φορές με τον ίδιο τρόπο όπως και στις προηγούμενες 15 περίπου ερωτήσεις…Δεν ξέρω αν αυτό συμβαίνει σε παρόμοιες δημοσκοπήσεις…. ή μήπως επειδή από το σύνολο των απαντήσεων μου φαινόταν ξεκάθαρα η υποστήριξη μου σε συγκεκριμένο κόμμα και στις πολιτικές του η συμμετοχή μου αλλοιωνε το επιδιωκόμενο δημοσκοπικο αποτέλεσμα; ”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου