Γράφει ο Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός
Με ενδιαφέρον διάβασα για το χθεσινό περιστατικό στη Μυτιλήνη.
Η είδηση έχει ως εξής:
Σκηνικό τύπου Ιμίων μετά την προσάραξη του Ολλανδικού πλοίου NOVA CURA που προσάραξε σε ύφαλο σε απόσταση αναπνοής από τις ακτές της Λέσβου, έγινε χθες και ελέω απεργίας των δημοσιοκάφρων δεν έγινε ούτε αυτό το περιστατικό γνωστό.
Με αφορμή το περιστατικό η Τουρκία έσπευσε να διεκδικήσει την έρευνα και διάσωση στην περιοχή SAR) ακριβώς όπως είχε κάνει το 1996 με το περιστατικό στο Ίμια.
Η Ελλάδα αμέσως μετά την προσάραξη του πλοίου εκδίδει ως όφειλε τη ΝΟΤΑΜ με αριθμό 0921/16, με την οποία καθορίζει την περιοχή που δεσμεύεται για να γίνει η επιχείρηση έρευνας και διάσωσης.
Στη συνέχεια η Τουρκία απαντάει με δική της ΝΟΤΑΜ, με αριθμό Α1881/16 και ειδοποιεί κάθε διερχόμενο αεροσκάφος από την περιοχή ότι είναι δική της αρμοδιότητα και πως η ελληνική ΝΟΤΑΜ είναι άκυρη.
Ελικόπτερο Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας εν τέλει προσέγγισε το Ολλανδικό πλοίο και διέσωσε το πλήρωμα.
Οφείλουμε εδώ να σημειώσουμε κάποια σημαντικά θέματα:
α)Μεγάλο τμήμα των στρατευμάτων μας βρίσκεται σε άδεια, όπως σας είχαμε αποκαλύψει πριν 1 μήνα, όταν αποφασίσθηκε να μην τηρηθεί το ποσοστό ετοιμότητας (που κανονικά είναι 75%) και αν χορηγηθούν άδειας σε μεγαλύτερο ποσοστό που μπορεί να αγγίζει ακόμα και το 50% της δύναμης.
β)Από σήμερα οι Τούρκοι ξεκινούν μεγάλες ασκήσεις - πρόκληση μεταξύ Λέσβου και Εύβοιας...
γ)Απλά οι Τούρκοι βρήκαν για άλλη μια φορά ευκαιρία... τώρα που είδαν ότι πηδιόμαστε πλακώσαν και οι γύφτοι...
δ)Τα θέματα οικονομίας ποτέ δεν τα φοβήθηκα γιατί πάντα πίστευα ότι ειναι στημένα. Όμως την Τουρκία πάντα θα την προσέχω (ίσως και φοβάμαι) γιατί ακόμα και στα στημένα παίζει το δικό της παιχνίδι...
Με ενδιαφέρον διάβασα για το χθεσινό περιστατικό στη Μυτιλήνη.
Η είδηση έχει ως εξής:
Σκηνικό τύπου Ιμίων μετά την προσάραξη του Ολλανδικού πλοίου NOVA CURA που προσάραξε σε ύφαλο σε απόσταση αναπνοής από τις ακτές της Λέσβου, έγινε χθες και ελέω απεργίας των δημοσιοκάφρων δεν έγινε ούτε αυτό το περιστατικό γνωστό.
Με αφορμή το περιστατικό η Τουρκία έσπευσε να διεκδικήσει την έρευνα και διάσωση στην περιοχή SAR) ακριβώς όπως είχε κάνει το 1996 με το περιστατικό στο Ίμια.
Η Ελλάδα αμέσως μετά την προσάραξη του πλοίου εκδίδει ως όφειλε τη ΝΟΤΑΜ με αριθμό 0921/16, με την οποία καθορίζει την περιοχή που δεσμεύεται για να γίνει η επιχείρηση έρευνας και διάσωσης.
Στη συνέχεια η Τουρκία απαντάει με δική της ΝΟΤΑΜ, με αριθμό Α1881/16 και ειδοποιεί κάθε διερχόμενο αεροσκάφος από την περιοχή ότι είναι δική της αρμοδιότητα και πως η ελληνική ΝΟΤΑΜ είναι άκυρη.
Ελικόπτερο Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας εν τέλει προσέγγισε το Ολλανδικό πλοίο και διέσωσε το πλήρωμα.
Οφείλουμε εδώ να σημειώσουμε κάποια σημαντικά θέματα:
α)Μεγάλο τμήμα των στρατευμάτων μας βρίσκεται σε άδεια, όπως σας είχαμε αποκαλύψει πριν 1 μήνα, όταν αποφασίσθηκε να μην τηρηθεί το ποσοστό ετοιμότητας (που κανονικά είναι 75%) και αν χορηγηθούν άδειας σε μεγαλύτερο ποσοστό που μπορεί να αγγίζει ακόμα και το 50% της δύναμης.
β)Από σήμερα οι Τούρκοι ξεκινούν μεγάλες ασκήσεις - πρόκληση μεταξύ Λέσβου και Εύβοιας...
γ)Απλά οι Τούρκοι βρήκαν για άλλη μια φορά ευκαιρία... τώρα που είδαν ότι πηδιόμαστε πλακώσαν και οι γύφτοι...
δ)Τα θέματα οικονομίας ποτέ δεν τα φοβήθηκα γιατί πάντα πίστευα ότι ειναι στημένα. Όμως την Τουρκία πάντα θα την προσέχω (ίσως και φοβάμαι) γιατί ακόμα και στα στημένα παίζει το δικό της παιχνίδι...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου