Τα τρία εκατομμύρια ευρώ αγγίζει έως σήμερα η ζημία που έχει υποστεί η ΤΡΕΝΟΣΕ λόγω της κατάληψης της σιδηροδρομικής γραμμής από πρόσφυγες και μετανάστες στην Ειδομένη.
Σχετικά στοιχεία κατάθεσε στη Βουλή η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μαρίνα Χρυσοβελώνη απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη.
Το κυβερνητικό στέλεχος ανέφερε συγκεκριμένα ότι η ζημία από τις 19/3 έως τις 19/4 ανέρχεται σε ένα εκατομμύρια ευρώ και από τις 19/11/2015 έως τις 11/12/2015 σε δύο εκατομμύρια ευρώ. Επανέλαβε δε επικαλούμενη και τις δεσμεύσεις του ιδίου του Πρωθυπουργού ότι το πρόβλημα θα επιλυθεί έως το Πάσχα.
Η κυρία Χρυσοβελώνη επέμεινε ότι δεν έχει υποβληθεί αίτημα αποζημίωσης από την πλευρά των πελατών που εξυπηρετεί η ΤΡΕΝΟΣΕ υποστηρίζοντας ότι «η λύση είναι ευρωπαική και έτσι την αντιλαμβάνονται και οι αγορές»
Διευκρίνισε ότι γίνεται μια προσπάθεια επίλυσης των εμποδίων μέσω της εναλλακτικής γραμμής από τη Βουλγαρία που κοστίζει 1000-1300 ευρώ ανά συρμό και επιφέρει καθυστέρηση στην διακίνηση των προιόντων της τάξης των δύο ημερών.
Ο κ. Χατζηδάκης αντέτεινε πάντως ότι η ζημία στην ΤΡΕΝΟΣΕ είναι πολύ μεγαλύτερη. Έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου τονίζοντας ότι εν όψει και της ιδιωτικοποίησης η ζημία που έχει υποστεί η ΤΡΕΝΟΣΕ μπορεί να την μετατρέψει σε ζημιογόνα διότι είναι οριακά κερδοφόρα.
Ζήτησε να αποκατασταθεί άμεσα το πρόβλημα. «Τι θέλετε να φωνάξουμε τα ΜΑΤ;» εξανέστη η κυρία Χρυσοβελώνη η οποία υπερασπίστηκε με θέρμη την πολιτική της κυβέρνησης έναντι των προσφύγων και μεταναστών.
Σχετικά στοιχεία κατάθεσε στη Βουλή η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μαρίνα Χρυσοβελώνη απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη.
Το κυβερνητικό στέλεχος ανέφερε συγκεκριμένα ότι η ζημία από τις 19/3 έως τις 19/4 ανέρχεται σε ένα εκατομμύρια ευρώ και από τις 19/11/2015 έως τις 11/12/2015 σε δύο εκατομμύρια ευρώ. Επανέλαβε δε επικαλούμενη και τις δεσμεύσεις του ιδίου του Πρωθυπουργού ότι το πρόβλημα θα επιλυθεί έως το Πάσχα.
Η κυρία Χρυσοβελώνη επέμεινε ότι δεν έχει υποβληθεί αίτημα αποζημίωσης από την πλευρά των πελατών που εξυπηρετεί η ΤΡΕΝΟΣΕ υποστηρίζοντας ότι «η λύση είναι ευρωπαική και έτσι την αντιλαμβάνονται και οι αγορές»
Διευκρίνισε ότι γίνεται μια προσπάθεια επίλυσης των εμποδίων μέσω της εναλλακτικής γραμμής από τη Βουλγαρία που κοστίζει 1000-1300 ευρώ ανά συρμό και επιφέρει καθυστέρηση στην διακίνηση των προιόντων της τάξης των δύο ημερών.
Ο κ. Χατζηδάκης αντέτεινε πάντως ότι η ζημία στην ΤΡΕΝΟΣΕ είναι πολύ μεγαλύτερη. Έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου τονίζοντας ότι εν όψει και της ιδιωτικοποίησης η ζημία που έχει υποστεί η ΤΡΕΝΟΣΕ μπορεί να την μετατρέψει σε ζημιογόνα διότι είναι οριακά κερδοφόρα.
Ζήτησε να αποκατασταθεί άμεσα το πρόβλημα. «Τι θέλετε να φωνάξουμε τα ΜΑΤ;» εξανέστη η κυρία Χρυσοβελώνη η οποία υπερασπίστηκε με θέρμη την πολιτική της κυβέρνησης έναντι των προσφύγων και μεταναστών.
ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΜΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ LIKE "ΕΔΩ"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου