90' ΓΙΑΝΝΙΝΑ - ΑΝΤΙΡΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟ 2016!
Εντός των ημερών τα 4 εργοτάξια επαναλειτουργούν και το πλάνο των εργασιών ελπίζεται να τηρηθεί με ακρίβεια και ταχύτητα ...
Επιτέλους, καιρός ήταν να αρχίσουν οι εργασίες στην Ιόνια Οδό, αυτού του σύγχρονου αυτοκινητόδρομου – στα πρότυπα της Εγνατίας - που τα τελευταία χρόνια είχε ολοκληρωθεί μόνο στα… χαρτιά!
Απ’ ότι όλα δείχνουν, τα όποια εμπόδια ορθώνονταν, τελειώνουν και σύντομα οι μηχανές στα εργοτάξια παίρνουν μπροστά και μάλιστα, αν όλα πάνε καλά, η Ήπειρος θα δει τα πρώτα αποτελέσματα στις αρχές του 2016, όταν και η απόσταση από τα Γιάννενα μέχρι το Αντίρριο θα πραγματοποιείται σε μιάμιση ώρα, μέσα από έναν ευρωπαϊκών προδιαγραφών, ασφαλή κλειστό αυτοκινητόδρομο.
Μπορεί λοιπόν να φανταστεί κανείς ότι το ταξίδι προς Αθήνα, θα συντομευθεί κατά πολύ, και το κυριότερο οι Ηπειρώτες οδηγοί θα αποφεύγουν το πολύ επικίνδυνο σήμερα πεπαλαιωμένο οδικό δίκτυο, το οποίο συχνά ευθύνεται για την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων.
Θ’ αλλάξει η εικόνα!
Τα τελευταία νέα λοιπόν έρχονται να δώσουν μια θετική προοπτική σε ολόκληρη την Ήπειρο και γενικότερα την Δυτική Ελλάδα, αφού σύντομα το όνειρο της Ιόνιας θα γίνει πράξη και τα οφέλη θα είναι πολλαπλά για την περιοχή μας και κυρίως για τα Γιάννενα που θα συναντιούνται οι δυο μεγαλύτεροι αυτοκινητόδρομοι της Ελλάδας.
Πολλοί κάνουν λόγο ακόμη και για δημιουργία νέου εμπορικού κόμβου, αφού σύντομα και με ασφάλεια θα μπορεί να φτάσει κάποιος στα δυο από τα μεγαλύτερα λιμάνια στη χώρας, που είναι και πύλες εισόδου – εξόδου προς την Ευρώπη: μέσω Εγνατίας στην Ηγουμενίτσα και μέσω Ιόνιας στην Πάτρα. Ήδη το λιμάνι της Ηγουμενίτσας αφ’ ότου ολοκληρώθηκε η Εγνατία, έχει αναβαθμιστεί, ενώ συμπεριλαμβάνεται σ’ αυτά που ταΥπουργεία Ναυτιλίας και Υποδομών, όπως έγινε γνωστό πριν λίγες μέρες, έχουν δρομολογήσει σημαντικά λιμενικά έργα που αδειοδοτήθηκαν ή έχουν υποβληθεί προς αδειοδότηση ή και έχει δρομολογηθεί η εκτέλεσή τους.
Επανεκκίνηση στην πράξη!
Για επανεκκίνηση των εργασιών στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους ακούγαμε τελευταία, επανεκκίνηση όμως δεν βλέπαμε! Τα καλά νέα λοιπόν φτάνουν και στο μεγαλύτερο οδικό έργο της Ηπείρου (και της Δυτικής Στερεάς), αφού οι πληροφορίες που συνέλεξε τοypodomes.com από την εταιρεία διαχείρισης, το πλάνο των εργασιών τρέχει πλέον με μεγάλες ταχύτητες. Αυτή την εποχή «κλείνουν» οι συμφωνίες με τοπικούς υπεργολάβους και γίνονται προσλήψεις προσωπικού για να επανδρωθούν τα εργοτάξια!
Το έργο έχει αυστηρό χρονοδιάγραμμα και πρέπει τον Δεκέμβριο του 2015 (με μία ανοχή 2-3 μηνών να έχει ολοκληρωθεί. Από αυτό το χρονοδιάγραμμα εξαιρείται μόνο η διέλευση της Κλόκοβας, που όμως ακόμα και αν τελικά επιλεγεί η κατασκευή σήραγγας, θα καθυστερήσει περίπου κατά ένα έτος. Στα θετικά προστίθεται και το γεγονός ότι δεν υπάρχουν ιδιαίτερες εκκρεμότητες με την αρχαιολογική υπηρεσία και τις απαλλοτριώσεις, που λόγω της τρίχρονης παύσης έχουν διευθετηθεί σχεδόν στο σύνολό τους.
Τα εργοτάξια
Οι ypodomes.com λοιπόν παρουσιάζουν τα εργοτάξια που έχουν στηθεί κατά μήκος της Ιόνιας Οδού, του οδικού άξονα που ξεκινά από το Αντίρριο και καταλήγει στην είσοδο της πόλης των Ιωαννίνων. Αυτά είναι τέσσερα:
• ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΕΥΗΝΟΣ» (Χιλιομετρική Θέση) ΧΘ0-ΧΘ76,7: Είναι στο νότιο τμήμα της Ιόνιας Οδού και θα κατασκευάσουν και την διέλευση της Κλόκοβας (ανάλογα με την απόφαση του ΣτΕ που αναμένεται). Σε αυτό το τμήμα περιλαμβάνεται και το ήδη κατασκευασμένο τμήμα Αγγελόκαστρο-Κουβαράς (η μεγάλη παράκαμψη Αγρινίου).
• ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΑΜΒΡΑΚΙΑΣ» ΧΘ76,7-ΧΘ145,7: Είναι το κεντρικό τμήμα και ίσως το πιο σημαντικό. Ενώνει την Ιόνια Οδό με τον επίσης υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο Άκτιο-Αμβρακία. Θα κατασκευαστεί μεταξύ άλλων ο ανισόπεδος κόμβος Αμβρακίας, η γέφυρα Μενιδίου (όπου θα βρίσκεται το εργοτάξιο) στην περιοχή Σύκουλα.
Στο 96οχλμ στην περιοχή Τούμπανο βρίσκεται το λατομείο που θα λειτουργεί για την παραγωγή ασφαλτικών και σκυροδέματος. Αυτό το τμήμα περιλαμβάνει και την παράκαμψη Άρτας.
• ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ» ΧΘ145,7-ΧΘ170: Πρόκειται για ένα μικρότερο τμήμα που λόγω του ορεινού ανάγλυφου κρίθηκε απαραίτητο. Εδώ θα κατασκευαστούν πιο σημαντικά τεχνικά έργα όπως σήραγγες και γέφυρες.
• ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΥ» ΧΘ170-ΧΘ190: Το βορειότερο τμήμα του αυτοκινητόδρομου που «κουμπώνει» με τον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας Οδού στην νότια είσοδο της πόλης των Ιωαννίνων. Εδώ θα έχουμε ακόμα μεγαλύτερα τεχνικά έργα και θεωρείται το δυσκολότερο από όλα τα τμήματα που θα κατασκευαστούν.
proinoslogos.gr
Εντός των ημερών τα 4 εργοτάξια επαναλειτουργούν και το πλάνο των εργασιών ελπίζεται να τηρηθεί με ακρίβεια και ταχύτητα ...
Επιτέλους, καιρός ήταν να αρχίσουν οι εργασίες στην Ιόνια Οδό, αυτού του σύγχρονου αυτοκινητόδρομου – στα πρότυπα της Εγνατίας - που τα τελευταία χρόνια είχε ολοκληρωθεί μόνο στα… χαρτιά!
Απ’ ότι όλα δείχνουν, τα όποια εμπόδια ορθώνονταν, τελειώνουν και σύντομα οι μηχανές στα εργοτάξια παίρνουν μπροστά και μάλιστα, αν όλα πάνε καλά, η Ήπειρος θα δει τα πρώτα αποτελέσματα στις αρχές του 2016, όταν και η απόσταση από τα Γιάννενα μέχρι το Αντίρριο θα πραγματοποιείται σε μιάμιση ώρα, μέσα από έναν ευρωπαϊκών προδιαγραφών, ασφαλή κλειστό αυτοκινητόδρομο.
Μπορεί λοιπόν να φανταστεί κανείς ότι το ταξίδι προς Αθήνα, θα συντομευθεί κατά πολύ, και το κυριότερο οι Ηπειρώτες οδηγοί θα αποφεύγουν το πολύ επικίνδυνο σήμερα πεπαλαιωμένο οδικό δίκτυο, το οποίο συχνά ευθύνεται για την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων.
Θ’ αλλάξει η εικόνα!
Τα τελευταία νέα λοιπόν έρχονται να δώσουν μια θετική προοπτική σε ολόκληρη την Ήπειρο και γενικότερα την Δυτική Ελλάδα, αφού σύντομα το όνειρο της Ιόνιας θα γίνει πράξη και τα οφέλη θα είναι πολλαπλά για την περιοχή μας και κυρίως για τα Γιάννενα που θα συναντιούνται οι δυο μεγαλύτεροι αυτοκινητόδρομοι της Ελλάδας.
Πολλοί κάνουν λόγο ακόμη και για δημιουργία νέου εμπορικού κόμβου, αφού σύντομα και με ασφάλεια θα μπορεί να φτάσει κάποιος στα δυο από τα μεγαλύτερα λιμάνια στη χώρας, που είναι και πύλες εισόδου – εξόδου προς την Ευρώπη: μέσω Εγνατίας στην Ηγουμενίτσα και μέσω Ιόνιας στην Πάτρα. Ήδη το λιμάνι της Ηγουμενίτσας αφ’ ότου ολοκληρώθηκε η Εγνατία, έχει αναβαθμιστεί, ενώ συμπεριλαμβάνεται σ’ αυτά που ταΥπουργεία Ναυτιλίας και Υποδομών, όπως έγινε γνωστό πριν λίγες μέρες, έχουν δρομολογήσει σημαντικά λιμενικά έργα που αδειοδοτήθηκαν ή έχουν υποβληθεί προς αδειοδότηση ή και έχει δρομολογηθεί η εκτέλεσή τους.
Επανεκκίνηση στην πράξη!
Για επανεκκίνηση των εργασιών στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους ακούγαμε τελευταία, επανεκκίνηση όμως δεν βλέπαμε! Τα καλά νέα λοιπόν φτάνουν και στο μεγαλύτερο οδικό έργο της Ηπείρου (και της Δυτικής Στερεάς), αφού οι πληροφορίες που συνέλεξε τοypodomes.com από την εταιρεία διαχείρισης, το πλάνο των εργασιών τρέχει πλέον με μεγάλες ταχύτητες. Αυτή την εποχή «κλείνουν» οι συμφωνίες με τοπικούς υπεργολάβους και γίνονται προσλήψεις προσωπικού για να επανδρωθούν τα εργοτάξια!
Το έργο έχει αυστηρό χρονοδιάγραμμα και πρέπει τον Δεκέμβριο του 2015 (με μία ανοχή 2-3 μηνών να έχει ολοκληρωθεί. Από αυτό το χρονοδιάγραμμα εξαιρείται μόνο η διέλευση της Κλόκοβας, που όμως ακόμα και αν τελικά επιλεγεί η κατασκευή σήραγγας, θα καθυστερήσει περίπου κατά ένα έτος. Στα θετικά προστίθεται και το γεγονός ότι δεν υπάρχουν ιδιαίτερες εκκρεμότητες με την αρχαιολογική υπηρεσία και τις απαλλοτριώσεις, που λόγω της τρίχρονης παύσης έχουν διευθετηθεί σχεδόν στο σύνολό τους.
Τα εργοτάξια
Οι ypodomes.com λοιπόν παρουσιάζουν τα εργοτάξια που έχουν στηθεί κατά μήκος της Ιόνιας Οδού, του οδικού άξονα που ξεκινά από το Αντίρριο και καταλήγει στην είσοδο της πόλης των Ιωαννίνων. Αυτά είναι τέσσερα:
• ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΕΥΗΝΟΣ» (Χιλιομετρική Θέση) ΧΘ0-ΧΘ76,7: Είναι στο νότιο τμήμα της Ιόνιας Οδού και θα κατασκευάσουν και την διέλευση της Κλόκοβας (ανάλογα με την απόφαση του ΣτΕ που αναμένεται). Σε αυτό το τμήμα περιλαμβάνεται και το ήδη κατασκευασμένο τμήμα Αγγελόκαστρο-Κουβαράς (η μεγάλη παράκαμψη Αγρινίου).
• ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΑΜΒΡΑΚΙΑΣ» ΧΘ76,7-ΧΘ145,7: Είναι το κεντρικό τμήμα και ίσως το πιο σημαντικό. Ενώνει την Ιόνια Οδό με τον επίσης υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο Άκτιο-Αμβρακία. Θα κατασκευαστεί μεταξύ άλλων ο ανισόπεδος κόμβος Αμβρακίας, η γέφυρα Μενιδίου (όπου θα βρίσκεται το εργοτάξιο) στην περιοχή Σύκουλα.
Στο 96οχλμ στην περιοχή Τούμπανο βρίσκεται το λατομείο που θα λειτουργεί για την παραγωγή ασφαλτικών και σκυροδέματος. Αυτό το τμήμα περιλαμβάνει και την παράκαμψη Άρτας.
• ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ» ΧΘ145,7-ΧΘ170: Πρόκειται για ένα μικρότερο τμήμα που λόγω του ορεινού ανάγλυφου κρίθηκε απαραίτητο. Εδώ θα κατασκευαστούν πιο σημαντικά τεχνικά έργα όπως σήραγγες και γέφυρες.
• ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΥ» ΧΘ170-ΧΘ190: Το βορειότερο τμήμα του αυτοκινητόδρομου που «κουμπώνει» με τον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας Οδού στην νότια είσοδο της πόλης των Ιωαννίνων. Εδώ θα έχουμε ακόμα μεγαλύτερα τεχνικά έργα και θεωρείται το δυσκολότερο από όλα τα τμήματα που θα κατασκευαστούν.
proinoslogos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου