Παρασκευή 17 Μαΐου 2024

Η ΕΡΤ! «Κόβει» την Μαρίνα Σάττι μετά την κυβερνητική δυσαρέσκεια για το ...χασμουρητό



Στο «κόψιμο» της Μαρίνας Σάττι ακόμη και από τις προγραμματισμένες εμφανίσεις της στην ΕΡΤ φαίνεται πως προχωρά η διοίκηση της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης στον.. απόηχο της δυσαρέσκειας που εξέφρασε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, για τα χασμουρητά της εκπροσώπου μας στην Eurovision κατά τη διάρκεια της τοποθέτησης της Ισραηλινής τραγουδίστριας.

Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν σε πρωινή εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού Alpha, οι επικεφαλής της δημόσιας τηλεόρασης είναι δυσαρεστημένοι με την «επίδειξη» βαριεστημάρας από την τραγουδίστρια, που υποδήλωνε αποδοκιμασία για το Ισραήλ, αποφάσισαν να ακυρώσουν -προς το παρόν τουλάχιστον- τις εμφανίσεις της στην ΕΡΤ.

Κάπως έτσι ήδη ακυρώθηκαν εμφανίσεις της Σάττι στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ERTNEWS αλλά και στην πρωινή εκπομπή της ΕΡΤ1. Η ίδια η Μαρίνα Σάττι, κατά την άφιξη της στην Ελλάδα, απαντώντας σε σχετική ερωτηση ανέφερε ότι «μου δόθηκε ο λόγος γιατί μίλησα πρώτη, ως εκπρόσωπος της Ελλάδας κιόλας που είμαι και νομίζω ότι εκείνη την ώρα που ήταν ο λόγος σε εμένα, μίλησα όπως θα έπρεπε να έχω μιλήσει. Από κει και πέρα πέρασε άλλη μία ώρα που ήμασταν μέσα κουρασμένοι και χαλαροί, υπήρχε ένα γκρουπ Ελλήνων μπροστά μου που χαζολογούσαμε, καθ΄όλη τη διάρκεια. Τώρα αν το συγκεκριμένο κομμάτι απομονώθηκε και ταξίδεψε και ερμηνεύτηκε… Τέλος πάντων εγώ αυτό που θέλω να πω είναι αν ήθελα να κάνω κάποια επίσημη τοποθέτηση επί του θέματος δεν θα την έκανα με αυτόν τον τρόπο. Ίσως ήταν και χαζομάρα μου που θεώρησα ότι εκείνη την ώρα έχει φύγει η προσοχή από πάνω μου».




press-gr.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου