Κυριακή 3 Μαρτίου 2019

Τουριστικό…άλμα κάνει η Ήπειρος! Κάθε χρονιά και καλύτερα όσον αφορά στην εισροή ξένων επισκεπτών




ΣΤΡ. ΙΩΑΝΝΟΥ (Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού): Έχουμε κάνει πολλά βήματα μπροστά…
Σε τροχιά υλοποίησης το διεθνές πρόγραμμα προβολής της περιοχής μας ύψους 1,5 εκ. ευρώ • Θετικά μηνύματα για τη φετινή θερινή σεζόν




Πέντε πτήσεις την εβδομάδα βάζει φέτος η «Easy Jet» στο Άκτιο…
Πολλά βήματα μπροστά έχει κάνει η Ήπειρος όσον αφορά στην τουριστική της ανάπτυξη, στόχος που είναι διαχρονικός για την περιοχή μας και στον οποίο προσβλέπουν τοπικοί άρχοντες αλλά και επαγγελματίες του κλάδου.

Εξάλλου, ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει τον καλύτερο «μοχλό» της τοπικής οικονομίας!

Στη προσπάθεια αυτή τον πρώτο λόγο έχει η Περιφέρεια Ηπείρου. Συμμετοχές σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, διαπραγματεύσεις με ξένες αεροπορικές εταιρίες και διεθνή τουριστικά γραφεία και φυσικά ένα εκτεταμένο πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής αποτελούν τα όπλα με τα οποία δίνει τη «μάχη» και τα αποτελέσματα δικαιώνουν τη σκληρή δουλειά που γίνεται.

«Στόχος μας είναι η κάθε χρονιά να είναι καλύτερη από την προηγούμενη κι αυτό το έχουμε πετύχει», τονίζει στον «Π.Λ.» ο Αντιπεριφερειάρχης Στράτος Ιωάννου, αρμόδιος για θέματα Τουρισμού, με αφορμή τον επιτυχημένο απολογισμό από τη συμμετοχή της Περιφέρειας σε τέσσερις πρόσφατες διεθνείς εκθέσεις.

Δίνει μάλιστα συγκεκριμένα παραδείγματα που μαρτυρούν ότι η Ήπειρος μπορεί να ατενίζει με περισσότερη αισιοδοξία το τουριστικό της μέλλον.

Μεγάλα τα περιθώρια
«Έχουμε κάνει πολλά βήματα τα τελευταία χρόνια για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας, θέλουμε όμως να κάνουμε κι άλλα, γιατί τα περιθώρια είναι μεγάλα», υπογραμμίζει ο Στράτος Ιωάννου, ο οποίος από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε καθήκοντα έχει την εποπτεία της όλης προσπάθειας και η συμβολή του στην επιτυχία της είναι αναμφισβήτητη.

Όπως λέει, ο μέσος όρος αύξησης των επισκεπτών στην Ήπειρο είναι υπερδιπλάσιος από τον αντίστοιχο όλης της χώρας κι αυτό αποδεικνύει ότι κάτι αλλάζει στον τόπο μας.

Οι επαφές όμως δε σταματούν, ενώ η προβολή της Ηπείρου θα προσλάβει νέες διαστάσεις καθώς ετοιμάζεται ένα καινούριο πρόγραμμα για τον σκοπό αυτό ύψους 1,5 εκατ. ευρώ.

Ήδη έγινε διεθνής διαγωνισμός και έχει βγει ο ανάδοχος που θα αναλάβει το έργο, το οποίο θα καλύψει κάθε πλευρά που έχει να κάνει με τη διαφήμιση της Ηπείρου ως τουριστικού προορισμού δώδεκα μηνών!

Τα θετικά σημάδια
«Ενέργειες προώθησης της Ηπείρου όπως η συμμετοχή μας σε διεθνείς εκθέσεις ή η φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων και οι επαφές με tour operators μπορεί να μην αποδώσουν άμεσα οφέλη, όμως είναι σίγουρο ότι σε βάθος χρόνου θα έχουν αποτέλεσμα», σπεύδει να επισημάνει ο Αντιπεριφερειάρχης.

Αναφέρει δε ως παράδειγμα την περίπτωση της αεροπορικής εταιρίας «Easy Jet», η οποία πριν τέσσερα χρόνια, όταν ξεκίνησε πτήσεις στο Άκτιο, έκανε μία την εβδομάδα. Στη συνέχεια αύξησε τις πτήσεις της σε δύο την εβδομάδα και φέτος θα εκτελεί πέντε πτήσεις την εβδομάδα!

Εξάλλου, σύμφωνα με τον κ. Ιωάννου από την επόμενη χρονιά άλλη μία αγγλική αεροπορική εταιρία θα βάλει πέντε πτήσεις την εβδομάδα προς Άκτιο, συνδέοντας το Αεροδρόμιο με διάφορους προορισμούς του εξωτερικού!

Όσο για το Ισραήλ που αποτελεί χώρα – τουριστικό στόχο για την Ήπειρο, ανα φέρει ότι πριν δύο χρόνια έγιναν μόνο τρεις πτήσεις προς Άκτιο, ενώ πέρυσι αυτές έφτασαν τις 75 πτήσεις που, αν τις πολλαπλασιάσει κανείς με 150 επιβάτες σε κάθε μία, τότε αντιλαμβάνεται πόσο σημαντικά οφέλη έχει για την περιοχή αυτή η ανοδική πορεία μόνο από τη συγκεκριμένη χώρα.

«Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα μίας συνεχούς προσπάθειας που καταβάλλουμε τα τελευταία χρόνια με συμμετοχές σε εκθέσεις, φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων, συζητήσεις με τουριστικούς πράκτορες κλπ.

Δεν είναι απλά τα πράγματα», κατέληξε ο Στράτος Ιωάννου. Όσο για τη φετινή θερινή περίοδο, τα σημάδια και τα μηνύματα είναι πολύ θετικά, όπως είπε, όμως πρέπει να υπάρχει εγρήγορση.

Σε διεθνείς εκθέσεις
Με τη συμμετοχή σε τέσσερις μεγάλες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις «έκλεισε» ο Φεβρουάριος για την Περιφέρεια Ηπείρου. Πρόκειται για αγορές- «στόχους» που εντάσσονται στο πλαίσιο του στρατηγικού της σχεδιασμού για την τουριστική ανάπτυξη.

Η πρώτη χρονικά έκθεση έγινε στο Μιλάνο της Ιταλίας και σ’ αυτήν η Περιφέρεια συμμετείχε έχοντας στόχο την αναθέρμανση του ενδιαφέροντος των Ιταλών για τουρισμό στην Ήπειρο, το οποίο ήταν και συνεχίζει να είναι έντονο κυρίως για καλοκαιρινές διακοπές.

Η δεύτερη έκθεση ήταν του Τελ Αβίβ που είναι μια αγορά προνομιακή για την Ήπειρο. Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον επιχειρηματιών για τη συγκεκριμένη έκθεση, με συμμετοχή 40 επαγγελματιών.

Για την «εξαιρετική προσπάθεια» που κάνει η Περιφέρεια στην προώθηση του τουρισμού, μίλησε εξάλλου η Υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά επισκεπτόμενη το περίπτερό της.

«Σύμμαχος» στην προώθηση της Ηπείρου, ήταν και ο Έλληνας προπονητής μπάσκετ της Μακάμπι Τελ Αβίβ Γιάννης Σφαιρόπουλος, ο οποίος μετά από πρόσκληση της Δ/τριας Τουρισμού της Περιφέρειας Ιουλίας Μαρκούλα, επισκέφθηκε το περίπτερο της Ηπείρου και προέβη σε δηλώσεις στα Ισραηλινά ΜΜΕ προτρέποντας τους Ισραηλινούς να επισκεφθούν και να γνωρίσουν τα αξιοθέατα της Ηπείρου!

Σερβία - Μόναχο
Η αγορά της Σερβίας είναι επίσης μια από τις αναδυόμενες για την Ήπειρο τουριστικές αγορές, καθώς το ενδιαφέρον που καταγράφεται από Σέρβους τουρίστες έχει την αφετηρία του στην ολοκλήρωση των μεγάλων οδικών αξόνων και ειδικότερα της Εγνατίας Οδού.

Η Περιφέρεια συμμετείχε λοιπόν στη Διεθνή Έκθεση του Βελιγραδίου IFT 21, ενώ η τελευταία χρονικά συμμετοχή της ήταν στη διεθνή έκθεση εναλλακτικού τουρισμού που έγινε στο Μόναχο της Γερμανίας.

Στο πλαίσιό της προβλήθηκαν τα πλεονεκτήματα της Ηπείρου ως ένας ιδανικός τόπος για εναλλακτικό τουρισμό, είτε σε παραθαλάσσιες, είτε σε ορεινές περιοχές, σε συνδυασμό με τις νέες δράσεις που προωθεί η Περιφέρεια τις οποίες παρουσίασε στο κοινό το στέλεχος της Διεύθυνσης Τουρισμού Ηλίας Γκαρτζονίκας.

Θα ακολουθήσουν συμμετοχές της Περιφέρειας σε εκθέσεις στο Βερολίνο και τη Μόσχα.


proinoslogos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου