Μπορεί τα dislikes και τα αρνητικά σχόλια να κυριαρχούν στις αναρτήσεις του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, όμως υπάρχουν και αυτοί που αντιδρούν θετικά.Ποιοι είναι αυτοί; Ο Hawrw από το Ιράκ, ο Chi από το Λάγος, ο Klodian από το Ελμπασάν, ο Mirshad από το Αζερμπαϊτζάν,
ο Genci ..από την Αλβανία, ο Muhammad από το Καράτσι του Πακιστάν, η Riste από τα Σκόπια, ο Baba από τη Φρανκφούρτη, ο Esoteric Nous από την Ισπανία, ο Yassine από την Κασαμπλάνκα, ο Kazi από το Λακσμιπούρ του Σιταγκόνγκ του Μπαγκλαντές και ο Martine από το Ουαγκαντουγκού και διάφοροι άλλοι αλλοδαποί.
Αν μπει κάποιος στον λογαριασμό του Κ.Μητσοτάκη και ψάξει στα θετικά σχόλια, τότε θα είναι πως αρκετοί από αυτούς που κάνουν likes είναι αλλοδαποί που δεν έχουν καμία σχέση με την Ελλάδα.
Ένα από τα παραπολιτικά ζητήματα που κατά τον συστημικό Τύπο απασχολεί το τελευταίο διάστημα τον Κυριάκο Μητσοτάκη είναι το επικοινωνιακό του επιτελείο, και ειδικότερα, οι «συντονισμένες επιθέσεις» δεκάδων χιλιάδων οργισμένων reactions στον λογαριασμό του πρωθυπουργού στο Facebook, με αφορμή το διχαστικό τηλεοπτικό μήνυμα της περασμένης Τρίτης.
Ωστόσο, διατρέχοντας τα θετικά reactions στην ανάρτηση του πρωθυπουργού διαπιστώνει κανείς πως κρύβεται μία πολύ πιο εντυπωσιακή και πρωτοφανής εικόνα.
«Αυτό που γίνεται τις τελευταίες ημέρες στα social media του πρωθυπουργού δεν έχει προηγούμενο. Μιλάμε για οργανωμένο σχέδιο “επίθεσης”. Ενώ μέχρι πρόσφατα κάθε ανάρτηση του Μητσοτάκη έφτανε περίπου τις 4.000-5.000 αντιδράσεις, εκ των οποίων οι περισσότερες θετικές, τις τελευταίες δέκα ημέρες οι αναρτήσεις ξεπερνούν τις 30.000 αντιδράσεις με τις πιο πολλές να είναι αρνητικές. Για να καταλάβετε τα μεγέθη της διαδικτυακής στοχοποίησης θα σας πω ότι υπήρχε ανάρτηση με 80.000 αντιδράσεις, εκ των οποίων 60.000 ήταν dislike! H οργανωμένη επίθεση έχει οδηγήσει το επιτελείο του να διακόψει προσώρας τις αναρτήσεις, καθώς οι λογαριασμοί του πρωθυπουργού δεν κινήθηκαν για δύο μέρες».
Τα παραπάνω αποτελούν μέρος ενυπόγραφου άρθρου σε φιλοκυβερνητική εφημερίδα.
Όπως αναφέρει το «thepressproject.gr» είναι γεγονός πως εάν κάποιος επιχειρήσει να περιηγηθεί στο προφίλ του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Facebook θα έρθει αντιμέτωπος με την εικόνα που περιγράφεται παραπάνω, ενώ χάρη στα αντανακλαστικά του επικοινωνιακού επιτελείου του πρωθυπουργού, στο κανάλι «ο Πρωθυπουργός» στο Youtube έχουν ήδη κλείσει τα σχόλια και την δυνατότητα για like/dislike στα βίντεο του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Το θέμα βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και άλλων συστημικών μέσων ενημέρωσης, με αφορμή και τις «συμβουλές» του πρωθυπουργού προς νέους πως «τα κοινωνικά δίκτυα δημιουργούν τα στεγανά», από αυτά μάλιστα που «ανατροφοδοτούν στερεότυπα τα οποία ήδη έχουν».
«Ξεφυλλίζοντας» όμως τις αναρτήσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη μπορεί κανείς να παρατηρήσει πως εάν μια επίθεση δέχθηκε συντονισμένα το προφίλ του πρωθυπουργού, αυτή ήταν μία επίθεση φιλίας -και συγκεκριμένα likes- από αλλοδαπούς λογαριασμούς στο Facebook.
Το εντυπωσιακό με όλες αυτές τις θετικές αντιδράσεις χρηστών της συμπαθούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης είναι που η συντριπτική πλειοψηφία των προφίλ των «αλλοδαπών Likes» που κατάφερε ο πρωθυπουργός είτε έχουν κλειδωμένο προφίλ, είτε από τα προφίλ τους δεν προκύπτει κανένας δεσμός με την Ελλάδα.
Επίσης, αρκετοί από αυτούς αναφέρουν μεν ως τόπο κατοικίας την Ελλάδα, χωρίς όμως κανένα άλλο ελληνικό «ίχνος» από φίλους, φωτογραφίες ή αναρτήσεις, με επίσης αρκετούς να εμφανίζονται εργαζόμενοι σε κάποιο «Application», σε κάποια εφαρμογή, του Facebook ή άλλης εταιρείας.
Τα παραδείγματα που υποδεικνύονται στην εισαγωγή του άρθρου, ενώ ακολουθεί και φωτογραφία, αυτά είναι μερικά μόνο από τα δεκάδες, εκατοντάδες δείγματα εντυπωσιακής απήχησης σε λογαριασμούς μη ελληνικούς.
Σε συνδυασμό με την πληθώρα προφίλ που εκτός της ενεργής δραστηριότητάς τους στο προφίλ του πρωθυπουργού δεν έχουν ιδιαιτέρως άλλη δραστηριότητα, όντας και αυτά είτε κλειδωμένα, είτε εξαιρετικά «φτωχά» θυμίζοντας ψεύτικους λογαριασμούς, προκαλεί εντυπώσεις, και ενδιαφέροντα ερωτήματα.
Αν μπει κάποιος στον λογαριασμό του Κ.Μητσοτάκη και ψάξει στα θετικά σχόλια, τότε θα είναι πως αρκετοί από αυτούς που κάνουν likes είναι αλλοδαποί που δεν έχουν καμία σχέση με την Ελλάδα.
Ένα από τα παραπολιτικά ζητήματα που κατά τον συστημικό Τύπο απασχολεί το τελευταίο διάστημα τον Κυριάκο Μητσοτάκη είναι το επικοινωνιακό του επιτελείο, και ειδικότερα, οι «συντονισμένες επιθέσεις» δεκάδων χιλιάδων οργισμένων reactions στον λογαριασμό του πρωθυπουργού στο Facebook, με αφορμή το διχαστικό τηλεοπτικό μήνυμα της περασμένης Τρίτης.
Ωστόσο, διατρέχοντας τα θετικά reactions στην ανάρτηση του πρωθυπουργού διαπιστώνει κανείς πως κρύβεται μία πολύ πιο εντυπωσιακή και πρωτοφανής εικόνα.
«Αυτό που γίνεται τις τελευταίες ημέρες στα social media του πρωθυπουργού δεν έχει προηγούμενο. Μιλάμε για οργανωμένο σχέδιο “επίθεσης”. Ενώ μέχρι πρόσφατα κάθε ανάρτηση του Μητσοτάκη έφτανε περίπου τις 4.000-5.000 αντιδράσεις, εκ των οποίων οι περισσότερες θετικές, τις τελευταίες δέκα ημέρες οι αναρτήσεις ξεπερνούν τις 30.000 αντιδράσεις με τις πιο πολλές να είναι αρνητικές. Για να καταλάβετε τα μεγέθη της διαδικτυακής στοχοποίησης θα σας πω ότι υπήρχε ανάρτηση με 80.000 αντιδράσεις, εκ των οποίων 60.000 ήταν dislike! H οργανωμένη επίθεση έχει οδηγήσει το επιτελείο του να διακόψει προσώρας τις αναρτήσεις, καθώς οι λογαριασμοί του πρωθυπουργού δεν κινήθηκαν για δύο μέρες».
Τα παραπάνω αποτελούν μέρος ενυπόγραφου άρθρου σε φιλοκυβερνητική εφημερίδα.
Όπως αναφέρει το «thepressproject.gr» είναι γεγονός πως εάν κάποιος επιχειρήσει να περιηγηθεί στο προφίλ του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Facebook θα έρθει αντιμέτωπος με την εικόνα που περιγράφεται παραπάνω, ενώ χάρη στα αντανακλαστικά του επικοινωνιακού επιτελείου του πρωθυπουργού, στο κανάλι «ο Πρωθυπουργός» στο Youtube έχουν ήδη κλείσει τα σχόλια και την δυνατότητα για like/dislike στα βίντεο του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Το θέμα βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και άλλων συστημικών μέσων ενημέρωσης, με αφορμή και τις «συμβουλές» του πρωθυπουργού προς νέους πως «τα κοινωνικά δίκτυα δημιουργούν τα στεγανά», από αυτά μάλιστα που «ανατροφοδοτούν στερεότυπα τα οποία ήδη έχουν».
«Ξεφυλλίζοντας» όμως τις αναρτήσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη μπορεί κανείς να παρατηρήσει πως εάν μια επίθεση δέχθηκε συντονισμένα το προφίλ του πρωθυπουργού, αυτή ήταν μία επίθεση φιλίας -και συγκεκριμένα likes- από αλλοδαπούς λογαριασμούς στο Facebook.
Το εντυπωσιακό με όλες αυτές τις θετικές αντιδράσεις χρηστών της συμπαθούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης είναι που η συντριπτική πλειοψηφία των προφίλ των «αλλοδαπών Likes» που κατάφερε ο πρωθυπουργός είτε έχουν κλειδωμένο προφίλ, είτε από τα προφίλ τους δεν προκύπτει κανένας δεσμός με την Ελλάδα.
Επίσης, αρκετοί από αυτούς αναφέρουν μεν ως τόπο κατοικίας την Ελλάδα, χωρίς όμως κανένα άλλο ελληνικό «ίχνος» από φίλους, φωτογραφίες ή αναρτήσεις, με επίσης αρκετούς να εμφανίζονται εργαζόμενοι σε κάποιο «Application», σε κάποια εφαρμογή, του Facebook ή άλλης εταιρείας.
Τα παραδείγματα που υποδεικνύονται στην εισαγωγή του άρθρου, ενώ ακολουθεί και φωτογραφία, αυτά είναι μερικά μόνο από τα δεκάδες, εκατοντάδες δείγματα εντυπωσιακής απήχησης σε λογαριασμούς μη ελληνικούς.
Σε συνδυασμό με την πληθώρα προφίλ που εκτός της ενεργής δραστηριότητάς τους στο προφίλ του πρωθυπουργού δεν έχουν ιδιαιτέρως άλλη δραστηριότητα, όντας και αυτά είτε κλειδωμένα, είτε εξαιρετικά «φτωχά» θυμίζοντας ψεύτικους λογαριασμούς, προκαλεί εντυπώσεις, και ενδιαφέροντα ερωτήματα.
Το φαινόμενο παρατηρείται τουλάχιστον στην επίμαχη ανάρτηση της 9ης Μαρτίου, την ώρα των επεισοδίων που ακολούθησαν της μεγάλης πορείας κατά της κυβερνητικής βίας και του lockdown στη Νέα Σμύρνη, αλλά και στην επόμενη, με την οποία εξήγγειλε μέτρα υποστήριξης πολιτών και επιχειρήσεων για τον κορωνοϊό. Μία περιήγηση στο κοινό των αναρτήσεων του πρωθυπουργού θα σας πείσει.
Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε εάν οι διάφοροι αλλοδαποί που διαμένουν στη χώρα μας από την πολύ αγάπη τους για τη χώρα οδήγησαν και διαφόρους συγγενείς τους στο να κάνουν likes στον Κ.Μητσοτάκη, ή εάν είναι likes διαφόρων αλλοδαπών που θέλουν να έρθουν στη χώρα μας.
Εάν, ωστόσο, η απήχηση αυτή είναι αποτέλεσμα των δεκάδων χιλιάδων ευρώ που εμφανίζονται να έχουν δαπανήσει οι δεκατέσσερις (14) διαχειριστές της σελίδας του Κ. Μητσοτάκη στο Facebook, είναι μάλλον κάτι που επίσης χρήζει επίσημης τοποθέτησης.
Είναι γνωστό πως στις τελευταίες ευρωεκλογές του 2019, η Νέα Δημοκρατία κατάφερε να βγει πρωταθλήτρια στις διαφημιστικές δαπάνες σε Google και Youtube ανάμεσα σε όλα τα ευρωπαϊκά κόμματα πλην βρετανικών, ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως και στις εκλογές του Ιουλίου που ακολούθησαν, οι διαφημίσεις του κόμματος του Κ. Μητσοτάκη υπήρχαν σε κάθε πιθανό και απίθανο σημείο στο διαδίκτυο.
Μία επιτυχία που πιστώνεται κατά βάση στον επικεφαλής της ψηφιακής προεκλογικής καμπάνιας εκείνης της χρονιάς, και σημερινό διάδοχο του Στέλιου Πέτσα αναφορικά με τις αρμοδιότητες για τα μέσα ενημέρωσης, Θοδωρή Λιβάνιου.
Γι’ αυτό και θα ήταν καλό να απαντήσει το επικοινωνιακό του επιτελείο: Δέχεται το προφίλ του πρωθυπουργού επίθεση φιλίας από όλα τα μέρη του πλανήτη; Ή πληρώνει ο πρωθυπουργός για να εμφανίζονται οι αναρτήσεις του ως αρεστές σε περισσότερο κόσμο?
fonaklas
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου