Σήμερα, 26.02.2020 συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου.
Στη διαδικασία προ ημερησίας διατάξεως η παράταξη μας έθιξε τα παρακάτω θέματα:
Η Τατιάνα Καλογιάννη κατέθεσε τα παρακάτω για τον Ευρωπαϊκό Ομίλο Εδαφικής Συνεργασίας «Εύξεινη Πόλη».
Ενημερωθήκαμε, προσφάτως, από τον τοπικό τύπο ότι ο Δήμαρχος είχε συνάντηση με τον Γενικό Διευθυντή Γιώργο Παππού, του Ευρωπαϊκού Ομίλου Εδαφικής Συνεργασίας «Εύξεινη Πόλη».
Δεν γνωρίζαμε ότι ο Δήμος μας συμμετέχει σε κάποιον Ε.Ο.Ε.Σ., παρόλο που ασχολήθηκα, προσωπικά, από τη θέση της αρμόδιας Αντιπεριφερειάρχη, με τους Ευρωπαϊκούς Ομίλους Εδαφικής Συνεργασίας. Η Περιφέρεια Ηπείρου με την Περιφέρεια Basilicata της Ιταλίας δημιουργήσαμε τον πρώτο, μέχρι τότε, στην Ευρωπαϊκή Ένωση, Όμιλο Εδαφικής Συνεργασίας, ο οποίος επικεντρώνεται στην στρατηγική των «ορεινών περιοχών» και ο οποίος επικυρώθηκε με το ΦΕΚ 3641/Β/27 Αυγούστου 2018, με την ονομασία «PROXIMITY GECT» και με στρατηγικούς στόχους:
Δράσεις και έργα στο πλαίσιο της στρατηγικής Μακροπεριφέρειας Αδριατικής-Ιονίου (EUSAIR),
τη δημιουργία της πρώτης τουριστικής – πολιτιστικής διαδρομής MAGNA GRECIA και
την ανάπτυξη προγραμμάτων και πρωτοβουλιών στο πλαίσιο της νέας «Ευρωπαϊκής Ατζέντας για την πολιτική συνοχής στις Ορεινές Περιοχές».
Επειδή κρίνουμε ότι η συμμετοχή του Δήμου μας σε έναν «δραστήριο» Ε.Ο.Ε.Σ. ενισχύει την οικονομική και κοινωνική συνοχή, παρακαλούμε ενημερώστε μας για τα παρακάτω:
Η συνεργασία αυτή, με τον Ε.Ο.Ε.Σ. «Εύξεινη Πόλη» έχει επικυρωθεί με την υπογραφή κάποιου Μνημονίου Συνεργασίας;
Υπάρχει το αντίστοιχο ΦΕΚ?
Εάν ναι, ποιές υποχρεώσεις απορρέουν από το Μνημόνιο αυτό???
Ποιοί σκοποί και στόχοι προάγονται μέσα από τη συνεργασία αυτή???
Ο δημοτικός σύμβουλος Βασίλης Κοσμάς κατέθεσε τα παρακάτω σχετικά με τη σύνδεση υδρομέτρων στο παλαιό σχέδιο πόλεως Ιωαννίνων.
Κύριε Πρόεδρε της ΔΕΥΑΙ,
Τα έτη 2013-2014, κατασκευάστηκε νέο δίκτυο ύδρευσης και είναι έτοιμο αλλά παραμένει σε αχρηστία τόσα χρόνια στις περιοχές του παλαιού σχεδίου της πόλεως των Ιωαννίνων. Όπως γνωρίζετε το τμήμα αυτό της πόλεως, το οποίο είναι αρκετά μεγάλο, κατασκευάστηκε αρχικά τη δεκαετία 1950-1960. Συνεχίζει όμως να υδροδοτείται από το ίδιο παλαιό δίκτυο με συχνές και αλλεπάλληλες βλάβες καθ’ ότι δεν υλοποιήθηκε το τμήμα του φυσικού αντικειμένου που αφορά τη σύνδεση των υδρομέτρων.
Όπως είναι εύκολα αντιληπτό οι εργασίες αυτές πρέπει να τεθούν σε απόλυτη προτεραιότητα.
Παρακαλούμε να μας δώσετε ένα αξιόπιστο χρονοδιάγραμμα σχετικά με την εκτέλεση των εργασιών αυτών.
Ο δημοτικός σύμβουλος Γιώργος Λαδιάς κατάθεσε ερώτηση σχετικά με τις απαραίτητες εργασίες στις παιδικές χαρές.
Στον Π/Υ 2020 είναι εγγεγραμμένη δαπάνη 400.000€ για την «Προμήθεια και τοποθέτηση εξοπλισμού για την αναβάθμιση παιδικών χαρών του Δήμου Ιωαννιτών» (ΣΑΕ 055 με ΚΑ 2017ΣΕ05500010- ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ 281.000,00€ και ΚΑΠ ΕΠΕΝΔ.ΔΑΠ.119.000,00€).
Πότε σκοπεύετε να προχωρήσετε στο σχετικό διαγωνισμό;
Σε πόσες και ποιές παιδικές χαρές θα επέμβετε;
Πού είναι χωροθετημένες;
Ποιές άλλες είχαν χρηματοδοτηθεί παλαιότερα;
Επί των θεμάτων ημερησίας διατάξεως:
Για τα θέματα τουρισμού και προβολής του Δήμου. Τρία από τα θέματα που συζητήθηκαν, το 10ο κυρίως, αλλά και τα 19ο και 21ο σχετιζόταν με τον τουρισμό και την προβολή του Δήμου.
Επί του θέματος της προώθησης του τουρισμού ο δημοτικός σύμβουλος και γραμματέας του δημοτικού συμβουλίου Στάθης Σιούτης κατάθεσε τα παρακάτω:
«Διαβάζοντας την εισήγηση για την έγκριση των δράσεων της τουριστικής προβολής του Δήμου Ιωαννιτών για το έτος 2020, είναι έκδηλο ότι αυτή στηρίζεται σε ένα γενικό περίγραμμα δράσεων, χωρίς συγκεκριμένη στόχευση, αναφορικά με την τουριστική προβολή του δήμου μας.
Για μας, ωστόσο, το θέμα της τουριστικής προώθησης επιτάσσει την συνδιαμόρφωση ενός ειδικού ¨οδικού χάρτη¨ που στόχο θα έχει τη συνολική ανάπτυξη του δήμου μας.
Η ανάπτυξη μιας ισχυρής ταυτότητας που θα τονίζει τη μοναδικότητα του δήμου Ιωαννιτών, την ιστορική του διαδρομή ανά τους αιώνες και τις επιλογές πολλαπλών δράσεων και εμπειριών που προσφέρει στους επισκέπτες του, θα πρέπει να αποτελέσει τον πρώτο στόχο της τουριστικής προβολής της περιοχής μας. Η αύξηση των επισκεπτών ιδίως τους μήνες εκτός υψηλής τουριστικής περιόδου θα πρέπει να αποτελέσει έναν ακόμη βασικό πυλώνα, μαζί με την αύξηση των ημερήσιων επισκεπτών και την ενθάρρυνσή τους να δαπανήσουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στην πόλη μας.
Για να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι θα πρέπει να υπάρξει ενίσχυση της στρατηγικής χάραξης του τουριστικού μας προϊόντος αλλά και η ανάπτυξη ενός ισχυρού destination brand. Επίσης είναι απαραίτητες οι στοχευμένες επαφές με τις τουριστικές αγορές. Φυσικά και δεν θα πρέπει να παραμερίσουμε την επένδυση στο εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό.
Για το 2020 οι τουριστικοί στόχοι τους οποίους ο δήμος μας θα πρέπει να θέσει οφείλουν να είναι συγκεκριμένοι και εφικτοί.
Ενδεικτικά σημειώνουμε τους εξής :
Την συμμετοχή μας σε συγκριμένες τουριστικές εκθέσεις και τις προσωπικές συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες που ειδικεύονται στον εισερχόμενο και εξερχόμενο τουρισμό στους τομείς της αναψυχής, των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, των συνεδρίων, του πολιτιστικού κ.αλ
Συναντήσεις με την ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού και τον Ε.Ο.Τ.
Διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης Fam trips για συγκεκριμένους τουριστικούς πράκτορες όπου στις συναντήσεις αυτές θα πραγματοποιούνται B2B συναντήσεις με τους επιχειρηματίες του δήμου μας.
Προετοιμασία και υλοποίηση Press Trips με δημοσιογράφους έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων, bloggers και ταξιδιωτικούς ανταποκριτές ώστε να συμπεριληφθούν τα Ιωάννινα στα εκτενή αφιερώματα που θα κάνουν.
Υλοποίηση επαφών με ελληνικές και ξένες αεροπορικές με σκοπό την επίτευξη συμφωνιών, ώστε να ενταχθεί το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων στο πτητικό τους έργο. Επίσης προτείνουμε την μη συμμετοχή μας σε κάποιες αχρείαστες εκθέσεις και με τα χρήματα που θα εξοικονομήσουμε να προκηρύξουμε διεθνή διαγωνισμό για την επιδότηση αεροπορικών θέσεων για νέους προορισμούς στόχους του δήμου μας, από και προς το αεροδρόμιο Ιωαννίνων.Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε άμεσα και αποτελεσματικά να προσελκύσουμε επισκέπτες από πολλές χώρες.
Εκτενείς και συνεχόμενες επαφές προώθησης, προβολής και συνεργασιών με τα Γενικά Προξενεία και τις Πρεσβείες, τα Επιμελητήρια, τα Πανεπιστημιακά ιδρύματα της Ελλάδος και εξωτερικού καθώς και τα μεγάλα ιατρικά κέντρα της χώρας μας.
Διεκδικήσεις διεθνών συνεδρίων σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και την συμμετοχή μας στις μεγαλύτερες συνεδριακές εκθέσεις της Βαρκελώνης και της Φρανκφούρτης.
Την σύσταση επιτροπής διεκδίκησης μεγάλων αθλητικών & πολιτιστικών εκδηλώσεων και την δημιουργία Film Office για την προσέλκυση διεθνών κινηματογραφικών παραγωγών.
Την δημιουργία ενός ημερολογίου εκδηλώσεων μέσω ιστοσελίδας (online yearly events calendar) για την προώθηση των εκδηλώσεων της πόλης με παράλληλη σύνδεσή του με τα συστήματα κρατήσεων των ξενοδοχείων.
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να τονίσω πως το στρατηγικό σας σχέδιο και κατ’ επέκταση η χρηματοδότησή του, είναι αναγκαίο να είναι συγκεκριμένο και να εστιάζει στις πραγματικές ανάγκες προσέλκυσης των αγορών στόχων και επισκεπτών στην περιοχή μας, μετά από διαβούλευση με ειδικούς συμβούλους και φορείς του τουρισμού.
Η εισήγηση λοιπόν των δράσεων για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής είναι απαραίτητη να είναι στοχευμένη στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και στις ανάγκες και να μην αποτελεί μια σφαιρική προσέγγιση.
Για να επιτευχθούν αυτά, προϋπόθεση για τη διαμόρφωση μιας εμπεριστατωμένης πρότασης είναι σαφώς η έρευνα. Μια έρευνα που θα δίνει στοιχεία για το προφίλ, την ηλικία, την εθνικότητα, τις τάσεις, την επαναληψιμότητα, τη μέση διάρκεια παραμονών καθώς και τις εισπράξεις ανά επισκέπτη στην περιοχή μας.
Επίσης το ανθρώπινο δυναμικό που θα ασχοληθεί με το συντονισμό αυτών των δράσεων σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και τους επαγγελματίες του τουρισμού, είναι ανάγκη να είναι καταρτισμένο.
Εν κατακλείδι, ο σχεδιασμός της τουριστικής ανάπτυξης πρέπει να λαμβάνει υπόψη όλα τα στοιχεία και της παραμέτρους που προσδιορίζουν το τουριστικό σύστημα όπως είναι: Οι αγορές ζήτησης νέων τουριστικών υπηρεσιών, τα τμήματα πελατείας, την τουριστική υποδομή, τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, τους φυσικούς και ιστορικούς πόρους, τα αξιοθέατα κ.άλ.
Οι υπεύθυνοι χάραξης του στρατηγικού σχεδιασμού θα πρέπει εξ αρχής να γνωρίζουν ποια είναι η υφιστάμενη τουριστική δραστηριότητα και μετά να διερευνήσουν και να προτείνουν προγραμματικές δράσεις για τον τουρισμό στον δήμο μας.
Για αυτόν τον λόγο εμείς προτείνουμε :
Την δημιουργία «Οργανισμού Προβολής & Προώθησης Τουρισμού», στα πρότυπα του οργανισμού προώθησης της Χαλκιδικής.
Σήμερα στην Ελλάδα υπάρχουν μόνο τρείς τέτοιοι οργανισμοί στην Ρόδο, στην Δυτική Μακεδονία και στην Χαλκιδική.
Ο Οργανισμός θα είναι μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και θα συνεισφέρουν χρήματα οι Περιφέρειες, οι Δήμοι, τα Επιμελητήρια, οι Ενώσεις ξενοδόχων, οι Ομοσπονδίες ενοικιαζόμενων δωματίων, τα Σωματεία Εστίασης κ.αλ.
Για να επιτευχθεί, όμως, αυτός ο στόχος θα πρέπει να τροποποιηθεί ο «Καλλικράτης» για να δοθεί η δυνατότητα στους δήμους ή στις Περιφέρειες δημιουργίας ενός τέτοιου οργανισμού.
Να επανασυσταθεί η άτυπη τουριστική επιτροπή στην οποία συμμετείχαν η Περιφέρεια Ηπείρου, ο Δήμος Ιωαννιτών, το Επιμελητήριο Ιωαννίνων, η Μητρόπολη Ιωαννίνων και η Ένωση Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων.
Οφείλουμε να παραδεχθούμε ότι το παραγόμενο έργο αυτής της επιτροπής είχε θετικά αποτελέσματα και
Τέλος, εάν δεν σας ικανοποιούν οι παραπάνω προτάσεις (που είναι και οι βέλτιστες) προτείνουμε να προκηρύξετε άμεσα έναν διεθνή διαγωνισμό για την προσέλκυση εταιριών, ειδικών σε θέματα στρατηγικού marketing και επικοινωνίας.
Σας ευχαριστώ»
Επί των θεμάτων αυτών η Τατιάνα Καλογιάννη έθεσε υπ’ όψιν του Δημοτικού Συμβουλίου, τις παρακάτω θέσεις μας:
«Κυρίες & Κύριοι,
Ο τουρισμός είναι μία σημαντική οικονομική δραστηριότητα που δημιουργεί έσοδα και εργασιακές θέσεις.
Είναι δεδομένο, ότι, μέχρι σήμερα, έχουν γίνει σημαντικές προσπάθειες και ενέργειες, από αυτοδιοικητικούς και άλλους αρμόδιους φορείς, με θετικά αποτελέσματα.
Είναι βέβαιον, όμως, ότι και κάθε χρόνο διάφοροι φορείς δαπανούν κονδύλια και χρόνο για να προσελκύσουν επισκέπτες στην περιοχή τους. Τις περισσότερες φορές αποσπασματικά, χωρίς ένα συγκροτημένο πρόγραμμα, και μία τεκμηριωμένη μέθοδο και κυρίως χωρίς να έχουν απαντηθεί κομβικά ερωτήματα:
Τι επιδιώκουμε για τον τουρισμό μας;
Τι επιθυμούμε να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας;
Πολιτισμό με την έννοια μιας συγκεκριμένης κουλτούρας; ή κάτι άλλο;
Η κινητικότητα, όμως, αυτή γίνεται χωρίς ολοκληρωμένο προγραμματισμό από κάποιον ειδικό συντονιστικό φορέα, σχετικό με το αντικείμενο, με συνέπεια να μην αποτυπώνεται σαφώς πως εξυπηρετήθηκε και τι συγκεκριμένα αποτελέσματα προέκυψαν για τον τόπο.
Ελλείψει, λοιπόν, ενός κοινού συντονιστικού φορέα που θα γνωρίζει και θα κατανοεί τη σημαντικότητα του τουρισμού για το Δήμο μας, που θα προσδιορίζει τις δυνατότητες ανάπτυξης του τουρισμού λόγω εποχικότητας και θα έχει την τεχνική κατάρτιση να σχεδιάζει την προαγωγή της ικανοποίησης των τουριστών, προσφέροντάς τους καινοτόμες και ποιοτικές υπηρεσίες, καταφεύγουμε στην πεπατημένη της «αντράλας και ανακατωσιάς».
Σήμερα, η Δημοτική Αρχή κατέθεσε, προς κρίση και ψήφιση, 13 δράσεις συνολικού προϋπολογισμού 120.000€, για την τουριστική προβολή έτους 2020.
Στην εισήγηση αναφέρεται: «Το νέο σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης του Δήμου Ιωαννιτών -με ορίζοντα πενταετίας- αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου πλάνου βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και εξωστρέφειας κτλ…». Επίσης, στις προτεινόμενες δράσεις, συγκαταλέγονται διάφορες, αόριστες και δυσνόητες πρωτοβουλίες που, ελλείψει ενός συγκεκριμένου σχεδιασμού, δεν θα ξέρει, τελικά, κανείς πώς θα καταλήξουν, πώς θα χρησιμοποιηθούν ή αξιοποιηθούν.
Με την υπ. Αριθμ. 493/11-10-2019 απόφασή της (ΑΔΑ: ΩΤΓΙΩΕΩ-79Ω), η Δημοτική Αρχή συγκρότησε, 9μελή Επιτροπή Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης του Δήμου, με αντικείμενο -εκτός των άλλων- να επεξεργάζεται και να εισηγείται στο Δημοτικό Συμβούλιο θέματα τουριστικής προβολής και ανάπτυξης του Δήμου μας.
Συνεδρίασε αυτή η επιτροπή μέχρι σήμερα;
Εισηγήθηκε συγκεκριμένες δράσεις;
Έχει εγκρίνει η επιτροπή αυτή τις, συζητούμενες σήμερα, δράσεις;
Με την υπ. Αριθμ. 83443/21511/23-12-2019 απόφασή του (ΑΔΑ: 6ΒΜΤΩΕΩ-01Τ), ο Δήμαρχος προέβη, στην απευθείας ανάθεση της γενικής υπηρεσίας με τίτλο: “Υπηρεσίες συμβούλου για την τουριστική ανάπτυξη του δήμου Ιωαννιτών”, σε εξειδικευμένη εταιρεία με πεντάμηνη διάρκεια.
Γνωρίζει ο συγκεκριμένος σύμβουλος τις προτεινόμενες, σήμερα, δράσεις;
Συμφωνεί με αυτές;
Έχει προτείνει κάτι εναλλακτικό ή πρόσθετο ή διαφορετικό;
Η Δημοτική Αρχή φαίνεται ότι δεν κατανοεί ή δεν γνωρίζει τη σημαντικότητα της τουριστικής προβολής του Δήμου μας. Δεν αναγνωρίζει το θέμα αυτό, ως μείζον, που πρέπει να την απασχολήσει για να χαράξει τη δική της στρατηγική και το υποβαθμίζει, δεδομένου ότι δεν υπάρχει εισήγηση του αρμόδιου Αντιδημάρχου, αλλά μόνο της υπηρεσίας.
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα παραπάνω, προτείνουμε:
να αναπτύξετε Φορέα Τουριστικής Προβολής & Προώθησης του Δήμου, με την απαραίτητη συμμετοχή επιχειρηματιών του κλάδου, αλλά και όποιου άλλου φορέα είναι σε θέση να συμβάλει στην ανάπτυξη όλων των μορφών τουρισμού: Αγροτουρισμού, Περιηγητικού τουρισμού, Πολιτιστικού τουρισμού, Συνεδριακού τουρισμού, Αθλητικού τουρισμού, Θρησκευτικού & Προσκυνηματικού Τουρισμού, κτλ.
να συγκροτήσετε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα συμμετοχών σε εκθέσεις ή και εκδηλώσεις, στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, με χρονικό ορίζοντα έτους. Να οργανώσετε, για αυτές, συγκεκριμένες ομάδες με επάρκεια στο αντικείμενο, να τους δώσετε συγκεκριμένες κατευθύνσεις και να τους ζητήσετε απολογισμό.
να συνεννοηθείτε με τους λειτουργούς της Ιόνιας και της Εγνατίας Οδού, ώστε να μοιράζονται στα διόδια Δροσοχωρίου, Τερόβου και Τύριας πληροφοριακό υλικό για το πρόγραμμα πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων στο Δήμο μας, σε ορίζοντα εξαμήνου. Ακόμη να διανέμονται έντυπα με πληροφορίες για τα ξενοδοχεία, τους σταθμούς στάθμευσης αυτοκινήτων, τους μουσειακούς και εκθεσιακούς χώρους και τη λειτουργία τους, πληροφορίες σχετικά με τη χρήση δωρεάν ασύρματου δικτύου τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης του Δήμου, κοινόχρηστους δημόσιους χώρους άθλησης, περιπατητικές διαδρομές κτλ.
να εξοπλίσετε την πόλη με υποδομές που θα την μετατρέψουν σε μία καθαρή και φιλόξενη πόλη, στην οποία μπορεί κάποιος να διανύσει πεζός, απρόσκοπτα και χωρίς απρόβλεπτα εμπόδια, τις διαδρομές που αναδεικνύουν την πόλη και τα χαρακτηριστικά της.
Αν καταφέρουμε να δημιουργήσουμε «αυτή την πόλη», «αυτόν τον Δήμο», το ενδιαφέρον των επισκεπτών θα παράγεται και θα αναπαράγεται «αυτόματα» χωρίς την διαιώνιση παρωχημένων και ξεπερασμένων μεθόδων και μοντέλων.
Συναινούμε και στο θέμα αυτό με τις παραπάνω επιφυλάξεις & θέσεις μας.
ΘΕΜΑ 21ο: Αίτημα να τεθεί υπό την αιγίδα του Δήμου η πρόταση των κ.κ. Β. Δούβλη και Ελ. Παπασπύρου για την παραγωγή ενός MULTIMEDIA PROJECT με θέμα την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΑΡΧΕΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΙΔΙΩΤΙΚΟ ή ΔΗΜΟΣΙΟ, και με προσωρινό τίτλο «ΓΙΑΝΝΕΝΑ SUPER 8».
Η Τατιάνα Καλογιάννη, για το θέμα αυτό, δήλωσε τα ακόλουθα:
Ως αρμόδια Αντιπεριφερειάρχης πέτυχα τη χρηματοδότηση του έργου PALIMPSEST στο Interreg Ελλάδας Ιταλίας.
Οι έλληνες εταίροι είναι: η Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, η Περιφέρεια Ηπείρου και ο Δήμος Ιωαννιτών (ως associate).
Το έργο αφορά την καταγραφή ιστοριών – μύθων και παρεμβάσεων και την ψηφιοποίηση αντικειμένων, για αυτό και δημιουργείται σχετική ηλεκτρονική πλατφόρμα, η οποία είναι και επεκτάσιμη.
Το PALIMPSEST χρησιμοποιεί συμμετοχικές και συλλογικές προσεγγίσεις και έχει κατορθώσει να δημιουργήσει, ήδη, μία πρώτη βάση δεδομένων για αρχεία που θα είναι ανοικτά στο κοινό (open data), αλλά και κάποιες από τις ιστορίες έχουν, ήδη, δραματοποιηθεί.
Επειδή, το θέμα που συζητάμε έχει απόλυτη συνάφεια με αυτό που προανέφερα, ώστε να αποτελεί και ευκαιρία για κεφαλαιοποίηση του, σε εξέλιξη, φυσικού αντικειμένου του PALIMPSEST, προτείνουμε οι κύριοι που υπέβαλαν την πρόταση για το «ΓΙΑΝΝΕΝΑ SUPER 8» να έρθουν σε συνεννόηση με τη Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, που υλοποιεί το PALIMPSEST, και να επανακαταθέσουν την πρότασή τους λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα παραπάνω δεδομένα. Με τον τρόπο είμαστε πεπεισμένοι ότι θα πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την πόλη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου