Χρήματα απο το Δημόσιο ρέουν στον Ε65
Το ποσό των 52,5 εκ. ευρώ στην κοινοπραξία που θα κατασκευάσει τον Ε65 διέθεσε το Υπουργείο Υποδομών, σε μια κίνηση που ουσιαστικά ξεκινά τις διαδικασίες επανακατασκευής του συγκεκριμένου άξονα, ο οποίος έχει περάσει απο 40 κύματα. Η συμβολή του Δημοσίου στο έργο θα φθάσει στα 872 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί πως ο Ε65 σε πρώτη φαση δεν θα "δει" Ήπειρο, κάτι που αναμένεται να γίνει στη συνέχεια.
H κατασκευή του, μαζί με τους άλλους οδικούς άξονες, θα "ανοίξει" 4000 θέσεις εργασίας μέχρι τις αρχές του φθινοπώρου. Η προσοχή των υπηρεσιών εστιάζεται στις λιγοστές μεν αλλά επείγουσες απαλλοτριώσεις, αρχαιολογικές ανασκαφές και περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις. Μετά την καταβολή των πρώτων 866 εκατομμυρίων ευρώ από την πρόσφατη συμφωνία Δημοσίου, τραπεζών και κατασκευαστών, δείχνουν να «ξεκολλάνε» και τα δύο σημαντικά έργα που αφορούν την Θεσσαλία.
Σε ό, τι αφορά τον Ε65 η κατασκευή του χωρίζεται σε 4 στάδια -εργοτάξια (Τρίκαλα, Καρδίτσα, Ανάβρα, Λιανοκλάδι) και απασχολούνται σήμεραπερί τα 200 άτομα. Το κομμάτι Ξυνιάδας - Τρικάλων, πάντως, είναι πεδινό, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες και συνεπώς δεν επείγει. Οσον αφορά το κομμάτι της εθνικής οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης που βρίσκεται υπό κατασκευή στον Μαλιακό κόλπο ως δημόσιο έργο (και θα «ενταχθεί» στον Ε65), το υπουργείο Υποδομών εκτιμά ότι κινείται και πάλι ικανοποιητικά, με ορίζοντα ολοκλήρωσης τον Αύγουστο του 2015. Στη συνέχεια και εφόσον δεν υπάρχουν περαιτέρω προβλήματα, θα ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση και για το κομμάτι που θα φθάνει στην Ήπειρο και θα "κουμπώνει" με την Εγνατία Οδό.
H κατασκευή του, μαζί με τους άλλους οδικούς άξονες, θα "ανοίξει" 4000 θέσεις εργασίας μέχρι τις αρχές του φθινοπώρου. Η προσοχή των υπηρεσιών εστιάζεται στις λιγοστές μεν αλλά επείγουσες απαλλοτριώσεις, αρχαιολογικές ανασκαφές και περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις. Μετά την καταβολή των πρώτων 866 εκατομμυρίων ευρώ από την πρόσφατη συμφωνία Δημοσίου, τραπεζών και κατασκευαστών, δείχνουν να «ξεκολλάνε» και τα δύο σημαντικά έργα που αφορούν την Θεσσαλία.
Σε ό, τι αφορά τον Ε65 η κατασκευή του χωρίζεται σε 4 στάδια -εργοτάξια (Τρίκαλα, Καρδίτσα, Ανάβρα, Λιανοκλάδι) και απασχολούνται σήμεραπερί τα 200 άτομα. Το κομμάτι Ξυνιάδας - Τρικάλων, πάντως, είναι πεδινό, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες και συνεπώς δεν επείγει. Οσον αφορά το κομμάτι της εθνικής οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης που βρίσκεται υπό κατασκευή στον Μαλιακό κόλπο ως δημόσιο έργο (και θα «ενταχθεί» στον Ε65), το υπουργείο Υποδομών εκτιμά ότι κινείται και πάλι ικανοποιητικά, με ορίζοντα ολοκλήρωσης τον Αύγουστο του 2015. Στη συνέχεια και εφόσον δεν υπάρχουν περαιτέρω προβλήματα, θα ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση και για το κομμάτι που θα φθάνει στην Ήπειρο και θα "κουμπώνει" με την Εγνατία Οδό.
http://vimanews.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου