Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

Ήμουν και εξακολουθώ να είμαι μέλος και να μετέχω κανονικά στην Περιφερειακή Παράταξη «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΗΠΕΙΡΟΥ – Περήφανοι Ξανά!»



Σε σημερινή ανακοίνωση του νεοϊδρυθέντος σωματείου* “ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΗΠΕΙΡΟΥ”, υπάρχει δήλωση του κ. Σπ. Ριζόπουλου σχετικά με «μετεξέλιξη της παράταξης» που αναφέρει ότι ο κ. Σάκης Βλέτσας ότι «δεν θα μετέχει στον μελλοντικό μας σχεδιασμό».



Δεν είμαι μέλος, ούτε υπέγραψα το καταστατικό του μετεκλογικά νεοϊδρυθέντος σωματείου με το όνομα “ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΗΠΕΙΡΟΥ” ώστε να μετέχω στον μελλοντικό του σχεδιασμό.

Το Σωματείο αυτό είναι κάτι διαφορετικό από την επίσημη παράταξη που μετείχε στις εκλογές. Του εύχομαι ευόδωση των σκοπών του.

Απεναντίας ήμουν και εξακολουθώ να είμαι μέλος και να μετέχω κανονικά στην Περιφερειακή Παράταξη «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΗΠΕΙΡΟΥ – Περήφανοι Ξανά!», της οποίας είμαι εκλεγμένος Περιφερειακός Σύμβουλος μαζί με τον Σπ. Ριζόπουλο, το Δημ. Γκαμπρέλα, τον Τάκη Παππά και το Στάθη Νάνο.

Οτιδήποτε άλλο γράφτηκε ή διαδίδεται είναι ανακριβές.

Σάκης Βλέτσας

Περιφερειακός Σύμβουλος Ηπείρου - Π.Ε. Ιωαννίνων

με την παράταξη “ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΗΠΕΙΡΟΥ – Περήφανοι Ξανά!”




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου