Ολοκληρώθηκε ο σχεδιασμός για την διαφημιστική καμπάνια αντιμετώπισης του COVID-19 από την κυβέρνηση. Σύμφωνα με πληροφορίες δόθηκε το πράσινο φώς στην Initiative για φάσης της
καμπάνιας, η οποία θα αναρτηθεί στη Διαύγεια.Θα είναι ύψους 9 εκατ. ευρώ και θα περιλαμβάνει Περίπου 4.5 εκατ. ευρώ για τα εθνικά κανάλια, περίπου 1 εκατ. ευρώ για τους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας, και περίπου 1.5 εκατ. ευρώ για τα περιφερειακά κανάλια. Δεν υπάρχουν πληροφορίες για το ποσό που θα λάβουν οι εφημερίδες και οι ιστοσελίδες. Στο κόστος περιλαμβάνεται το ΦΠΑ, το δημιουργικό της καμπάνιας που θα αναλάβουν οι εταιρείες The Newtons και Frank & Fame και το κόστος παραγωγής για την πληθώρα των σποτ που θα ακολουθήσουν.(Πηγή: typologies.gr )
Το συνολικό ποσό πλέον να φτάνει τα 20 εκατομμύρια.
Η κυβέρνηση λοιπόν διπλασιάζει το κόστος της επικοινωνιακής καμπάνιας εν μέσω του πολιτικού σάλου που έχει ξεσπάσει για τα περιφημα προγράμματα τηλεκατάρτισης (voucher) τα οποία μετα τις αποκαλύψεις και την αντιδραση της αντιπολίτευσης αναγκάστηκε να πάρει πίσω και αυτό ενώ την Δευτέρα αναμένεται ο πρωθυπουργός να ανακοινώσει την σταδιακή άρση των μέτρων….
Το συνολικό ποσό πλέον να φτάνει τα 20 εκατομμύρια.
Η κυβέρνηση λοιπόν διπλασιάζει το κόστος της επικοινωνιακής καμπάνιας εν μέσω του πολιτικού σάλου που έχει ξεσπάσει για τα περιφημα προγράμματα τηλεκατάρτισης (voucher) τα οποία μετα τις αποκαλύψεις και την αντιδραση της αντιπολίτευσης αναγκάστηκε να πάρει πίσω και αυτό ενώ την Δευτέρα αναμένεται ο πρωθυπουργός να ανακοινώσει την σταδιακή άρση των μέτρων….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου