Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Δύο προσλήψεις στο Δήμο Φιλιατών




ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ υπ΄αριθμ.ΣΟΧ3/2016 για τη σύναψη σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.


Έχοντας υπόψη:


1.Τις διατάξεις του άρθρου 21 του Ν. 2190/1994,όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.


2.Τις διατάξεις του Ν.3852/2010.


3.Την υπ΄αριθμ. ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΓΚΡ./110/16848/21-07-2016 απόφαση της Επιτροπής του άρθρου 2 παρ.1 της αριθμ.33/2006 ΠΥΣ, όπως ισχύει, με την οποία εγκρίθηκε για το Δήμο Φιλιατών η πρόσληψη δυο (2) ατόμων, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την κάλυψη εποχικών ή άλλων περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών, σύμφωνα με το υπ΄αριθμ΄14356/26-7-2016 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης με θέμα: «Έγκριση πρόσληψης προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με κάλυψη της δαπάνης από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους».


4.Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Φιλιατών(ΦΕΚ2394/τ.Β΄/6-8-2012).


6.Την με αριθμ.19818/20-10-2016 έγκριση της ανακοίνωσης από το ΑΣΕΠ.


Ανακοινώνει


Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου δύο(2) ατόμων για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών του Δήμου Φιλιατών που εδρεύει στους Φιλιάτες και συγκεκριμένα τους εξής, ανά υπηρεσία έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων (βλ.ΠΙΝΑΚΑ Α),με τα αντίστοιχα απαιτούμενα (τυπικά και τυχόν πρόσθετα) προσόντα(βλ.ΠΙΝΑΚΑ Β):




Οι υποψήφιοι των ως άνω ειδικοτήτων πρέπει να είναι ηλικίας από 18 έως 65 ετών.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής


Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό εντυπο ασεπ ΣΟΧ.4 και να την υποβάλουν, είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση: Ελευθερίου Βενιζέλου 8, Τ.Κ. 46300 Φιλιάτες, απευθύνοντάς την στο Γραφείο Προσωπικού του Δήμου Φιλιατών υπόψη κας Αμαλίας Μάνου (τηλ. επικοινωνίας: 2664360164).


Στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων.


Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) ημέρες (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης της παρούσας σε τοπικές εφημερίδες ή της ανάρτησής της στο κατάστημα της υπηρεσίας μας και στο χώρο ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος, εφόσον η ανάρτηση είναι τυχόν μεταγενέστερη της δημοσίευσης στις εφημερίδες.


Η ανωτέρω προθεσμία λήγει με την παρέλευση ολόκληρης της τελευταίας ημέρας και εάν αυτή είναι, κατά νόμο εξαιρετέα (δημόσια αργία ή μη εργάσιμη),τότε η λήξη της προθεσμίας μετατίθεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.


Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε στα τηλέφωνα: 2664-3-60164 και 2664-3-60100.


Ο Δήμαρχος
Σπυρίδων Παππάς


thespro.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου