Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ «ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑ» - Απαντήσεις και διευκρινίσεις προς την ΕΙΝΗ






Απαντήσεις στην ΕΙΝΗ, έδωσε την Παρασκευή ο Διοικητής του Νοσοκομείου «Χατζηκώστα», μετά τις δηλώσεις της προέδρου της Ένωσης Ιατρών, αναφορικά με τις μετακινήσεις ιατρών.



Ο κ. Καρβούνης σε δηλώσεις του ξεκαθάρισε ότι η μετακίνηση των τεσσάρων γιατρών, δεν είναι δική του απόφαση, αλλά απόφαση της 6ης ΥΠΕ.


Λίγες ώρες πριν η πρόεδρος της ΕΙΝΗ, Μαργαρίτα Κιτσανού είχε αναφέρει ότι μετακινούνται γιατροί από το νοσοκομείο «Χατζηκώστα», για να καλυφθούν οι ανάγκες του νοσοκομείου Άρτας.
Ο κ. Καρβούνης, σε χθεσινές του δηλώσεις, εξήγησε πως το έγγραφο μετακίνησης δεν φέρει την υπογραφή του, ούτε είναι δική του απόφαση. Είναι, όπως ξεκαθάρισε απόφαση της 6ης ΥΠΕ, την οποία και οφείλει, όπως είπε, εφόσον είναι διοικητής του νοσοκομείου να την εφαρμόσει.
«Δεν είναι δική μου η απόφαση. Ούτε και εγώ θέλω να μετακινηθούν γιατροί από το νοσοκομείο το οποίο εφημερεύει κάθε δεύτερη ημέρα.
Όμως δεν αποφασίζω εγώ για αυτό. Εγώ είμαι υποχρεωμένος να κάνω ότι ζητήθηκε από την προϊστάμενη αρχή. Να αφήσουν στην άκρη τα συνδικαλιστικά γιατί εξαιτίας και αυτών των πραγμάτων φτάσαμε εδώ που φτάσαμε» είπε μεταξύ άλλων.
Κληθείς να σχολιάσει τα όσα ανέφερε η κα. Κιτσανού για απλήρωτες εφημερίες υποστήριξε ότι «σαν διοικητής κάνει ό,τι μπορεί προκειμένου να δουλεύει σωστά το νοσοκομείο», ενώ όπως είπε «ούτε και ο ίδιος επιθυμεί την μετακίνηση των γιατρών» αλλά οφείλει να εφαρμόσει την απόφαση της 6ης ΥΠΕ.
«Θα μπορούσε η πρόεδρος να έρθει να συζητήσουμε, ο ένας απέναντι από το άλλον. Τα προβλήματα δεν λύνονται λέγοντας ο καθένας τα δικά του. Να γίνει ξεκάθαρο ότι δεν είναι δική μου η απόφαση μετακίνησης γιατρών από το νοσοκομείο», είπε ο κ. Καρβούνης.


anex.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου