![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjUiQi_imcvB-qIbvPvPaGWC1cvkBXDGNQSC1mtuqgkQ3HS9-miHYxxBm_G8wYdt22KV3DQwh4Ji_h2fc7SFM_5YwSk-yrRKB3C5m-w5cO2uosIBalssm_mb8UDppRkkGMPUSBlkBlPH_prTiOlcV6H0-Be7zVccORER3kQq_MIW-x8itJMBCFYKZmCM1Fe/w640-h405/trena-apergia-savvatokyriako-850x538.webp)
Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) αποκαλύπτει ότι ένα χρόνο μετά την τραγωδία στα Τέμπη η κατάσταση στην τηλεδιοίκηση παραμένει τραγική. Οι εργαζόμενοι.. ανταλλάζουν χειρόγραφα ραβασάκια για να ενημερώνονται οι βάρδιες.
Στο ντοκουμέντο που δημοσιεύει η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) αναφέρει το «δρομολόγιο Αθήνα Θεσσαλονίκη σήμερα. Υπέρβαση 12 κόκκινων φωτοσημάτων με τηλεγράφημα. Η πραγματική εικόνα της τηλεδιοίκησης».
Προβληματικοί σηματοδότες και χειρόγραφα σημειώματα, αποκαλύπτουν την απαξίωση του σιδηρόδρομου ένα χρόνο μετά την τραγωδία των Τεμπών και τους 57 νεκρούς.
Στο ντοκουμέντο που δημοσιεύει η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) αναφέρει το «δρομολόγιο Αθήνα Θεσσαλονίκη σήμερα. Υπέρβαση 12 κόκκινων φωτοσημάτων με τηλεγράφημα. Η πραγματική εικόνα της τηλεδιοίκησης».
Προβληματικοί σηματοδότες και χειρόγραφα σημειώματα, αποκαλύπτουν την απαξίωση του σιδηρόδρομου ένα χρόνο μετά την τραγωδία των Τεμπών και τους 57 νεκρούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου