Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

Πανελλαδικές 2019: Οι πρώτοι των πρώτων – μας κάνετε υπερήφανους γράφει η άλλη!!!!





Γιατί μας κάνουν υπερήφανους μαντάμ?, μήπως γιατί ειναι "Έλληνες"; και λοιπόν? τα περισσότερα από αυτά δεν καταλαβαινουν ούτε μια βίδα να βιδώσουν και πρέπει να τους δείξεις 20 φόρες κάτι για να κάνουν μια δουλειά!



Η συντονισμένη προσπάθεια και η αφοσίωση στην επίτευξη των στόχων τους, αποτέλεσαν τη συνταγή της επιτυχίας για τους μαθητές που αρίστευσαν στις φετινές Πανελλαδικές εξετάσεις

Χιλιάδες ήταν τα παιδιά που διεκδίκησαν φέτος μια θέση σε κάποιο από τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Χώρας, ωστόσο ελάχιστοι ήταν εκείνοι που… έσπασαν τα κοντέρ και πλησίασαν το τέλειο στις βαθμολογίες τους.

Πάμε να δούμε τις πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις υποψηφίων, που ξεχώρισαν και είναι έτοιμοι να επιλέξουν την εισαγωγή τους στο Ίδρυμα της αρεσκείας τους.

Ο Λαρισαίος που αρίστευσε σε Μαθηματικά και Φυσική
Ο μαθητής Ανδρέας Μαγκούτας των Εκπαιδευτηρίων Μαίρης Ν. Ράπτου πέτυχε στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις ένα σπουδαίο κατόρθωμα, σύμφωνα με το Onlarissa.

Συγκεκριμένα, αρίστευσε με 100/100 στα δύο, παραδοσιακά, δυσκολότερα μαθήματα της Θετικής Κατεύθυνσης, τα Μαθηματικά και τη Φυσική. Πρόκειται για ένα σπάνιο, ίσως και μοναδικό κατόρθωμα σε πανελλαδικό επίπεδο. Ο Ανδρέας ήταν μαθητής των Εκπαιδευτηρίων Μαίρης Ν. Ράπτου από την Α’ Δημοτικού! Κατά τη διάρκεια της μαθητικής του πορείας βραβεύθηκε επανειλημμένα σε μαθητικούς διαγωνισμούς που διοργάνωναν επιστημονικές ενώσεις (Φυσική, Μαθηματικά, Χημεία κ.ά).

Ο αριστούχος από την Κρήτη με τα 19.200 μόρια
Όνειρα για τη Σχολή Αξιωματικών της Πυροσβεστικής κάνει πλέον ο Γιώργος – Αλέξανδρος Μαυρίκος. Σύμφωνα με το neakriti, με την ανακοίνωση των βαθμολογιών τον περίμενε μια διπλή έκπληξη: όχι μόνο πέτυχε όπως όλα δείχνουν απόλυτα το στόχο του στις Πανελλήνιες, αλλά και συγκέντρωσε 19.200 μόρια, γεγονός που τον κατατάσσει ανάμεσα στους αριστούχους!

Ο Γιώργος μετά από το σκληρό διάβασμα και τις θυσίες των προηγούμενων μηνών μπορεί να χαμογελάει πλέον να υπερηφάνεια. Όπως λέει χαρακτηριστικά μιλώντας στο neakriti.gr «αιφνιδιάστηκα και δεν έχω συνειδητοποιήσει ακόμα την υψηλή βαθμολογία. Περίμενα ότι πέτυχα 17.500 ή 18.000 μόρια και όχι 19.200. Στα μαθηματικά έγραψα 19,9, στην έκθεση 16,5 και στα υπόλοιπα μαθήματα 19,8 και 19.8. Πιστεύω ότι καταφέρνω να μπω στην Σχολή που θέλω».

Μπλα μπλα μπλα......Πανελλήνιες :μασονικό σύστημα που βγάζει χρήσιμους ηλίθιους του 1960, για να καπελώσουν το γένος που μαθαίνει από μονο του εκ φύσεως χωρίς σπουδές και προέρχονται όλες οι εφευρέσεις, συν να τοποθετούν αυτούς τους ελεγχόμενους πτυχιούχους σε θέσεις κλειδιά και να ελέγχουν τα πάντα ... Στην Γερμανία του 1936 ξηλώθηκαν όλοι οι συμμορίτες Οβριοί από τα σχολεία μαζί με οι θεωρίες τους και το εκπαιδευτικό σύστημα τους! αποτέλεσμα? εκτόξευση της επιστήμης και της τεχνολογίας το 85% της σημερινής τεχνολογίας ειναι από τους κακούς οπως διδάσκουν στα σχολεία τους! και πολλά αλλα που σήμερα δεν έχουν ιδέα ακόμα και αυτοί που θεωρούνται ειδικοί σε πολλές ειδικότητες αφού άπλα αναπαράγουν οτι τους έμαθαν ως παπαγάλοι..

Οι περισσότεροι ενεργούσαν με βάση μονο ότι τους έχουν μάθει και ειναι ανίκανοι να σκεφτούν κάτι καλύτερο για να γίνει μια δουλειά πχ, ειναι ανίκανοι να κατανοήσουν πως λειτουργούν ακόμα και άπλα καθημερινά πράγματα ... Έτσι βλέπεις υποτιθέμενους μορφωμένους με πτυχία και μεταπτυχιακά (μονο να γράφουν ξέρουν) να ειναι εντελώς ηλίθιοι!

Ότι και να τους κανεις αυτούς απο γιατρούς μέχρι επιστήμονες άπλα θα αναπαράγουν ότι τους έμαθαν τίποτα παραπάνω τίποτα παρακάτω! από τους 100 μονο οι 10 αξίζουν, επίσης τέτοια γκοχιμ που αναπαράγουν άπλα οτι τους έχουν μάθει όπως οι παπαγάλοι βάζουν σε όλες τις έγκυρες πήγες τους!

Τέλος μόρφωση και επίπεδο θεωρούν τα πτυχία και αν ξέρεις να γράφεις! και δεν πιάνουν τα χεριά τους σε τίποτα, μονο αν το σπουδάσουν 5-8 χρονιά θα μάθουν να κανουν κατι ακριβώς οπως το έμαθαν ,προβάλουν τα πτυχία τους ως προσόντα και ότι ξέρουν να γράφουν και αυτό το θεωρούν εξυπνάδα και οι ζουλου ξέρουν να γράφουν κάτι ορνιθοσκαλίσματα So What?.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου