Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2020

ΚΟΛΑΦΟΣ για την Κεραμέως! «Η ΔΑΚΕ καθηγητών υιοθετεί τα αιτήματα των μαθητών...»




Η ΔΑΚΕ καθηγητών τάσσεται εναντίον των καταλήψεων θυμίζοντας ότι το ίδιο είχε κάνει και για το θέμα της Μακεδονίας, αλλά υιοθετεί τα αιτήματα των μαθητών: Κάνει 4 προτάσεις προς την υπουργό Παιδείας που είναι παρόμοιες με τα μαθητικά αιτήματα...

Κομμωτεχνείον Ιωάννινα Βηλαρά 89 Ιωάννινα Τρίτη - Πέμπτη - Παρασκευή 9.00 am - 14.00 pm 17:00pm - 21:00pm Τετάρτη - 9:00 am - 17:00pm Σάββατο - 9:00 am - 16:00pm Δευτέρα - Κλειστά

Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε, με αφορμή την κατάσταση ...που επικρατεί στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και τις ειδικές συνθήκες που επικρατούν λόγω του κορονοϊού, καταθέτει την πρόταση της στην εκπαιδευτική κοινότητα:
Συγκεκριμένα:
Εκτιμούμε ότι πρέπει να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα, έτσι ώστε να υπάρξει ένα αίσθημα ασφάλειας στους καθηγητές και στους μαθητές.
Πιστεύουμε ότι εφόσον δεν είναι δυνατή η λειτουργία των σχολικών μονάδων σε μία βάρδια με μειωμένο αριθμό μαθητών ανά τμήμα, θα πρέπει να εξεταστεί το ενδεχόμενο των δύο κύκλων (πρωί, απόγευμα) ή της εκ περιτροπής προσέλευσης των τμημάτων (μέρα παρά μέρα).
Θεωρούμε αναγκαίο να γίνει η πρόσληψη του απαραίτητου εκπαιδευτικού δυναμικού.
Επιβάλλεται να γίνει πρόσληψη βοηθητικού προσωπικού (καθαρίστριες) εκεί, όπου υπάρχουν ελλείψεις.

Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε κατανοεί τις ανησυχίες μερίδας μαθητών, καθηγητών και γονέων. Ωστόσο, θεωρεί ότι η τακτική των καταλήψεων δε λύνει τα υφιστάμενα προβλήματα, αλλά αντίθετα δημιουργεί εντάσεις εντός της εκπαιδευτικής κοινότητας. Πάγια αρχή της παράταξής μας ήταν ο διάλογος εντός της εκπαιδευτικής κοινότητας με ανοιχτά σχολεία. Όπως και στις πρόσφατες κινητοποιήσεις των μαθητών για το ζήτημα της Μακεδονίας η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε κατανόησε τον αγώνα των μαθητών, αλλά στάθηκε αντίθετη στην τακτική των καταλήψεων τότε, έτσι και τώρα η ΔΑΚΕ Καθηγητών θεωρεί ότι οι καταλήψεις δε βοηθούν στη επίλυση των προβλημάτων της Δημόσιας Εκπαίδευσης και δε μας βρίσκουν σύμφωνους
Ε.Ε ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε

press-gr.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου