Σε αντιδιαδηλώσεις είναι έτοιμοι να προβούν συλλογικότητες από τον αναρχικό χώρο στη
Θεσσαλονίκη, μεταφέροντας ένα… πολεμικό κλίμα που επικρατεί στη συμπρωτεύουσα και γεμίζοντας την πόλη με αποκρουστικά φυλλάδια.
Τόσο στις 20 όσο και στις 21 Ιανουαρίου, από κοινού με τα συλλαλητήρια για το μακεδονικό ζήτημα, μέλη του αναρχικού χώρου θα απαντήσουν με διαδηλώσεις ενάντια σε κάθε μορφή φασισμού.
Μάλιστα η συλλογικότητα «Για τον Κοινωνικό Αναρχισμό «Μαύρο και Κόκκινο»» περιφέρει στα προκλητικά φυλλάδιά της το «σύνθημα» «Παραμένουμε Μπάσταρδοι» (!!), ενώ καλούν τον κόσμο να αποβάλλει κάθε είδους εθνική και ιστορική ταυτότητα.
Ουσιαστικά καλούν τους Έλληνες να ΞΕΧΑΣΟΥΝ και όσοι τυχόν δεν συντάσσονται μαζί τους αποκαλούνται αυτόματα «φασίστες».
Μεταξύ άλλων στο μήνυμά τους οι συλλογικότητες του αναρχικού χώρου γράφουν στην ιστοσελίδα kinimatorama για τα «φασιστικά» συλλαλητήρια για το Σκοπιανό:
«Θα φτάσουμε σε μια «Ώρα μηδέν» τη στιγμή που δεν θα αντιλαμβανόμαστε, πλέον, ότι τα «εθνικά μας συμφέροντα» δεν είναι δικά μας συμφέροντα, δεν πηγάζουν και δεν προορίζονται για τους από τα κάτω αυτού του κόσμου, της Ελλάδας, της πΓΔΜ. Τα εθνικά συμφέροντα προσπορίζουν στο φασισμό και ντύνονται με τις σάρκες των προλετάριων, υπό την κυριαρχία του, πάντα, νικητή, κράτους – κεφαλαίου.
Ανεξάρτητα από τι μπορεί να νομίζουν οι ίδιοι για τον εαυτό τους ορισμένοι εκ της επιτροπής που διοργανώνει το συλλαλητήριο για τη Μακεδονία (επίσημα πρόκειται για «εθνόψυχους» που θέλουν να κρατήσουν αποστάσεις από τους ανοιχτά ναζί) η κίνηση αυτή θα αποτελέσει τον λαγό για τον φασίστα δρομέα.
Ο «αγνός πατριωτισμός» που επικαλούνται κάποιοι από τη βιτρίνα των διοργανωτών δεν είναι παρά η μεγάλη αυλή του εθνικισμού και του φασισμού. Σε μια συγκέντρωση όπου οι κρατικοί φορείς δεν θα βγουν μπροστά αφού ξέρουν πολύ καλά ότι το «εθνικό συμφέρον» (δηλαδή το δικό τους συμφέρον) εξυπηρετείται πολύ καλύτερα από τη συμφωνία με τους Σκοπιανούς. Στην πραγματικότητα βασικός διοργανωτής της συγκέντρωσης της 21ης Γενάρη δεν είναι άλλος από τον φασισμό σε όλες τις εκδοχές του».
του Αρη Δημόπουλου
el.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου